lørdag 16. oktober 2021

Mer om min fars yngste bror Runar, som pleide å si at det er kjedelig hvis alle skulle hatt hvite tenner, (når jeg prøvde å få han til å fikse mine gule tenner). Fra Østlandets Blad 24. januar 1996

kjedelig tenner

https://www.nb.no/items/d7a7b9cb3bf491a842e07acdc90b329e?page=5&searchText=mogan%20-gamlevn.

PS.

Runar skryter også, (i artikkelen overfor), om at han er så flink til å oppdatere seg, (innen tannlege-faget).

Men han heiv amalgam, inn i flesteparten av jekslene mine.

(Dette var en gang på begynnelsen av 90-tallet.

Mens jeg leide et rom av min tidligere stefar Arne Thomassen og Mette Holter, (på Furuset).

Noe jeg gjorde fra sommeren 1990 til sommeren 1991).

Selv om det stod i avisene, (allerede på den tida), om hvor skadelig amalgam var.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Runar er/var deleier av et lite senter, (som han også var med på byggeprosjektet for), i Ås, (fra Østlandets Blad 23. mars 1988):

senter eier

https://www.nb.no/items/f85193a510bbf7ce83e035db2652d3e1?page=1&searchText=mogan%20-gamlevn.

PS 3.

Det var forresten også sånn.

På den tida, som Runar heiv amalgam inn i tenna mine.

(Det vil si en gang studieåret 1990/91).

At Runar var eier, av en slags biljard-pub, i Ås.

Min fetter Ove dro meg med dit.

(Husker jeg).

Og den puben lå vel i samme bygg, som der hvor Runar hadde sin første tannlege-praksis, (før han flytta til Åstunet).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

I dette bygget, (i kjelleren, på Moerveien 12), så hadde Runar sin første tannlege-praksis, (på 70/80-tallet), og den biljardpuben til Ove, holdt vel til i dette bygget, eller om det kan ha vært i bygget til høyre, (hvor Ås kommune nå holder til):

første tannlegepraksis

PS 5.

Den samme dagen, som Ove viste meg, den nevnte biljardpuben.

(Jeg mener også å huske, at det var sånn, at Ove og jeg spilte minst et slag biljard der.

For å si det sånn).

Så viste Ove meg også, (av en eller annen merkelig grunn), en Jernia-butikk, (som var like kjedelig som jernvarebutikker flest, bortsett fra at denne butikken i tillegg var ganske trang, og det var muligens også sånn, at det var dårlig luft der, mener jeg sånn halvveis å huske).

Denne Jernia-butikken holdt til, i bygget på bildet overfor, (det som det står 'Mattilsynet' på).

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Jeg lurer på om det kan ha vært dette utestedet, som Ove mente at var deres, (fra Østlandets Blad 23. juni 1987):

ove utested

https://www.nb.no/items/e8a8204fd22e6a329ad233d7a5b99858?page=15&searchText="ås%20pub"~5

PS 7.

Han som etterhvert tok over diskoteket Alex, kan ha vært en som Runar kjente fra Club 7, fra den tida Runar tok flylappen og jobba som drosjesjåfør i Oslo, (fra Østlandets Blad 23. november 1988):

narkotika


PS 8.

Min farmor Ågot fortalte meg en gang, (på 80-tallet).

At mens Runar bodde i Oslo.

(Hvor han jobba som drosjesjåfør.

Og vel gikk på tannlegehøyskolen, (selv om jeg mener å ha lest et sted at han først gikk på tannlegeskole i Drammen)).

Så var det en gubbe, som hadde spurt Runar, om han ville kjøpe narkotika.

Så det kan kanskje ha vært han Arild Næss, da.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her kan man se, at Runar sin tannlege-geskjeft holdt til i Moerveien 12, før han flytta til Åstunet, (fra Østlandets Blad 10. september 1979):

runar tannlege i moerveien

https://www.nb.no/items/7b13803e4fe3739530b3c10ade11ab1a?page=9&searchText="tannlege%20runar"~5

PS 10.

I PS-et overfor.

Så kan det kanskje se ut som, at Runar delte kontor, med en slektning, (Ø. Olsen).

Men Olsen er et vanlig etternavn.

Og jeg har drevet med slektsforskning, i mer enn ti år nå.

Og såvidt meg bekjent, så er det ikke noen andre tannleger, i slekta.

Så Ø. Olsen kan kanskje ha vært en, som Runar ble kamerat med, på tannlegehøyskolen, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Da det nevnte utestedet het Alex, så var det forresten drevet av en utlending, (fra Østlandets Blad 3. juni 1987):

utlending i ås 2

https://www.nb.no/items/9ae5baeb9159c5ddb59a8ce0c0570674?page=5&searchText="freddy%20bremer"

PS 12.

Dette kan kanskje ha vært den Jernia-butikken som Ove dro meg med til, (fra Østlandets Blad 17. august 1996):

jernia i ås

https://www.nb.no/items/54d8712b5dc1ded7920d62efbdb05d60?page=19&searchText="jernia%20ås"~9

PS 13.

Jeg har også en onkel på morssida, (Martin Ribsskog), som har holdt til en del i Ås.

I forbindelse med at han har jobbet for landbrukshøyskolen.

Og Martin fortalte en gang, (det må vel ha vært på 80/90-tallet).

At en gang, så hadde han møtt en bølle, på et utested, i Ås.

Og så hadde bølla ønsket å slåss.

(Antagelig siden at Martin ikke var fra stedet, (og hadde langt 'hippie-hår').

For å si det sånn).

Og da hadde Martin sagt, at hvis lensmannen kom, så skulle de bare si, at de holdt på med et kameratslig basketak.

(Noe sånt).

Og da hadde visst bølla endra personlighet, og blitt mer vennlig.

(Noe sånt).

Så det kan kanskje ha vært noe, med det samme utestedet.

(Tenker jeg nå).

Det kan muligens ha vært sånn, at bølla trodde, (i mørket), at Martin var utlending.

(For de hata visst utlendinger i Ås, på den tida.

Har jeg sett på 'Bokhylla').

Siden at Martin har veldig mørkt hår.

(Det har han muligens etter sin farmor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard, (en Romerike-lærerinne), som også hadde ravnsvart hår.

Selv om Martin sin søster Ellen, hadde veldig lyst hår.

Noe som kanskje kommer fra Trøndelag, hvor Ribsskog-slekten egentlig stammer fra.

For å si det sånn).

Og så har Martin begynt å prate/ro.

Og da har bøllene skjønt, at Martin ikke var utlending likevel, (og roet det ned).

(Siden at Martin snakker så slepent norsk, da.

Må man vel si).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Magasinet Reiselyst nyhetsbrev: Subscription Confirmed
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:34
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@magasinetreiselyst.no, Torild Moland <torild@zinetravel.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Magasinet Reiselyst <info@magasinetreiselyst.no>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 22:50
Subject: Magasinet Reiselyst nyhetsbrev: Subscription Confirmed
To: <eribsskog+slurpslurp@gmail.com>


Magasinet Reiselyst nyhetsbrev
Your subscription to our list has been confirmed.
For your records, here is a copy of the information you submitted to us...

Email Address: eribsskog+slurpslurp@gmail.com
First Name:
Last Name:
a d d r e s s:
city:
mobile:
phone:
postcode:
Source:
Grouping 1:
If at any time you wish to stop receiving our emails, you can:
unsubscribe here

You may also contact us at:
torild@zinetravel.no

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Magasinet Reiselyst nyhetsbrev: Please Confirm Subscription
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@magasinetreiselyst.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Magasinet Reiselyst <info@magasinetreiselyst.no>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 22:49
Subject: Magasinet Reiselyst nyhetsbrev: Please Confirm Subscription
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Magasinet Reiselyst nyhetsbrev
Please Confirm Subscription
Yes, subscribe me to this list.
If you received this email by mistake, simply delete it. You won't be subscribed if you don't click the confirmation link above.

For questions about this list, please contact:
torild@zinetravel.no

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:19
Til: PurOliv <kundeservice@puroliv.no>
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@puroliv.no, enquiries@prospect.org.uk, post@arbeidstilsynet.no, "Kundeservice.no, arvato Finance AS" <kundeservice.no@arvato.com>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 30. jun. 2021 kl. 12:43 skrev PurOliv <kundeservice@puroliv.no>:
Hei
 
Som jeg kan se er dine saker hos oss avsluttet.
 
Videre dialog vil ikke være nødvending.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Mvh
Puromega


PurOliv AS
www.puroliv.no
Erik Ribsskog on June 26, 2021 at 12:00pm wrote:

Hei,

dette mobil-nummeret du nevner har ikke noe med meg å gjøre.

Dette blir for dumt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal se på dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Sender også kopi til Arbeidstilsynet, osv.

Ettersom at jeg har en arbeidssak, (som jeg ennå ikke har fått erstatning for), mot Arvato Liverpool.

Hvor jeg jobbet i 2005 og 2006.

Skjerpings!

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
CS0384137 - Re: CS0210174 - Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:12
Til: Homenet Support <support@homenet.no>
Kopi: post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, homenet.no@arvato.com
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker å få svar fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å gjøre, for å forhindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 30. jun. 2021 kl. 12:43 skrev HomeNet support <support@homenet.no>:
--Do not write your answer under this line--

Hei igjen,


Leit at du føler det slik.

Denne saken er avsluttet fra vår side, vi har gitt deg den informasjonen vi kan og informert om at videre saksgang må tas direkte med politiet.

Vi har verken mulighet- eller lov til å utgi informasjonen du er ute etter.
Dette må du anmelde som identitetstyveri til politiet, så må de ta saken videre.


Vennlig hilsen
Maren M
Kundebehandler - Teknisk support og faktura
Home_Net | 389 90 100


E-mail sender is: eribsskog@gmail.com

 

Hei,

jeg synes at dere har en tafatt holdning, når dere sier at identitetstyveri
ikke er mulig å gjøre med.

Det høres ut som ansvarsfraskrivelse, (fra dere), må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar, fra noen innen høyere ledelse, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i
mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere for å hindre
at noe lignende skjer igjen.

Jeg lurer også på hvordan han gubben deres, (ansatt av deres
samarbeidsparten Oneco), kunne få seg til, å dukke opp på døra mi, når han
ikke hadde noe avtale, og jeg hadde også informert Home_net om, at dette
var noe som jeg ikke hadde bestilt, flere dager/uker, før han gubben dukka
opp.

Så dette ble som forstyrring av privatlivets fred, må jeg si, fra dere.

Så det må jeg klage på.

Det virker ikke som at dere tar dette noe særlig på alvor, når jeg bare får
svar, fra noen på et lavt nivå, i deres organisasjon.

Må jeg si.

Her har dere lite respekt for folk, kan det virke som.

Det virker nesten som at dere er drevet av noen nazi-er, eller noe
lignende).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
Ref:MSGGC1483910_EriPgfIfmjXRTjeAtk

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:05
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 30. jun. 2021 kl. 11:01 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Sabrina (Billetto)

30. jun. 2021, 11:01 CEST

Hej Erik

Tak for din mail.

Brugeren er igang med at blive slettet helt hos os kan jeg se, kan se den er anmodet om at blive slettet.
Jeg tør ikke sige om din mail er blevet misbrugt, kan se der blev oprettet en kladde af et event på profilen som blev oprettet i april i år, som også er ved at blive slettet da hele kontoen og alle oplysninger tilknyttet den er igang med at blive slettet hos os. 
Det bedste er ofte at anmelde det til politiet, hvis man har mistanke om at ens mail konto er blevet misbrugt og så lukke sin mailkonto ned, og få en ny.
Samme med ens andre informationer, hvis det også er sket med ens bankkonto med mere.

Det er aldrig rart når man føler nogen misbruger ens personlige informationer.
Jeg prøvede det selv i vinters 2020. Din konto og alle informationer er ihvertfald igang med at blive lukket og slettet hos os.

Sig endelig til hvis der ellers er noget jeg kan hjælpe med / Please let me know if there is anything else I can help with

Ha en god dag / Have a nice day

Med Venlig Hilsen/ Best Regards / Med Vänliga Hälsningar / Mit freundlichen Grüssen

Sabrina
Customer Relations Manager
Billetto Denmark

Erik Ribsskog

29. jun. 2021, 15:00 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Rob (Billetto) <support@billetto.co.uk>
Date: søn. 4. apr. 2021 kl. 02:01
Subject: The Billetto Organiser Experience
To: <eribsskog+psykose@gmail.com>

Thanks for signing up!

We look forward to being your partner in future events.

Now that you've signed up, creating your first event takes no more than 5 minutes.

Just click the orange button below, fill out the details on the page, and publish.

It's that simple.

Set up your first event (https://billetto-0c86cbedd6f3.intercom-clicks.com/via/e?ob=ZecGZcloNG%2BAs2LOKNSBNThKhZDPxsNHB2MASx4J8npzvDBeWCPlVJomAAOefWgUnIOPrkyomQwWvst8oYRMdwdvVocKcUQJUIST2jilejlUX7bLemgM%2FVy0vAI%2FQ7c7&h=0cc2f530bb27020903f351dc0f5b47f80e456346-rdj4r4m6_57990800032402&l=94651d06d26966c47263d074b3b2000e7c490698-2414861)

Questions or want to learn more?

Check out our Help Centre (https://billetto-0c86cbedd6f3.intercom-clicks.com/via/e?ob=kUL%2BVhy7ssLJbHzyLE7wAdZhm%2BahqGWEMwKoRHwzzcvP1vQfpzDQHqiQWqrvggeasZ%2BYGJnjLcERXNSHibwZkmeKyLMUJfPBsIgT765%2FozY%3D&h=71070bde3fefe16015e86a1c573a59a32fb0b9f7-rdj4r4m6_57990800032402&l=7b23b173e6f750da76b5073aa79d221258f48438-2414862) or
contact our Support Team - support@billetto.com

Copyright © 2020 Billetto Ltd
Devonshire House,
60 Goswell Road,
London, EC1M 7AD

Unsubscribe from our emails (https://billetto-0c86cbedd6f3.intercom-mail.com/subscriptions/unsubscribe?app_id=rdj4r4m6&conversation_id=57990800032402&user_id=6068f0097edc5eb2372df38c)

Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: TownOfSins email verification code
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 10:04
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no-reply@mg.townofsins.com>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 02:56
Subject: TownOfSins email verification code
To: <eribsskog@gmail.com>


Hi there!
Someone entered your email address eribsskog@gmail.com at our site.
If it was not you, please ignore this message.

Otherwise continue your spicy adventure and get a reward for entering the bonus code: (Sensurert av johncons-blogg)

Thank you.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Welcome To Unique Casino
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 09:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@hello.uniquecasino.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Unique <info@hello.uniquecasino.com>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 02:47
Subject: Welcome To Unique Casino
To: <eribsskog@gmail.com>



WELCOME TO UNIQUE CASINO

 

Hello Erika Dasmer and welcome to the family!

 

Your Unique Casino Verification Code is: (Sensurert av johncons-blogg)

Please verify your email address by clicking on the following link

If the above button doesn't work, please copy-paste the website address below into your browser:
(Sensurert av johncons-blogg)
 

 

VERIFY YOUR EMAIL

 


We wish you the best of luck and utmost fun!

Best Regards,
The Unique Team


You are receiving this system notification because you have registered at Unique Casino.

Please add info@hello.uniquecasino.com to your contact list to ensure future delivery of our emails.

If you do not wish to receive system notifications please change your email preferences.

Sent by Play Logia N.V, Address: Kaya Richard J. Beaujon Z/N, Curacao, P.O.Box 6248.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Request received]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 09:50
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@redtube.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Support <support@redtube.com>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 02:34
Subject: [Request received]
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Your request (24840) has been received and is being reviewed by our RedTube support staff.

To add additional comments, reply to this email.

This email is a service from RedTube. Delivered by Zendesk

Blogger driver med noe slags åndssvak sensur, kan det virke som. Noe sånt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Innlegget ditt med tittelen «Mer om nettmobbing» er satt bak en advarsel til leserne
Blogger <no-reply@google.com> 16. oktober 2021 kl. 09:31
Til: eribsskog@gmail.com

    Hei!

    Som du kanskje allerede vet, beskriver retningslinjene våre for brukere (https://blogger.com/go/contentpolicy) grensene for hva vi tillater og ikke tillater i Blogger. Innlegget ditt med tittelen «Mer om nettmobbing» ble rapportert til oss for gjennomgang. Dette innlegget er satt bak en advarsel til leserne fordi det inneholder sensitivt innhold. Innlegget er synlig på http://johncons-mirror.blogspot.com/2021/10/mer-om-nettmobbing_16.html. Bloggleserne dine må bekrefte at de har lest advarselen, før de kan lese innlegget/bloggen.

    Hvorfor ble blogginnlegget satt bak en advarsel til leserne?
    Innholdet ditt ble vurdert ut fra retningslinjene våre for seksuelt innhold. Gå til siden med retningslinjene våre for brukere, som du finner en link til i denne e-posten, for å finne ut mer.

    Vi legger advarsler foran innlegg med sensitivt innhold. Hvis du ønsker at denne statusen skal vurderes på nytt, må du oppdatere innholdet slik at det overholder retningslinjene for brukere for Blogger. Når innholdet er oppdatert, kan du publisere det på nytt på https://www.blogger.com/go/appeal-post?blogId=407973739067553285&postId=6507345399471238329. Dette utløser en gjennomgang av innlegget.

    Du finner mer informasjon i følgende ressurser:

    Vilkår for bruk: https://www.blogger.com/go/terms
    Retningslinjer for brukere av Blogger: https://blogger.com/go/contentpolicy

    Vennlig hilsen

    Blogger-teamet

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Request received]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 09:37
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@redtube.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Support <support@redtube.com>
Date: ons. 30. jun. 2021 kl. 02:32
Subject: [Request received]
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Your request (24839) has been received and is being reviewed by our RedTube support staff.

To add additional comments, reply to this email.

This email is a service from RedTube. Delivered by Zendesk

Mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Jeg sendt en e-post til Hafslund

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 04:25
Til: "kundeservice@hafslundstrom.no" <kundeservice@hafslundstrom.no>
Kopi: post@baerum.kommune.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kundesenter.no@lowell.com, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no
Hei,

nå har jeg sjekka Norgesenergi-fakturaene.

Og de går som tidligere sagt tilbake til juli.

Så det virker som at dere er litt på vidda her.

Og at dere liksom har et sånt 'professor Baltazar-system', som gjør at man kun kan taste inn måler-nummeret, på en datamaskin, i Norge.

Det vet jeg ikke om jeg kjøper helt.

Det står det samme målernummeret på både Norgesgruppen og Hafslund sine fakturaer.

Men dette er kanskje en slags aprilsnarr på etterskudd?

At jeg plutselig skal ha fått en slags 'Harry Potter-strømmåler' her, som jeg også får regninger for, (fra ingensteder).

Som dere vil ha det til.

Det høres veldig usannsynlig ut.

Den må dere lenger ut på landet med, må jeg si.

Jeg har bodd i England, og der byttet jeg en gang strøm-leverandør, fra Scottish Power til E-on.

Og de nevnte ikke noe om at alle strømleverandørene sine datasystemer var koblet sammen.

Så dette må være noe slags 'Annerledesland-greier', som kanskje ikke er så gjennomtenkt, (mistenker jeg).

Bærum kommune har også forklart, i et brev dere skal ha fått, at det ikke er de, som har byttet strømleverandør her.

Så da er det antagelig noen nett-troll.

Det noen jævler/nett-troll, som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner, under corona-en, (og også før den tid).

Dere bommer også når det gjelder grunnen til at jeg ikke kan bruke 'mine sider', hos dere.

Det er fordi at kommunen har opprettet kontoen, i mitt navn, da jeg flytta inn her.

Og jeg vet ikke hvilken mailadresse de da brukte.

Det er mulig at de også opererer med en mailadresse i mitt navn.

(De er så gode på å informere alltid).

Det virker ihvertfall som at dere lyver så det renner av dere, hos Hafslund.

Og det virker kanskje litt useriøst, at dere bare undertegner med et fornavn.

Så jeg vil gjerne heller ha svar, fra en overordnet hos dere, om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kutter også ut mail-historien, i deres svar.

Da virker det enda mer useriøst, vil jeg si.

Skjerpings!


tor. 14. okt. 2021 kl. 13:00 skrev kundeservice@hafslundstrom.no <kundeservice@hafslundstrom.no>:
Hei Erik, og takk for din henvendelse.

Ditt kundeforhold hos oss ble avsluttet 31.08, og dette er kanskje fordi kommunen byttet leverandør - det at du ikke lenger har et kundeforhold hos oss er også grunnen til at du ikke kan logge på Min Side. Du har ikke blitt fakturert fra oss etter 31.08, og det er ikke mulig å ha to strømavtaler på en måler på en gang - så om du mener du har blitt dobbeltfakturert, kan dette være fordi en av bestillingene/avtalene er lagt inn på feil måler. - om du har faktura fra annen strømleverandør anbefaler jeg deg å se om målernummer er det samme, eller om disse er ulike. Om de er ulike har du vært registrert på to målere. På fakturaspesifikasjon kan du også se hvilke perioder du har blitt fakturert for.  Du kan også ta kontakt med netteier Elvia for å finne ut hvilken strømleverandør du har og har hatt. Jeg legger ved faktura som står utestående på ditt tidligere kundeforhold. Alle disse har gått videre til inkasso, og saksbehandlingen har derfor gått videre til Lowell, vårt inkassobyrå. Du må ta direkte kontakt med dem om videre saksbehandling, samt hvor mye renter og gebyrer du skylder. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Hafslund Strøm AS

Lise-Lene
Kunderådgiver

www.hafslundstrom.no
Logg deg inn å få full oversikt over ditt strømforbruk, dine fakturaer og resten av ditt kundeforhold hos oss.