søndag 20. juni 2021
Mer om bestemor Ingeborg. (Fra Østlands-Posten 21. juli 2003)
https://www.nb.no/items/0fe57ed33bd73f957185685ec742cb7a?page=17&searchText=%22ingeborg%20ribsskog%22~1
PS.
Som bestemor Ingeborg sin venninne Inger Sofie Jensen forklarer, i avis-artikkelen overfor.
Så kunne man noen ganger bli litt sliten, av bestemor Ingeborg.
Og sånn husker jeg at det var, sommeren 1996, da min mor, (var det vel), fortalte meg, at bestemor Ingeborg ville, at jeg skulle kjøre innom henne, i Nevlunghavn, (når jeg skulle på sommerferie, (jeg brukte min Toyota HiAce som bobil, (min mor hadde en italiensk kavaler, som brukte en folkevogn-buss som en bobil, på midten av 80-tallet)).
Og da maste bestemor Ingeborg veldig, når jeg skulle kjøre inn til Larvik, (for å dra med ferja til Skagen).
Ferja dro ikke på mange timer, (så jeg rakk å slappe av i en park ved Tollerodden, samt å dra en tur til Hvittensand/Østre Halsen, blant annet).
Men bestemor Ingeborg maste høl i huet på meg, liksom.
For hu skulle noen litt uklare ærend, i Larvik, (sånn som jeg husker det).
(Hu skulle sitte på med meg inn til Larvik, da.
For å si det sånn).
Så bestemor Ingeborg kunne noen ganger være veldig masete/skrullete.
(Sånn at jeg syntes synd på bestefar Johannes, som var gift med henne, i cirka 40 år.
Var det vel).
Og hu var også ellers, ganske bestemt.
(Nesten 'tysk', (eller 'nazi').
Kan man vel kanskje si.
Selv om hu også hadde sine stunder, hvor hu var mer menneskelig, liksom.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Som bestemor Ingeborg sin venninne Inger Sofie Jensen forklarer, i avis-artikkelen overfor.
Så kunne man noen ganger bli litt sliten, av bestemor Ingeborg.
Og sånn husker jeg at det var, sommeren 1996, da min mor, (var det vel), fortalte meg, at bestemor Ingeborg ville, at jeg skulle kjøre innom henne, i Nevlunghavn, (når jeg skulle på sommerferie, (jeg brukte min Toyota HiAce som bobil, (min mor hadde en italiensk kavaler, som brukte en folkevogn-buss som en bobil, på midten av 80-tallet)).
Og da maste bestemor Ingeborg veldig, når jeg skulle kjøre inn til Larvik, (for å dra med ferja til Skagen).
Ferja dro ikke på mange timer, (så jeg rakk å slappe av i en park ved Tollerodden, samt å dra en tur til Hvittensand/Østre Halsen, blant annet).
Men bestemor Ingeborg maste høl i huet på meg, liksom.
For hu skulle noen litt uklare ærend, i Larvik, (sånn som jeg husker det).
(Hu skulle sitte på med meg inn til Larvik, da.
For å si det sånn).
Så bestemor Ingeborg kunne noen ganger være veldig masete/skrullete.
(Sånn at jeg syntes synd på bestefar Johannes, som var gift med henne, i cirka 40 år.
Var det vel).
Og hu var også ellers, ganske bestemt.
(Nesten 'tysk', (eller 'nazi').
Kan man vel kanskje si.
Selv om hu også hadde sine stunder, hvor hu var mer menneskelig, liksom.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Mer fra irc
[09:28.19] * juli-e hands Falcon 90sf heat
[09:29.12] <Falcon> No thanks
[09:29.19] <Falcon> I only just slept last night for the first time in ages
[09:29.23] <Falcon> without being too hot!
[09:29.35] <MitchUK> yes, it gets oppressive
[09:29.41] <juli-e> too hot here every dy every night so
[09:29.47] <juli-e> day
[09:30.57] <Falcon> Y'll have aircon anyway =P
[09:31.19] <juli-e> i dont
[09:32.21] <Falcon> Don't or can't use it coz it's too expensive?
[09:32.30] <juli-e> i dontgot one period
[09:32.44] <juli-e> so cant afford t buy a ac nor use pne shrug
[09:33.10] <Falcon> Ah
[09:33.18] <Falcon> Not good then!
[09:33.45] <juli-e> yup and bet they aint cheap anyway
[09:35.26] * kristenn (~kristenn@173.208.98.184) has joined channel #london
[09:35.50] <kristenn> hi
[09:35.56] * X sets mode +l 36 for #london
[09:36.34] <Falcon> HI kristenn
[09:36.49] <kristenn> hi Falcon
[09:41.07] * kristenn (~kristenn@173.208.98.184) Quit (Read error: EOF from client)
[10:17.23] * GirlN0 (GirlN0.2@69.6.46.152) has joined channel #london
[10:19.42] <juli-e> guess hes deaded
[10:20.53] <Falcon> Who be deaded?
[10:26.36] <juli-e> that other dude Falcon
[10:26.38] <juli-e> npt u
[10:27.30] <Falcon> phew!
[10:27.32] <Falcon> haha
[10:28.23] <juli-e> maybe i better bury it before it smellsd Falcon
[10:30.41] <Falcon> lol
[10:30.57] * juli-e burrys MitchUK just in case it died
[10:31.31] <MitchUK> Rumours of my death are exaggerated
[10:31.46] <juli-e> well ur buried npw so not our problem shrug
[10:32.45] <MitchUK> oh nice
[10:34.30] * MitchUK (sid474641@brockwell.irccloud.com) has left #london ()
[10:36.40] <Falcon> Guess he didn't like being buried
[10:37.15] <juli-e> nein
[10:41.51] <john_cons> thought you were norwegian not german juli-e
[10:42.18] <juli-e> nope usa
[10:42.34] <juli-e> GirlN0 i got no idea why u dcc chat with ppl that dont dcc chat
[10:42.36] <john_cons> yes, but like you said your ancesters were norwegian
[10:43.13] <john_cons> you said you ate lefse all the time
[10:43.42] <juli-e> yes but im not norwedgian or germany my grandparebts were norwedgian mom was german so
[10:44.28] <john_cons> ok, your mother was german i didn't know that
[10:44.50] <john_cons> both norwegian and german ancestors
[10:45.12] <john_cons> i have a cousin who lives in berlin, (shes from switzerland really)
[10:45.33] <juli-e> yup
[10:45.41] <john_cons> her father is italian
[10:45.49] <juli-e> grandparents were on dads side pf family so
[10:46.02] <john_cons> hes parents immigrated from italy to switzerland
[10:46.07] <john_cons> ok i c
[10:46.48] <john_cons> and my berlin-cousins mother ellen, (my mothers sister), was half norwegian and half danish
[10:47.28] <john_cons> so my berlin-cousin rahel is half italian/swiss, a quarter norwegian and a quarter danish
[10:47.31] <john_cons> something like that
[10:48.17] <john_cons> shes an actress from rudolf steiner-school in basel
[10:48.32] <john_cons> and also from theatre-school in berlin
[10:52.21] <john_cons> rahel has had theatre-performances in the us, (with an acctress-collegue)
[10:52.30] <john_cons> but not like broadway-stuff, i guess
[10:57.37] <john_cons> i've studied at university of sunderland, (in 2004/05), and know an american woman, (stefany madonna), who studied to be an actress, but she only became like a ergo-terapaut, (or what its called), it seems
[10:57.52] <john_cons> she was from new england, (like its called), somewhere
[11:00.02] <john_cons> and there i almost learned to speak german, because i had to live with mostly german exchange-students in a flat-share
[11:02.58] <john_cons> new england is really the norwegian land vinland the gode, i've read lately, (a land that norwegian vikings found, and norways cost went from florida and up, i've read)
[11:03.47] <john_cons> vinland det gode
[11:06.51] * MitchUK (sid474641@brockwell.irccloud.com) has joined channel #london
[11:07.00] * MitchUK (sid474641@brockwell.irccloud.com) has left #london ()
[11:15.19] * juli-e (~juli-e@julie418.users.undernet.org) Quit (Quit)
[11:15.38] * X sets mode +l 34 for #london
[11:47.10] * defnee (~defnee@212.133.199.153) has joined channel #london
[11:53.04] <john_cons> the vikings left some people behind in markland/wineland/canada, because they weren't christian, (i've read), so they could perhaps have formed a society, (of some kind), with the indians
[12:24.34] * Lucky_Pig (mirc@athedsl-389280.home.otenet.gr) has joined channel #london
[12:24.34] * Lucky_Pig (mirc@athedsl-389280.home.otenet.gr) Quit (Registered)
[12:24.34] * Lucky_Pig (mirc@SilentFury.users.undernet.org) has joined channel #london
[12:24.40] * X sets mode +l 36 for #london
Og enda mer fra bestemor Ingeborg. (Fra Østlands-Posten 16. september 2004)
PS.
Sommeren 1997, (var det vel).
Så dro min mor Karen med min yngre søster Pia, hennes unge mulattsønn Daniel og meg, til Nevlunghavn.
For det var bestemor Ingeborg sin 80 års-dag.
Og da spanderte min mor overnatting, på gestgiveriet, nede ved havna, (i Nevlunghavn), husker jeg.
Og på avreisedagen, så skulle vi en tur, på stranda, (i Gurvika hvor selskapet var), husker jeg.
Og da ville min søster Pia, at jeg skulle stikke innom butikken overfor, og kjøpe med, en halv kylling.
(Eller om det var en hel kylling).
Og da stod det bare ei ung tenåringsjente, bad ferskvaredisken, (husker jeg).
Og jeg bestilte en halv kylling, (eller om det var en hel kylling).
Men hu jenta bare stod der.
Så jeg måtte ta ut kyllingen selv, av grillen, (husker jeg).
(Men jeg hadde jobba på ferskvareavdelingen til OBS Triaden, noen år tidligere.
Så det huska jeg hvordan man gjorde.
For å si det sånn).
Men at de hadde ei jente der, som ikke klarte å gjøre noen ting.
Det var litt rart.
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Dette bildet er fra dagen før den nevnte 'kylling-handleturen', (min yngre kusine Rahel, (fra Sveits), har også sneket seg med på bildet):
Sommeren 1997, (var det vel).
Så dro min mor Karen med min yngre søster Pia, hennes unge mulattsønn Daniel og meg, til Nevlunghavn.
For det var bestemor Ingeborg sin 80 års-dag.
Og da spanderte min mor overnatting, på gestgiveriet, nede ved havna, (i Nevlunghavn), husker jeg.
Og på avreisedagen, så skulle vi en tur, på stranda, (i Gurvika hvor selskapet var), husker jeg.
Og da ville min søster Pia, at jeg skulle stikke innom butikken overfor, og kjøpe med, en halv kylling.
(Eller om det var en hel kylling).
Og da stod det bare ei ung tenåringsjente, bad ferskvaredisken, (husker jeg).
Og jeg bestilte en halv kylling, (eller om det var en hel kylling).
Men hu jenta bare stod der.
Så jeg måtte ta ut kyllingen selv, av grillen, (husker jeg).
(Men jeg hadde jobba på ferskvareavdelingen til OBS Triaden, noen år tidligere.
Så det huska jeg hvordan man gjorde.
For å si det sånn).
Men at de hadde ei jente der, som ikke klarte å gjøre noen ting.
Det var litt rart.
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Dette bildet er fra dagen før den nevnte 'kylling-handleturen', (min yngre kusine Rahel, (fra Sveits), har også sneket seg med på bildet):
https://johncons.angelfire.com/gurvika.jpg
PS 3.
Jeg jobbet som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, på den tida, (som bildet overfor er tatt).
Og butikksjefen, (Kristian Kvehaugen), hadde ferie.
Og min assistent-kollega Irene Ottesen hadde slutta.
Så hu som hadde leder-vakt, den lørdagen, som bildet overfor er tatt, det var hu 'Gokk-Hilde'.
(Hilde H. Berg Sørum f. Larsen).
Og hu klarte ikke å ta bestillinger.
Så jeg måtte dra innom Rimi Bjørndal, dagen etter, (etter å ha tatt buss og tog tilbake til Oslo).
Og så tok jeg melk og brød-bestillingene.
Sånn at hu Hilde, (som egentlig ikke ønsket å ha ekstra ansvar), kunne lese opp disse bestillingene, på mandag morgen, (når meieriet og de ringte).
Og da ble det til, at jeg kjøpte meg en kebab, på Stortovet, (på vei hjem fra Bjørndal igjen), husker jeg.
For jeg hadde ikke spist stort den dagen.
For den nevnte kyllingen, var vel omtrent det eneste vi åt.
(Det var ikke sånn at min mor kjøpte middag til oss, for eksempel.
Hu hadde kanskje lite penger igjen, etter å ha betalt gjestgiveri-regninga.
Noe sånt.
Og min mormor serverte vel heller ikke noe middag.
Sånn som jeg husker det.
Og det nevnte gjestgiveriet, var ikke noe å skryte av, (de hadde ikke ordentlige låser, på doene, (som var på gangen), husker jeg).
Så det var ikke sånn at vi spiste der.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Kylling-grillen var visst fra 70-tallet, (fra Østlands-Posten 11. mai 1978):
PS 3.
Jeg jobbet som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, på den tida, (som bildet overfor er tatt).
Og butikksjefen, (Kristian Kvehaugen), hadde ferie.
Og min assistent-kollega Irene Ottesen hadde slutta.
Så hu som hadde leder-vakt, den lørdagen, som bildet overfor er tatt, det var hu 'Gokk-Hilde'.
(Hilde H. Berg Sørum f. Larsen).
Og hu klarte ikke å ta bestillinger.
Så jeg måtte dra innom Rimi Bjørndal, dagen etter, (etter å ha tatt buss og tog tilbake til Oslo).
Og så tok jeg melk og brød-bestillingene.
Sånn at hu Hilde, (som egentlig ikke ønsket å ha ekstra ansvar), kunne lese opp disse bestillingene, på mandag morgen, (når meieriet og de ringte).
Og da ble det til, at jeg kjøpte meg en kebab, på Stortovet, (på vei hjem fra Bjørndal igjen), husker jeg.
For jeg hadde ikke spist stort den dagen.
For den nevnte kyllingen, var vel omtrent det eneste vi åt.
(Det var ikke sånn at min mor kjøpte middag til oss, for eksempel.
Hu hadde kanskje lite penger igjen, etter å ha betalt gjestgiveri-regninga.
Noe sånt.
Og min mormor serverte vel heller ikke noe middag.
Sånn som jeg husker det.
Og det nevnte gjestgiveriet, var ikke noe å skryte av, (de hadde ikke ordentlige låser, på doene, (som var på gangen), husker jeg).
Så det var ikke sånn at vi spiste der.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Kylling-grillen var visst fra 70-tallet, (fra Østlands-Posten 11. mai 1978):
https://www.nb.no/items/3ee30918ba97e76283a763695c348218?page=7&searchText=mauritz
PS 5.
Butikken i Nevlunghavn hadde visst 25 ansatte om sommeren, (mot normal 3-4).
(På 70-tallet).
Og bestemor Ingeborg hadde bursdag, helt på begynnelsen av sommeren, (14. juni hvis jeg husker riktig).
Så det kan ha vært sånn, at hu tenåringsjenta, (som ikke skjønte grillen), kan ha vært på opplæring, (som sommer-ekstrahjelp).
Og at de bare hadde plassert henne, i ferskvaredisken, uten å ha lært henne opp ordentlig.
(Noe sånt).
Men hvorfor hu ikke ropte på noen, (som kunne hjelpe henne med å ta ut kylling).
Det kan man kanskje lure på.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Jeg husker forresten en gang, et par år, (eller noe), før jeg flytta fra min mor, (i Larvik), til min far, (på Berger).
(Noe jeg gjorde høsten 1979).
Da bodde jeg, (en helg eller noe), hos bestemor Ingeborg og bestefar Johannes, (i Blombakken), i Nevlunghavn.
(Av en eller annen grunn).
Og da var bestefar Johannes veldig kjedelig.
Han sovna i TV-stua, (om ettermiddagen).
PS 5.
Butikken i Nevlunghavn hadde visst 25 ansatte om sommeren, (mot normal 3-4).
(På 70-tallet).
Og bestemor Ingeborg hadde bursdag, helt på begynnelsen av sommeren, (14. juni hvis jeg husker riktig).
Så det kan ha vært sånn, at hu tenåringsjenta, (som ikke skjønte grillen), kan ha vært på opplæring, (som sommer-ekstrahjelp).
Og at de bare hadde plassert henne, i ferskvaredisken, uten å ha lært henne opp ordentlig.
(Noe sånt).
Men hvorfor hu ikke ropte på noen, (som kunne hjelpe henne med å ta ut kylling).
Det kan man kanskje lure på.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Jeg husker forresten en gang, et par år, (eller noe), før jeg flytta fra min mor, (i Larvik), til min far, (på Berger).
(Noe jeg gjorde høsten 1979).
Da bodde jeg, (en helg eller noe), hos bestemor Ingeborg og bestefar Johannes, (i Blombakken), i Nevlunghavn.
(Av en eller annen grunn).
Og da var bestefar Johannes veldig kjedelig.
Han sovna i TV-stua, (om ettermiddagen).
(Som om jeg ikke var der.
Eller hva man skal si).
Og bestemor Ingeborg var like kjedelig.
(Hu var bare inne på kjøkkenet.
For å si det sånn).
Og da dristet jeg meg til å spørre bestefar Johannes, om jeg kunne få noe lørdagsgodt.
(Eller om jeg sa: 'Barne-TV-godt'.
Eller: 'Barnetime-godt', (som min lillesøster Pia pleide å si)).
Pia og jeg fikk bare godteri på lørdager.
Og det hendte at vi klagde, hvis min mor og stefar glemte denne tradisjonen.
Eller: 'Barnetime-godt', (som min lillesøster Pia pleide å si)).
Pia og jeg fikk bare godteri på lørdager.
Og det hendte at vi klagde, hvis min mor og stefar glemte denne tradisjonen.
(For å si det sånn).
Og da dro bestefar Johannes meg med, ned til en butikk, som lå rett over gata, for den nederste delen av Blombakken.
Og så fikk jeg velge en sjokolade, da.
(Var det vel).
Selv om jeg nok heller hadde sett for meg.
At bestefar Johannes kanskje ga meg noen mynter.
Og at jeg så gikk og kjøpte noe lørdagsgodt selv, for disse pengene.
(For å si det sånn).
Så det var flere butikker, i Nevlunghavn, på 70-tallet.
(Sånn som jeg husker det).
Selv om det muligens bare var Fredrik i Havna som hadde selvbetjening.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Her er mer om dette:
PS 8.
Jeg må forresten innrømme, at jeg bare handla, i butikken overfor, en gang.
(Selv om vi ofte gikk søndagstur forbi den.
For å si det sånn).
Så det er mulig, at den butikken, var mer som en slags krambod eller storkiosk.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Og da dro bestefar Johannes meg med, ned til en butikk, som lå rett over gata, for den nederste delen av Blombakken.
Og så fikk jeg velge en sjokolade, da.
(Var det vel).
Selv om jeg nok heller hadde sett for meg.
At bestefar Johannes kanskje ga meg noen mynter.
Og at jeg så gikk og kjøpte noe lørdagsgodt selv, for disse pengene.
(For å si det sånn).
Så det var flere butikker, i Nevlunghavn, på 70-tallet.
(Sånn som jeg husker det).
Selv om det muligens bare var Fredrik i Havna som hadde selvbetjening.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Her er mer om dette:
PS 8.
Jeg må forresten innrømme, at jeg bare handla, i butikken overfor, en gang.
(Selv om vi ofte gikk søndagstur forbi den.
For å si det sånn).
Så det er mulig, at den butikken, var mer som en slags krambod eller storkiosk.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Enda mer fra bestemor Ingeborg. (Fra Sandefjords Blad 4. april 1990)
https://www.nb.no/items/7548c0b9d6cf9b96cd07298e158f057a?page=21&searchText=%22ingeborg%20ribsskog%22~1
PS.
På 70-tallet, så åt jeg ofte søndagsmiddag, (kanskje noe sånt som 20-30 ganger), hos min mormor Ingeborg og min morfar Johannes, i Nevlunghavn.
(Min mor dro med min lillesøster Pia og meg dit, hver søndag, i en periode.
Mens vi bodde på en hytte i Hvattum/Brunlanes, hvor vi ikke hadde dusj/badekar.
For å si det sånn).
Og det var vel aldri sånn, at min mormor snakket om å faste.
(Sånn som jeg husker det).
Så hvor hu har det fra, det veit jeg ikke.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
På 70-tallet, så åt jeg ofte søndagsmiddag, (kanskje noe sånt som 20-30 ganger), hos min mormor Ingeborg og min morfar Johannes, i Nevlunghavn.
(Min mor dro med min lillesøster Pia og meg dit, hver søndag, i en periode.
Mens vi bodde på en hytte i Hvattum/Brunlanes, hvor vi ikke hadde dusj/badekar.
For å si det sånn).
Og det var vel aldri sånn, at min mormor snakket om å faste.
(Sånn som jeg husker det).
Så hvor hu har det fra, det veit jeg ikke.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Mer om bestemor Ingeborg. (fra Østlands-Posten 5. desember 1994)
https://www.nb.no/items/737373c8b9a45f4d49bbb54bbbb99639?page=13&searchText=%22ingeborg%20ribsskog%22
PS.
Som jeg vel har blogget om tidligere, så tjente ikke bestemor Ingeborg, noe særlig med penger, på sin kunstmaling-hobby.
Hu fortalte ihvertfall en gang, at hu tok betalt cirka 1.000 kroner, per bilde.
Men det var cirka det det kostet, for maling og lerret osv., (per bilde), fortalte bestemor Ingeborg.
Så det med malingen var ikke noe hu tjente noe særlig penger på.
Men hu var jo enke, (min morfar Johannes døde på midten av 80-tallet).
Så hu fikk noe å drive med, på fritida, da.
(Når hu ikke var ute og reiste).
Og det må vel ha vært sosialt.
Siden at hu hele tida, hadde kunst-utstillinger, her og der, (hvor hu nok møtte en del folk).
(For å si det sånn).
Så sånn var nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex [ ref:_00D3X46fW6._5003X22l912:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:44
Til: Frida Arnesen Aamot <frida.arnesen.aamot@visma.com>
Kopi: Koordinator - salg <koordinator@tripletex.no>, anna@tripletex.no, Ola H <support@tripletex.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er bullshit.
Jeg har ikke trykket på noen sånn link.
Dette må jeg klage på.
Dere juger så det renner av dere, må jeg si.
Jeg ønsker at denne klagen skal sendes oppover til ledelsen.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg lurte på hvorfor Tripletex sendte meg til Visma.
Men jeg fant ut på Purehelp, at Visma eier Tripletex.
Dette kunne dere kanskje forklart litt om, (hvorfor dere sender min klage hit og dit).
Jeg minner om at min tidligere Larvik-kamerat Frode Kølner jobber i samme bransje som dere 'mongoer'.
Så det er kanskje han som skøyer, (for å si det sånn).
Kjenner også ei Laila Johansen, (som jeg traff på Radio 1 Club nyttårsaften 1989), fra Skøyen, (hvor dere visst holder hus).
Skjerpings!
ons. 17. mar. 2021 kl. 18:51 skrev Frida Arnesen Aamot <frida.arnesen.aamot@visma.com>:
Hei, Erik
For å opprette en konto hos Tripletex, må man ta følgende steg:
Man fyller ut et bestillingsskjema på vår hjemmeside, hvor man blant annet oppgir en e-postadresse til kontoens administrator. Skjemaet inneholder også et valg om å abonnere på vårt nyhetsbrev.
Når skjemaet sendes inn vil vi sende en e-post til den oppgitte e-postadressen.
Mottakeren av mailen må trykke på en lenke i mailen for å fullføre opprettelsen av den nye kontoen.
Man kan når som helst melde seg av nyhetsbrevet her: https://efficiency.visma.com/NO_TRI_Mine_abonnementer
Vi ser at en testkonto med administrator-mail eribsskog+homsegodt@gmail.com ble opprettet 2020-11-06, og avsluttet 2020-11-19.
Vedkommende som har tilgang til Google-kontoen tilknyttet eribsskog+homsegodt@gmail.com har altså mottatt en mail fra oss, og trykket på linken som bekrefter opprettelsen av en ny test-konto hos Tripletex. Kontoen er avsluttet.
Dersom du er eier av eribsskog+homsegodt@gmail.com og dermed mottar vårt nyhetsbrev, kan du melde deg av nyhetsbrevet på oppgitt link. Avsluttede test-kontoer slettes automatisk.
Med vennlig hilsen,
Frida
On Wed, Mar 10, 2021 at 2:06 PM Koordinator - salg <koordinator@tripletex.no> wrote:
Hei.
Usikker om dere er de riktige til å hjelpe kunden.
Det ble opprettet en test konto gjennom kundens epostadresse - uten hans samtykke.
Han ønsker detaljer info om hvem, når og hvordan.
Med vennlig hilsen
____________________
Anna Enerstvedt
Salgskoordinator
Tripletex.no | anna@tripletex.no | +47 40629531
– Forenkler hverdagen
--------------- Videresendt melding ---------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 10.03.2021, 04:15
Til: koordinator@tripletex.no
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; anna@tripletex.no; juridisk@datatilsynet.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; amnestyis@amnesty.org
Emne: Re: Klage/Fwd: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex [ ref:_00D3X46fW6._5003X22l912:ref ]
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
man. 4. jan. 2021 kl. 13:51 skrev Koordinator - salg <koordinator@tripletex.no>:
Hei.
Det er opprettet en test konto hos oss med pålogging eribsskog@gmail.com. Konto er avsluttet.
Med vennlig hilsen
____________________
Anna Enerstvedt
Salgskoordinator
Tripletex.no | anna@tripletex.no | +47 40629531
– Forenkler hverdagen
---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29.12.2020, 21:38
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: salg@tripletex.no; abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no
Emne: Klage/Fwd: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Tripletex <ikkesvar@tripletex.no>
Date: man. 16. nov. 2020 kl. 15:15
Subject: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex
To: <eribsskog+homsegodt@gmail.com>
Les i nettleser
Nyheter fra Tripletex – november
Hei!
I denne månedens nyhetsbrev kan du lese om en rekke spennende nyheter i prosjektmodulen, enklere etablering av bankintegrasjon, og flere andre små og store forbedringer i Tripletex.
Banknyheter
Vi har lansert en ny onboardingsflyt til bankintegrasjon via AutoPay. Målet med denne leveransen er å forenkle prosessen med å sette opp integrasjon mellom Tripletex og banken.
Les hele hjelpeartikkelen »
Fakturasalg er nå tilgjengelig for fakturaer som skal sendes til privatpersoner. Muligheten for å selge fakturaer som skal til privatpersoner vil automatisk komme opp som et alternativ på samme måte som fakturaer til bedrifter. Når tjenesten er aktivert fra Vår kundeside vil man tydelig se den nøyaktige kostnaden av å selge hver enkelt faktura, og brukeren velger selv mellom å selge eller fakturere på vanlig måte. Kunder som allerede har aktivert tjenesten trenger ikke foreta seg noe.
Ny prosjektfunksjonalitet
Nå har vi lansert utvidet kopiering av prosjekt, som også gjør det mulig å kopiere over dokumenter. I tillegg kopieres både hovedprosjekt og prosjektdeltakere automatisk.
Det er også blitt mulig å sette opp varsling til prosjektleder når de tildeles nytt prosjekt. Dette gjelder kun hvis noen andre enn prosjektlederen selv oppretter prosjektet. Varslingen kan aktiveres fra brukerens varslingsinnstillinger.
Flere prosjektnyheter:
Nå er det mulig å markere «klar for fakturering» i prosjektoversikten
Prosjektbeskrivelsen kan nå kopieres til fakturakommentar
Det er nå mulig å vise påslag og/eller rabatt
Nå kan rekkefølgen på prosjekt-ordrelinjer endres med drag-and-drop
Det er lagt til mulighet for å søke opp fellesarealer og næringsområder under utbygging i Boligmappa
Prosjektfaktureringsbildet har blitt utvidet med flere filtreringsmuligheter
Andre nyheter og forbedringer
Nå lanserer vi et helt nytt dashboard for logistikk. Dashbordet gir en rask oversikt over den viktigste informasjonen, og kan tilpasses den enkeltes behov. Dette er første utgave av logistikkdashboardet, og er tilgjengelig for alle som har aktivert Logistikk Beta. Fremover skal det utvides med nye seksjoner etter hvert som ny funksjonalitet kommer til Tripletex, i tillegg til at det vil videreutvikles basert på tilbakemeldinger fra brukerne.
Apropos logistikk – Nå kan kunder som har aktivert Logistikk Pluss organisere produkter i produktgrupper.
En oppdatering i bilagsmottaket bidrar blant annet til opptil 90% raskere mottak. Dette innebærer at tiden fra e-posten sendes til det mottas i bilagsmottaket reduseres fra ca 35 til ca 5 sekunder.
Det er nå lagt til tilleggsinformasjon i seksjonen for obligatorisk tjenestepensjon. Ved å synliggjøre grunnlag og arbeidsgiveravgift får man en enklere oversikt over hva som er registrert per periode, uten å måtte klikke seg inn på selve bilagene.
Takk for at du abonnerer på nyhetsbrevet!
Hilsen oss i Tripletex
OM SYSTEMET
Faktura og regnskap
Lønn og reiseregning
Prosjektstyring og timeføring
Tilleggstjenester
SIKKERHET
Personvernerklæring
Databehandleravtale
Systemsikkerhet
KONTAKT
Kontakt oss
Om oss
Jobb i Tripletex
Innspill til produktutvikling
Tripletex AS | Org. nr: 914286018 MVA | Karenslyst Allé 56, 0277 Oslo
Telefon: +47 22 83 60 00 | E-post: salg@tripletex.no
Denne e-posten er sendt til eribsskog+homsegodt@gmail.com. Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra oss,
kan du endre dine innstillinger eller melde deg av ved å trykke her.
Informasjon om vår bruk av informasjonskapsler (cookies)
ref:_00D3X46fW6._5003X22l912:ref
--
Med vennlig hilsen
____________________
Frida Aamot
Product Owner
Tripletex.no | frida.arnesen.aamot@visma.com | +47 41 60 29 75
– Forenkler hverdagen
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: There’s still time to apply for the “Women of AdSense summit”
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:29
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Google Press <press@google.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Google AdSense <adsense-noreply@google.com>
Date: ons. 17. mar. 2021 kl. 15:58
Subject: There’s still time to apply for the “Women of AdSense summit”
To: <eribsskog@gmail.com>
Apply now and take part in the conversation:
Women of AdSense summit
Hi Partner,
March is a Women’s History Month, meant to highlight the contributions of women to events in history and contemporary society. We would like to celebrate this time of the year with you in our Women of AdSense summit.
Apply now
AdSense are proud to partner with so many inspiring and successful businesses around the world. We believe that the uniqueness and individuality of the people running these businesses is integral to our ecosystem, and we love to see this diversity shining through the wonderful content that’s produced. We’d like to expand this belief further by fostering leadership, inclusion and connection in the AdSense community.
During the event you’ll discover opportunities to grow your publishing business through monetisation and content development, hear stories from your fellow women publishers, and learn more about balance and resilience from our keynote speaker. Apply to participate in the event today and be ready to get inspired!
Date: 31 March 2021
Time: 10:00 GMT+1
Language: English
Format: Virtual event on https://publishersonair.withgoogle.com/
Fill in the form and if you are selected, we’ll follow up with more information.
This virtual event is aimed at empowering Women of AdSense across Europe, Middle East and Africa. However, we welcome anyone who's interested in attending as an ally and supporting women in the workplace and beyond.
Apply now
Thank you!
Kind Regards,
The Google AdSense Team
Connect with us
YouTube LinkedIn Twitter Facebook
Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043
Email Preferences: We sent you this email because you have indicated that you are willing to receive occasional AdSense performance suggestions. If you do not wish to receive such emails in the future you can opt out by clicking here.
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [48992] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 383980
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:22
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk, Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 17. mar. 2021 kl. 15:53 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei, jeg anbefaller deg og anmelde den som signerer deg opp for bilder
har du et kontonummer så skal jeg tilbakebetale deg de eventuelle trekkene som har blitt gjort
Med Vennlig Hilsen
Nicolas B.
Kundeservice
Aller Media kundeservice
Telefon: 21 30 12 20
kundeservice@aller.com
www.aller.no
Aller Media ansvarlig utgiver av:
KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24
<post@aller.no>
March 17th, 2021 08:22
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 17. mars 2021 02:24
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; abo.felles@aller.no; abuse@telia.com; elh <elh@forbrukertilsynet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; noss@deloitte.no; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; post <post@finkn.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Info Web <info.web@aller.com>; Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>; Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>; Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 383980
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tir. 16. mar. 2021 kl. 06:47
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 383980
To: <eribsskog+tinyPenis@gmail.com>
Har du problemer å lese denne eposten, klikk her
Image removed by sender.
Hei Erik Minipenis, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
Ditt ordrenummer: 383980
Ordredato: tir, 03/16/2021 - 07:33
- 26 utgaver
979.00 kr
Fakturagebyr
39.00 kr
Subtotal
814.40 kr
Herav MVA
203.60 kr
Totalbeløp
1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Minipenis Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Betalerens adresse:
Erik Minipenis Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.
Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.
Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.
Image removed by sender.
Image removed by sender.
Lik oss på Facebook
Image removed by sender.
Følg oss på Twitter
Image removed by sender.
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar
Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice
Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Northborn string
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:17
Til: kundeservice@mail.efi.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 17. mar. 2021 kl. 11:53 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
Hej igen Erik,
Allt är stoppat på kundnummer 1000841758. Du kommer att få produkterna men de är krediterade hos oss.
Vi avvaktar ditt svar på om det även är du på den andra adressen som vi mailade om.
Beklagar att du ska behöva utsättas för detta.
Med vennlig hilsen
EFI Kundeservice
w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
Original Text
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: juridisk@datatilsynet.no
CC: kundeservice@mail.efi.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;post@finkn.no;fmovpost@fylkesmannen.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Sent: 16.03.21 04:04:07
Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Northborn string
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 08:13
Subject: Takk for din bestilling Northborn string
To: eribsskog+25077030568@gmail.com <eribsskog+25077030568@gmail.com>
EFI-Shop
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog
Takk for din bestilling!
Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.
Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på
Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på
Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice
EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444
EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Re: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:10
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,
som jeg blant annet har skrevet til din kollega Jenifer, på 31. mai.
Så ønsker jeg at dette skal sendes til en overordnet.
(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Jeg synes også at dere virker inkompetente når dere ikke engang klarer å skrive fornavnet mitt riktig i mailene deres.
Dette må jeg klare på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 17. mar. 2021 kl. 10:50 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Eirk,
Viser til tidligere svar du har fått fra vår team manager.
Vi ser frem til å høre fra deg vedrørende kopi av politianmeldelse.
Ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Mari-Kristin
Qliro
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
[GD0LP9-G2Z2]