tirsdag 14. september 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 22:34
Til: "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg forstår ikke hva du mener.

At jeg har brukt mange mail-adresser på CC?

Hva skal det bety?

Jeg har jobbet som butikkmedarbeider på CC Storkjøp, (i Drammen), på 80-tallet.

Og da hadde ingen hørt om e-post.

Så dette gir ingen mening.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. jun. 2021 kl. 09:32 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:
Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Har det vært identitets tyveri av dine personlige opplysninger må du kontakte politiet umiddelbart.

Slik at de kan opprette en sak på dette.



Vi kan blott se at det har gått nesten 3 måneder i mellom, siden sist du har vært i kontakt med oss og mange andre kanaler (andre mail-adresser du har brukt på CC).





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 31 May 21 07:56:46 GMT+0200
[To] Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 3. mar. 2021 kl. 10:36 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:


Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Vi bekrefter herved at vi har blokkert og fjernet denne brukeren i vårt system.



- 25077030568

- <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent - Norge

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Tue 2 Mar 21 18:04:01 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] info@computersalg.no; salg@computersalg.no; CDON [reply@email.cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no [sikkerhetssporsmal@klarna.no]; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; order@email.cdon.com; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: www.computersalg.no <info@computersalg.no>
Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 06:36
Subject: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Kjære 250770(Sensurert av johncons-blogg)

Brukernavn: 250770(Sensurert av johncons-blogg)
Passord: (Sensurert av johncons-blogg)

Velkommen til www.computersalg.no.
Du har nå mulighet til å logge inn og benytte de forskjellige funksjonene.

Under “Min konto” finner du en lang rekke funksjoner som du kan benytte. Formålet med disse er å gjøre det enklere for deg å handle på www.computersalg.no.

Om du har spørsmål om bruken av din konto kan du bare svare på denne mailen, eller ringe vårt kundesenter på
21 95 94 06.

Under "min side" kan passordet endres.

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

2 vedlegg
logocs.png
27K
Udklip.PNG
3K

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [#14535759] | Erik Løvenbalk Ribsskog-reklamasjon-ID-svindel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 22:22
Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette høres ut som noe generelt pisspreik, (som de sa på NHI, hvor jeg studerte på 80/90-tallet).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 1. jun. 2021 kl. 09:24 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei igjen

Her har det blitt bestilt et mobilabonnement på vår nettside.
Så lenge vedkommende har tilgang til din kontaktinformasjon, er det dessverre altfor enkelt å kjøpe/bestille diverse varer på nettet.
Det er ikke bestilt telefon, det er litt vanskeligere da det må vises legitimasjon for å få den utlevert.

Det jobbes hele tiden med å finne bedre løsninger, for å unngå svindel. 
Ingen ønsker å bli svindlet, og ingen selskaper ønsker at kunder, eller mennesker skal oppleve å bli svindlet.  
Det er svært ubehagelig å ha blitt utsatt for svindel.
Som jeg skrev i min forrige mail, anbefaler vi deg å kreditperre. Du bør også lese lenken jeg la ved angående ID-tyveri.

Politiet har også lagt ut en del tips, om hva du selv kan gjøre:
https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/

Vi har også skrevet litt om svindel på hjemmesiden vår:
https://www.ice.no/ice-magasinet/nettsvindel/

"Alltid vær litt skeptisk når du er på nett. Det hjelper deg med å avsløre svindelforsøk. Disse tegnene bør få alarmene dine til å kime:

1. Tilfeldig side som plutselig dukker opp
2. Merkelig URL
3. Premier som er for gode til å være sanne
4. Tidspress: "Vær rask! Kun X priser igjen"
5. IP-adressen din nevnes
6. Ofte er språket (svært) dårlig
7. Ber om sensitiv informasjon"

Vi er veldig avhengig av at kundene våre kontakter oss, så fort de har opplevd å bli svindlet.
Vi har også systemer, som fanger opp unormal trafikk. Det kan for eksempel være bruk, som vanligvis kunder ikke har blitt fakturert for tidligere.
Så fort vi oppdager det, kontakter vi kundene våre.

Det er vanskelig for oss å oppdage ID-svindel, i form av bestilling av nye abonnement, uten at kunden selv kontakter oss.

Jeg håper dette var til litt hjelp.

Ønsker deg en fin tirsdag :)

 
 
Vennlig hilsen
 
Hanne
Saksbehandler reklamasjon
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 


On Mon, 31 Mai ved 8:13 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 4. mar. 2021 kl. 12:15 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei 

Jeg viser til henvendelsen din, i forbindelse med opprettelse av mobilabonnement hos ice.

Først ønsker jeg å beklage, for at du er utsatt for ID-svindel.
Jeg har full forståelse for at det reageres på.

Når det gjelder mobilnummer 92975897, som er opprettet i ditt navn, har jeg kansellert det i dag.
Nummeret ble aktivt hos ice i går, 03.03.2021. 
Det vil bli produsert en faktura fra det ble aktivt, og for april måned. Det er fordi vi forhåndsfakturerer de faste avgiftene.
Jeg vil så klart kreditere fakturaen.

Gå til nettsiden https://nettvett.no/jeg-har-blitt-utsatt-for-id-tyveri/ - Her finner du relevant informasjon om ID-tyveri.
Vi anbefaler å følge rådet om kreditsperre.

Du hører fra meg igjen, når fakturaen som vil bli produsert er kreditert, og vi vet at alt er i orden.

Jeg ønsker deg en fin torsdag, og jeg beklager igjen for bryderiet i denne saken.


 
 
Vennlig hilsen
 
Hanne
Saksbehandler reklamasjon
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 


On Wed, 3 Mar ved 2:11 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice <noreply@ice.no>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 08:37
Subject: Informasjon om ditt nye mobilnummer
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>




Velkommen til ice!
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog
SIM-kort er nå på vei til din folkeregistrerte adresse, med mindre du har gitt beskjed om noe annet.
Ditt nye mobilnummer er: 929 75 897
For at du skal komme godt i gang med ditt nye mobilabonnement, anbefaler vi at du titter innom ice.no/komigang. Der har vi samlet nyttig informasjon slik at du kommer i gang på 1-2-3!
Prøvekjøpsordningen Prøv Oss inkluderer 30 GB data, fri tale, SMS og MMS. Datamengde inkludert i EU/EØS er 12 GB. Husk at egne priser gjelder for spesialnummer, samtaler fra Norge til EU/EØS og utlandet ellers. Se priser på ice.no/utland. Prøv Oss inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling.
Få full oversikt på Min Side
På minside.ice.no får du full oversikt over dataforbruk og fakturaer. Her kan du også sjekke at vi har riktig kontaktinformasjon på deg, slik at du ikke går glipp av nyttig informasjon og viktige driftsmeldinger.
Lurer du på noe?
Du finner svar på det meste på våre nettsider ice.no/kundeservice, men du er selvsagt alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema.
Vi skal gjøre vårt beste for at du får en god opplevelse som ice-kunde og vi håper at du blir fornøyd med ditt abonnement.
Hilsen ice

Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice  |  ice.no/kontakt  |  Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Pharmapolar AS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 22:13
Til: kundeservice@pharmapolar.no
Kopi: nettbestilling@pharmapolar.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 15:10 skrev <kundeservice@pharmapolar.no>:
Hei,

Viser til din mai angående identitetstyveri.

Når det er snakk om en falsk bestilling, må det anmeldes slik at vi kan
hente ut IP-adressen på maskinen som er benyttet til å gjøre
bestillingen.

Med vennlig hilsen,

Kundeservice

Pharmapolar

PB 1555

3007 Drammen

Tlf: 31 00 47 50

Våre åpningstider er man.-tor. Kl. 08-16 og fre. Kl. 09-16

Den 2021-05-30 04:43, skrev Erik Ribsskog:
> Hei,
>
> dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
>
> (For jeg har ikke kontaktet dere).
>
> Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere
> akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med
> andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> tir. 2. mar. 2021 kl. 08:36 skrev <kundeservice@pharmapolar.no>:
>
>> Hei,
>>
>> Viser til din mail og bekrefter at bestillingen ikke er ekspedert,
>> da vi
>> tidligere har fått beskjed om falske bestillinger i ditt navn.
>>
>> ---
>> Med vennlig hilsen,
>>
>> Kundeservice
>>
>> Pharmapolar
>>
>> PB 1555
>>
>> 3007 Drammen
>>
>> Tlf: 31 00 47 50
>>
>> Våre åpningstider er man.-tor. Kl. 08-16 og fre. Kl. 09-16
>>
>> Den 2021-02-27 09:11, skrev Erik Ribsskog:
>>> Hei,
>>>
>>> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det
>>> som).
>>>
>>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>>
>>> Vennligst rydd opp!
>>>
>>> Med hilsen
>>>
>>> Erik Ribsskog
>>>
>>> PS.
>>>
>>> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden
>> at
>>> det ikke
>>> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>>> jeg).
>>>
>>> ---------- Forwarded message ---------
>>> Fra: Pharmapolar AS <nettbestilling@pharmapolar.no>
>>> Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 22:24
>>> Subject: Ordrebekreftelse fra Pharmapolar AS
>>> To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 22:05
Til: HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, DefendFreeSpeech Campaign <admin@defendfreespeech.org.uk>, Hanna NO - EHM <hanna.ueland@egmont.com>, cap@egmont.com, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

jeg synes det høres litt tafatt ut, når dere skriver at det ikke er noe dere kan gjøre.

Det blir som ansvarsfraskrivelse, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 14:24 skrev HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>:
Hei, og takk for mail.
Beklager men det vi kan se her er at det er bestilt 3 utgaver  av dette bladet på nett den 12.11-2020.

Utover dette er det er dessverre ikke mer vi kan gjøre enn å slette/stoppe faktura/abonnement.

Du kan jo melde dette videre til evt politiet om dette er et gjentagende problem.


Ha en riktig fin dag!
 

Mvh
Kundeservice
Story House Egmont AS
Nydalsveien 12A ½ Postboks 4980 Nydalen, 0441 Oslo½




 Story House Egmont utgir blader, magasiner, tegneserier, 
bøker og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Vi er 
også medeier i flere selskaper innen e-handel og marketing
services. Story House er en del av Egmont, et av Nordens 
 ledende mediekonsern. Egmont er en stiftelse der hele 
overskuddet går til utvikling av våre selskaper, samt å hjelpe 
utsatte barn og unge.

 

 På MinSide kan du administrere abonnementet ditt. Gå inn på www.bladkiosken.no /minside



Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no 

 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "HJEMMET" <abo-hjemmet@egmont.com>

Dato: 30.05.2021

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Re: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219

 

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

tir. 2. mar. 2021 kl. 14:57 skrev HJEMMET :

 

> Hei, ERIK RIBSSKOG.

>

>

> Vi bekrefter at du nå står som sperret for all markedsføring i våre

> registre.

>

> Vi gjør oppmerksom på at du allikevel kan oppleve markedsføring fra oss de

> neste ukene fordi navnet ditt allerede kan være med i en pågående kampanje.

> Dersom det skulle skje beklager vi dette.

>

> Egmont Publishing er opptatt av å beskytte og respektere personvernet til

> alle våre kunder og brukere. Vår innsamling og bruk av personopplysninger

> gjennomføres i samsvar med norsk personvernlovgivning.

>

> Egmont Publishing AS retningslinjer for personvern finner du her;

> https://www.egmontpublishing.no/personvern

>

> Ha en fin dag!

>

>

>

> Mvh

> Kundeservice

> Story House Egmont AS

> Nydalsveien 12A ½ Postboks 4980 Nydalen, 0441 Oslo½

>

>

>

>

>

>

>

> *Story House Egmont utgir blader, magasiner, tegneserier, bøker og

> digitale tjenester til voksne, barn og unge. Vi er også medeier i flere

> selskaper innen e-handel og marketingservices. Story House er en del av

> Egmont, et av Nordens ledende mediekonsern. Egmont er en stiftelse der

> hele overskuddet går til utvikling av våre selskaper, samt å hjelpe utsatte

> barn og unge.*

>

>

>

> På MinSide

>

> kan du administrere abonnementet ditt. Gå inn på www.bladkiosken.no

>

> /minside

>

> Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "juridisk"

>

> Dato: 27.02.2021

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

>

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

>

>

> Vennligst rydd opp!

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

>

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> jeg).

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Bladkiosken

>

> Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:25

>

> Subject: Ordrebekreftelse for #2036219

>

> To:

>

>

>

>

>

>

>

> *Ordrebekreftelse for #2036219* 26.02.2021 20:24

>

>

>

>

>

> *Hei Erik Løvenbalk,*

>

>

>

> Takk for bestilling av Våre beste kryssord!

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> *VÅRE BESTE KRYSSORD* 398,- x1 *398,-*

>

> Delsum 398,-

>

> Frakt 0,-

>

> Herav mva 79,60

>

> * Å betale * *398,-*

>

> Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har

>

> du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

>

>

>

> *Fakturaadresse*

>

>

>

>

>

> Erik Løvenbalk Ribsskog

>

> (Sensurert av johncons-blogg)

>

> (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

> *Leveringsadresse*

>

>

>

>

>

> Erik Løvenbalk Ribsskog

>

> (Sensurert av johncons-blogg)

>

> (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

>

>

> *Min side* *Kontakt oss*

>

> © Egmont Publishing

>

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til oss!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 21:53
Til: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

mange andre firmaer klarer å finne ip-adressen, til de som har bestilt.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Det virker også som at dere er stolte av at bestillings-systemet deres lett kan misbrukes.

Det blir litt feil, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 14:06 skrev servicetorget <servicetorget@nhf.no>:
Hei!


Vi skjønner det slik at noen meldte deg inn som medlem hos oss 1. mars uten at du ønsket eller visste om det. Deretter sendte vi ved en feil ut en e-post der også avsluttede medlemskap havnet på mottakerlisten. Dette beklager vi. Vi forstår godt at du opplever situasjonen ubehagelig og ønsker informasjon om hvordan saken har blitt håndtert av oss.

 

Saken omhandler to forhold. For det første at du har blitt meldt inn hos oss uten å ønske det. For det andre at du ved en feil ble kontaktet som medlem etter at medlemskapet var stoppet.

 

Til det første: Vi er en medlemsorganisasjon for alle som ønsker å være medlem hos oss og har valgt en lav terskel for å melde seg inn. Vi tar imot innmeldinger både via sms, e-post, telefon og et eget innmeldingsskjema på nett (https://nhf.no/meld-deg-inn/). Det eneste man trenger for å melde seg inn er navn og kontaktinformasjon. Innmeldingen av deg ble gjort via nettskjemaet lenket til over. Vi kan ikke spore hvem som har sendt det inn, men ser at det ble sendt 1. mars. Medlemskapet ble avsluttet straks du gjorde oss oppmerksom på feilen 2. mars.

 

Til det andre: Etter at vi ble oppmerksomme på feilen vi hadde gjort, sendte vi en avviksmelding til Datatilsynet som beskrev feilen og hvilke grep vi ville gjøre for å hindre det samme i å skje igjen. Vi har gjort flere endringer i utsendelsesrutinene våre, for å sikre at ikke avsluttede medlemskap kommer med i fremtidige utsendelser. I tillegg har vi etablert en rutine for at vi sletter all kontaktinformasjon til personer som har blitt meldt inn uten at de selv ønsker det. Det betyr at dine personopplysninger er slettet. Vi har fått positiv tilbakemelding fra Datatilsynet angående de grepene vi har gjort, og mener at vi på denne måten sikrer personvernet langt bedre i vår kommunikasjon med omverden framover.

 

Vi håper denne informasjonen var til hjelp og at du slipper å oppleve noe liknende igjen.

 

Med ønske om en god dag!

 

Vennlig hilsen


Ann-Karin Pettersen
Servicetorget

 

Norges Handikapforbund


Telefon: 24 10 24 00



 

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 31. mai 2021 07:51
Til: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til oss!

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

ons. 3. mar. 2021 kl. 07:34 skrev servicetorget <servicetorget@nhf.no>:

God morgen

 

Vi avslutter selvsagt dette medlemskapet.

 

Du kan se bort fra den eposten du fikk tidligere i dag

 

 

Vennlig hilsen


Ann-Karin
Servicetorget

 

Norges Handikapforbund


Telefon: 24 10 24 00



 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 2. mars 2021 17:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: servicetorget <servicetorget@nhf.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen til oss!

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 10:54
Subject: Velkommen til oss!
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Hei Erik,


Hjertelig velkommen som medlem i Norges Handikapforbund!

Vedlagt finner du ditt medlemskort og faktura for 2021. Du er registrert i LKB Akershus.

I denne lenken finner du mer informasjon om oss og våre medlemstilbud:  https://nhf.no/velkommen/ 

Vi håper du vil trives hos oss; ikke nøl med å ta kontakt uansett hva det måtte være!

 

Vennlig hilsen

Servicetorget

Cathrine Strøm

Norges Handikapforbund


Telefon: 24 10 24 00

Det sitter visst mange umodne incels på 4chan og pirker på det jeg blogger om

umodne incel 4chan pirker

https://desuarchive.org/_/search/text/johncons/

PS.

Her er mer om dette:

incels 2


Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

statcounter

Jeg tror at dette må være mammaen, til min tidligere studiekamerat Dagga, (den kjente popstjernen fra Hamar). Fra Hamar Arbeiderblad 15. september 1973

mammaen til dagga

https://eavis.h-a.no/titles/hamararbeiderblad/11793/publications/14510/pages/2

PS.

Det var sånn, (på HiO IU), husker jeg.

At Dagga ikke pleide, å kjøpe alle bøkene.

For hans mor, (som jobbet på bibliotek, fortalte han), ordna det sånn, at Dagga fikk låne disse bøkene, fra et aller annet bibliotek.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Foreldrene gifta seg visst i 1959, (fra DT/BB 19. februar 1959):

gifta seg i 1959

https://www.nb.no/items/c480cc62987a64dfbdad825ffbb28fcf?page=3&searchText=%22audhild%20eggum%22

PS 3.

Hvis jeg skulle tippe, så er dette, (fra venstre), søsteren til Dagga, nevøen til Dagga og moren til Dagga:

eggum folk

https://www.facebook.com/photo?fbid=10206213191628452&set=a.1440303327300

PS 4.

Dagga sin far døde på 80-tallet, kan det virke som, (fra Tidens Krav 18. mars 1988):

siden 80-tallet

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Erik Ribsskog - eribsskog@gmail.com - Andre spørsmål
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 04:19
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: bank@obos.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: OBOS-banken kundeservice <bank@obos.no>
Date: man. 31. mai 2021 kl. 13:49
Subject: SV: Erik Ribsskog - eribsskog@gmail.com - Andre spørsmål
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,
 
Takk for din henvendelse.
Tror nok du har sendt denne til feil mottaker? Dette har ingenting med OBOS-banken å gjøre og du er heller ikke kunde i OBOS-banken.
 
Ønsker deg en fin dag,

 
Med vennlig hilsen
Ailin Kvalvaag
Senior kundebehandler, OBOS-banken
Telefon: 22 86 58 00
 

------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Fri May 21 2021 19:55:10 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: PM Kundesenter <bank@obos.no>;
Emne: Erik Ribsskog - eribsskog@gmail.com - Andre spørsmål

Ny melding fra kontaktskjema (privat)!
Navn Erik Ribsskog
Telefon 91587593
Email eribsskog@gmail.com
Henvendelsen gjelder Andre spørsmål
Melding Hei, prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller? Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner. Og det er visst styggdom, for karer, som meg. (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette. For noen år tilbake). Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla. Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare. Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt. Hvorfor lar nettbutikken en da bestille? Det virker rart, synes jeg. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene. Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger. (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998. Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker. Det var en slags liten 'kaviar-tube' med retinol, (et fransk merke vel). Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut. Og den varen har Vita nå slutta med. Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM). Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene. For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like. Så de parabenene er skumle, må jeg si. Så det må jeg klage på. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Skjerpings! Erik Ribsskog

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 04:10
Til: "medlem@naturvernforbundet.no" <medlem@naturvernforbundet.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

ok, men likevel så slipper noen mailer gjennom, kan det virke som, (sånn som den fra 26. februar).

Det virker litt tafatt av dere, at dere ikke prøver å stoppe alle mailene.

Så dette må jeg klage på.

Og som sagt, så lurer jeg også på, hva navnet er, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Så om dere kan sende dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 11:31 skrev medlem@naturvernforbundet.no <medlem@naturvernforbundet.no>:
Hei Erik,

Vi har satt opp en sperre slik at systemet sender et varsel til oss dersom det skjer en innmelding på din adresse. Vi har mottatt en innmelding som vi har slettet så langt.

 

Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver, medlemsregisteret

Naturvernforbundet

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 30. mai 2021 04:37
Til: medlem@naturvernforbundet.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

man. 1. mar. 2021 kl. 12:59 skrev medlem@naturvernforbundet.no <medlem@naturvernforbundet.no>:

Hei Erik,

Jeg har nå avsluttet medlemskapet, og du kan se bort i fra mottatt bekreftelse på innmelding. Vi er i kontakt med systemleverandør for å se om det er mulig å sperre innmeldinger fra ditt navn permanent.

 

Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver, medlemsregisteret

Naturvernforbundet

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: lørdag 27. februar 2021 13:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: medlem@naturvernforbundet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <medlem@naturvernforbundet.no>
Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:18
Subject: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog!


 Velkommen som medlem i Naturvernforbundet! Med din støtte kan vi fortsette det viktige arbeidet med lokalt natur- og miljøvern over hele landet.

 Din innmelding er nå registrert, og vi vil om kort tid sende deg et velkomstbrev i posten.

 Følg oss på www.facebook.com/naturvernforbundet for nyheter om natur og miljø.



 Takk for at du vil være med på laget!

 Miljøvennlig hilsen
 Naturvernforbundet

 medlem@naturvernforbundet.no

 www.naturvernforbundet.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:59
Til: christina ellingsen <christina@whrc.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, styreleder@whrc.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

som jeg skriver i den forrige mailen så har jeg ikke kontaktet dere.

Du fabler om Adolf Hitler osv., men det blir da som noe babling, for meg, (må jeg si).

Dere har helt klart falt av.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 11:26 skrev christina ellingsen <christina@whrc.no>:
Hei der Erik!

Dette er styreleder ved WHRC Norge!

Vi mottar ganske ofte epost fra deg via vårt underskriftsskjema på våre nettsider. Disse epostene er ofte tidsstemplet midt på natta, og undertegnet med Adolf Hitler. Da Adolf Hitler både er død, og heller ikke spesielt kjent for å bry seg om menneskerettigheter, har vi vurdert disse epostene som spam. Verken du eller Adolf Hitler har derfor blitt satt opp som undertegnede på underskriftskampanjen vår, så du kan ta det helt med ro! 

WHRC Norges underskriftskampanje har som mål å påminne individer og organisasjoner om at FNs konvensjon for eliminering av vold og diskriminering mot kvinner er utformet for å eliminere kjønnsbasert diskriminering, der definisjonen av kjønnsbasert eksplisitt referer til biologisk kjønn. 

Siden mange politiske forslag i Norge og i verden omhandler å erstatte kjønnsbaserte rettigheter med rettigheter forbundet med kjønnsidentitet, som er en helt annen størrelse enn kjønn, inviterer vi individer og organisasjoner til å skrive under på vår erklæring om kvinners kjønnsbaserte rettigheter for å bekrefte at kjønnsbaserte rettigheter ivaretas der det oppstår konflikt mellom rettigheter forbundet med kjønnsidentitet og rettigheter forbundet med kjønn.

Underskriftsskjemaet du har benyttet på vår nettside sender ut en automatisk epost for å takke de som står opp for kvinner og jenter. Men vi foretar en manuell vurdering av underskrifter som inneholder kommentarer, noe dine innsendinger som regel gjør. Basert på innholdet I disse kommentarene har det vært uaktuelt å inkludere deg i listen over undertegnede eller i nyhetsbrev. Så vidt jeg vet er denne epostadressen også merket som spam, så du burde heller ikke trenge å bekymre deg for flere automatiske takkebrev.

Ønsker deg og resten av mottakerene en fin dag!

Mvh Christina Ellingsen 
WHRC Norge.

On Mon, 31 May 2021, 07:46 Erik Ribsskog, <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Women's Human Rights Campaign Norge <styreleder@whrc.no>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 04:09
Subject: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du har skrevet under på Erklæringen om kvinners kjønnsbaserte rettigheter!

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Se også hva kvinner skriver om på matriarken.no

Mvh
Christina Ellingsen
WHRC Norge

--
Denne e-posten ble sendt fra et kontaktskjema på Women's Human Rights Campaign Norge (https://www.whrc.no)

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2021-05-28-21156426
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:50
Til: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 10:25 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:

 
Hei Erik
Takk for din epost. Jeg sjekket det. Ingen konto opprettet med navnet eller e-postadressen din kan bli funnet i systemet.

Jeg håper dette hjalp. Hvis du fortsatt har spørsmål, hjelper vi deg gjerne. Legg også merke til FAQs.
Vennlig hilsen,
Eeva
 
 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10656778) Re: (Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd:Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:43
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 31. mai 2021 kl. 10:24 skrev <telia-info@telia.se>:
Hej!
Tack för ditt mejl.

Via den här mejladressen (telia-info@telia.se) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.

För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".
Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.

Vi önskar dig en fin dag!

Med vänlig hälsning
Telia