lørdag 30. oktober 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Saksnummer: 27811386.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2021 kl. 23:52
Til: Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

i min forrige e-post så skrev jeg at jeg ønsket at en overordnet skulle svare om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere, (eller deres oppdragsgiver), akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 7. jul. 2021 kl. 13:24 skrev Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:
Viser til mottatt henvendelse.

Vi opplyser om at det ble opprettet en inkassosak på deg på oppdrag fra kreditor som følge av en ubetalt faktura.

Derfor etter mottok vi innsigelsen din, så har kreditor trukket saken som feilsendt med info at du ikke skulle hatt faktura her.

Ifølge av dette, har vi avsluttet saken, og ber deg ta direkte kontakt med kreditor for å få forklaring på hvorfor de har fakturert deg.


Vennlig hilsen
__________________________________

Kundesenter
E-post: kundesenter@lindorff.com

Telefon: (+47) 23 21 10 00
www.lindorff.no

Lindorff - del av Intrum
Besøk vår selvbetjeningsportal
Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
__________________________________
This e-mail and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to another person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for your cooperation.

Please consider the environment before printing this e-mail.
Information about how we process personal data



_________________________________________________________________
E-post - Lagret i Doculive
Fra: eribsskog@gmail.com
Til: kundesenter@lindorff.com
CC: juridisk@datatilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no,fmovpost@fylkesmannen.no,post@finkn.no,abuse@telia.com,amnestyis@amnesty.org,hrwuk@hrw.org,post@sivilombudsmannen.no,tr@forbrukertilsynet.no
Dato: 2021-07-02 20:38
Emne: Re: Re: Re: 27811386
_________________________________________________________________
Hei,
jeg må klage på, at jeg her blir fremmedgjort.
Jeg dere spesifiserer ikke angående hva denne regningen egentlig gjaldt.
Og jeg har ikke vært på noe legevakt i Trondheim, (for å si det sånn).
Jeg har vel krav på å vite hva som har skjedd der, (siden at noen har brukt
mitt navn).
Det var noe lignende rundt årtusenskiftet, at jeg kjørte en masete
Frogner-keeper hjem fra en bedriftsfotball-kamp, (jeg spilte for IT
Akademiet, for min kamerat Magne Winnem jobba der, og de hadde for få
spillere).
Og enten så rappa han keeperen lommeboka, ellers så var det innbrudd i
bilen.
(Jeg hadde muligens Blitz på meg.
For det var innbrudd i bilen hver måned liksom).
Og da brukte noen folk mitt Visa-kort, som jeg fikk da jeg skulle kjøpe en
videospiller på avbetaling, (etter at Magne Winnem hadde slitt ut min video
fullstendig, etter at jeg lot han låne den, mens jeg var i militæret).
De brukte mitt Visa-kort, på å kjøre masse med drosje, rundt i Trondheim.
Og uansett hvor mange ganger jeg prøvde å sperre kortet, så fikk jeg fler
og fler regninger.
(Dette var mens jeg jobbet som butikksjef på Rimi Langhus.
Noe jeg jobbet som fra våren 2001 til sommeren 2002).
Og de siste årene, så har det også vært sånn, at noen internett-troll, har
bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn),
på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er kanskje noe lignende som har skjedd her og.
Så jeg ønsker at en overordnet skal svare på denne klagen.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det internett-trollet, som har bestilt dette,
i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere/deres
oppdragsgiver, skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 8. apr. 2021 kl. 15:07 skrev Kundesenter :
> Takk for din e-post.
>
> Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss og at du har blitt
> informert om dette tidligere, vennligst se vedlegg.
>
> Dette til din orientering.
>
>
> Vennlig hilsen
> __________________________________
>
> *Kundesenter*
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Telefon: (+47) 23 21 10 00
> www.lindorff.no
>
> Lindorff - del av Intrum
> Besøk vår selvbetjeningsportal
> Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> __________________________________
> This e-mail and any attachments are confidential and may also be
> privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender
> immediately and do not disclose the contents to another person, use it for
> any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for
> your cooperation.
>
> Please consider the environment before printing this e-mail.
> Information about how we process personal data
>
>
>
>




------------------------------------
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Sendt: 2021-04-05 06:06
> Til: kundesenter@lindorff.com
> Emne: Re: Re: 27811386
>
>
> dir="ltr">
>
> Hei,
>
>
>
>
> dir="ltr">dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
>
>
>
>
> dir="ltr">(For jeg har ikke kontaktet dere).
>
>
>
>
> dir="ltr">Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere
> akter å
> foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> 'Hvermansen-folk',
> i fremtida.
>
>
>
> Med hilsen
>
>
>
>
> dir="ltr">Erik Ribsskog
>
>
>
>
>
>
> dir="ltr" class="gmail_attr">ons. 27. jan. 2021 kl. 15:17 skrev
> Kundesenter <
> href="mailto:Kundesenter@lindorff.com">Kundesenter@lindorff.com>:
>
>
> class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid
> rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
>
>
>
>
>
> Takk
> for din e-post.
>
>
>
> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
>
>
>
> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>
>
>
> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>
>
>
> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>
>
>
>
>
> Vennlig hilsen
>
> __________________________________
>
>
>
> *Kundesenter*
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
>
>
> Telefon: (+47) 23 21 10 00
>
> www.lindorff.no
>
>
>
> Lindorff - del av Intrum
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal
>
> Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
>
> Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
>
> __________________________________
>
> This e-mail and
> any attachments are confidential and may also be privileged. If you are
> not the
> named recipient, please notify the sender immediately and do not disclose
> the contents
> to another
> person, use it for any purpose, or store or copy the information in any
> medium.
> Thank you for your cooperation.
>
>
>
> Please consider the environment before printing this e-mail.
>
> Information about how
> we process personal data
>
>
>
>
>
> ------------------------------------
>
> Fra: eribsskog@gmail.com
>
> Sendt: 2021-01-22 15:30
>
> Til: kundesenter@lindorff.com
>
> Emne: Re: 27811386
>
>
>
>
>
> Hei,
>
> jeg bodde i Trondheim fra februar til april, i 2018.
>
> Men jeg var aldri på noe helsevakt der.
>
> Jeg var et par ganger ute på byen, på et diskotek som het Tag, blant
> annet.
>
> Men jeg var aldri i noe slagsmål der.
>
> (For å si det sånn).
>
> Så dette skjønner jeg ikke noe av.
>
> Jeg har også gått på handel og kontor, i sin tid.
>
> Og ettersom det jeg husker derfra, så er det firmaene/organisasjonene som
>
> skal tjene borgerne/kundene, og ikke omvendt.
>
> Så det blir deres jobb, å finne denne fakturaen.
>
> (Får jeg det til å bli).
>
> I stedet for at dere skal pålegge meg, å drive med, noen slags 'russiske
>
> krumspring', på noen for meg ukjente innloggings-mekanismer, (som jeg
> aldri
>
> har vært borti før).
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
> tor. 21. jan. 2021 kl. 16:19 skrev Kundesenter :
>
> > Viser til mottatt henvendelse.
>
> >
>
> > Sak 27811386 gjelder ubetalt faktura 5000091218 fra Trondheim Kommune
>
> > (Helsevakta).
>
> >
>
> > Du kan ta ut kopi av faktura via min side hos Trondheim Kommune.
>
> >
>
> > Om det fortsatt er uklarhet rundt kravet ved mottak av fakturakopi,
>
> > vennligst besvar denne eposten med ytterligere informasjon i
>
> >
>
> >
>
> > Vennlig hilsen
>
> > __________________________________
>
> >
>
> > *Kundesenter*
>
> > E-post: kundesenter@lindorff.com
>
>
> >
>
> > Telefon: () 23 21 10 00
>
> > www.lindorff.no
>
> >
>
> > Lindorff - del av Intrum
>
> > Besøk vår selvbetjeningsportal
>
> > Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
>
> > Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
>
> > __________________________________
>
> > This e-mail and any attachments are confidential and may also be
>
> > privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender
>
> > immediately and do not disclose the contents to another person, use it
> for
>
>
> > any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you
> for
>
>
> > your cooperation.
>
> >
>
> > Please consider the environment before printing this e-mail.
>
> > Information about how we process personal data
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > ------------------------------------
>
> > Fra: eribsskog@gmail.com
>
>
> > Sendt: 2021-01-16 07:46
>
> > Til: kundesenter@lindorff.com
>
>
> > Emne: Klage/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
>
> > Hei,
>
> > jeg viser til Deres brev/faktura, fra 11. januar, (se vedlegg), som jeg
>
> > mottok tidligere denne uken.
>
> > Dette er ikke noe jeg har bestilt.
>
> > Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller
> i
>
>
> > tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige
> rutiner.
>
>
> > Og det er nok det som har skjedd her også.
>
> > Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt
>
> > dette,
>
> > i mitt navn.
>
> > Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal
>
> > skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
>
> > Skjerpings!
>
> > Erik Ribsskog
>
> > ---------- Forwarded message ---------
>
> > Fra: Erik Ribsskog
>
> > Date: fre. 22. mai 2020 kl. 03:04
>
> > Subject: Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
>
> > To: Lindorff Kundesenter
>
> > Cc: , post@inkassoklagenemnda.no
> <
>
> > post@inkassoklagenemnda.no>,
> , Tilsynsutvalget <
>
> > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> Post ,
>
> > , Lars Aasen , sande.vgs <
>
> > sande.vgs@vfk.no>,
> Akademikerforbundet ,
>
> > Politikk Høyre , postmottak@sivilombudsmannen.no
> <
>
> > postmottak@sivilombudsmannen.no>
>
>
> > Hei,
>
> > for det første, så må jeg klage på, at brevene deres, ikke har giroer.
>
> > For da hadde sett mer ut som regninger.
>
> > Så jeg så ikke med en gang, at det stod: 'Betalingsfrist' nederst på
>
> > brevet.
>
> > Så det må jeg klage på, (at dere skriver brevene på en tørr måte, for å
>
> > være sleipe, virker det som).
>
> > For det andre, så har jeg informert dere, (i 2016), om at disse sakene
> er
>
> > hos Inkassoklagenemnda.
>
> > Og jeg venter fortsatt på at de skal gjøre jobben sin.
>
> > Med hilsen
>
> > Erik Ribsskog
>
> > PS.
>
> > For det tredje, så kan jeg også ta med om, at jeg går på sosialen for
>
> > tida,
>
> > (Nav vil ikke gi meg arbeidsledighetstrygd, av en eller annen grunn).
>
> > Og jeg får kun til livsopphold.
>
> > Så jeg har uansett ikke råd til å betale noe før jeg får meg en ny jobb.
>
> > Overskiften i brevet deres, var også dårlig, synes jeg.
>
> > 'Overføring til overvåk nr: 12214394'.
>
> > Hva skal det bety?
>
> > 'Regning' for eksempel, (eller: 'Faktura'), er bedre norsk, (vil jeg
> si).
>
> > Skjerpings!
>
> > PS 2.
>
> > Kan det stemme at dere er et svensk firma?
>
> > Rart at DNB selger gjelden min til Sverige, (vil jeg si).
>
> > Jeg har også jobbet mange år som butikksjef i Rimi/ICA, og har en
>
> > arbeidssak mot de.
>
> > Så virker dette litt rart, må jeg si.
>
> > Ikke bra!
>
> > ---------- Forwarded message ---------
>
> > Fra: Erik Ribsskog
>
> > Date: søn. 16. okt. 2016 kl. 23:42
>
> > Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
>
> > To: Lindorff Kundesenter
>
> > Cc: , post@inkassoklagenemnda.no
> <
>
> > post@inkassoklagenemnda.no>,
> , Tilsynsutvalget <
>
> > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> , <
>
> > post@forbrukerombudet.no>,
> Lars Aasen , sande.vgs <
>
> > sande.vgs@vfk.no>,
> Akademikerforbundet ,
>
> > Politikk Høyre , postmottak@sivilombudsmannen.no
> <
>
> > postmottak@sivilombudsmannen.no>
>
>
> > Hei,
>
> > det er det samme, når det gjelder denne saken, (se vedlegg).
>
> > Dette er også hos Inkassoklagenemda.
>
> > Jeg sender en kopi til de, (blant annet), som en påminnelse.
>
> > Så håper jeg, at de 'får ut finger'n', (som min stesøster Christell
> pleide
>
>
> > å si, på 80-tallet).
>
> > Med hilsen
>
> > Erik Ribsskog
>
> > ---------- Forwarded message ----------
>
> > From: Erik Ribsskog
>
> > Date: 2016-10-16 23:24 GMT:00
>
> > Subject: Oppdatering/Fwd: 12214394
>
> > To: Lindorff Kundesenter
>
> > Cc: nav.baerum@nav.no,
> "post@inkassoklagenemnda.no"
> <
>
> > post@inkassoklagenemnda.no>,
> tilsynsutvalget@domstol.no,
> Tilsynsutvalget
>
> > <
>
> > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> post@forbrukerradet.no,
>
>
> > post@forbrukerombudet.no,
> Lars Aasen , "sande.vgs" <
>
> > sande.vgs@vfk.no>,
> Akademikerforbundet ,
>
> > Politikk Høyre , "postmottak@sivilombudsmannen.no"
> <
>
> > postmottak@sivilombudsmannen.no>
>
>
> > Hei,
>
> > jeg viser til Deres brev, fra 3. oktober, (se vedlegg).
>
> > Dette er angående en sak, som jeg tidligere har sendt om, til
>
> > Inkassoklagenemda.
>
> > Jeg venter på at de skal få denne gjelden slettet, (siden at Intrum
>
> > Justitia, har informert meg om, at annen gjeld fra denne tiden, (da jeg
>
> > bodde, på St. Hanshaugen), er foreldet).
>
> > Og jeg ønsker, å ta en ting av gangen, (for det er mest fornuftig, vil
> jeg
>
>
> > si).
>
> > Så derfor så venter jeg, på å høre, fra Inkassoklagenemda, om denne
> saken.
>
>
> > Og så tar jeg det derfra.
>
> > Med hilsen
>
> > Erik Ribsskog
>
> > ---------- Forwarded message ----------
>
> > From: Erik Ribsskog
>
> > Date: 2016-08-29 5:31 GMT:00
>
> > Subject: Re: 12214394
>
> > To: Lindorff Kundesenter
>
> > Cc: nav.baerum@nav.no,
> "post@inkassoklagenemnda.no"
> <
>
> > post@inkassoklagenemnda.no>,
> tilsynsutvalget@domstol.no,
> Tilsynsutvalget
>
> > <
>
> > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> post@forbrukerradet.no,
>
>
> > post@forbrukerombudet.no,
> Lars Aasen , "sande.vgs" <
>
> > sande.vgs@vfk.no>,
> Akademikerforbundet ,
>
> > Politikk Høyre , "postmottak@sivilombudsmannen.no"
> <
>
> > postmottak@sivilombudsmannen.no>
>
>
> > Hei,
>
> > det dere svarte på her, var vel en kopi dere fikk, av en e-post, til en
>
> > klagenemd, for dommere.
>
> > En kopi, som ble sendt, til deres informasjon, (som man vel sier,
>
> > ihvertfall i Danmark).
>
> > Men jeg også fått et brev fra dere, tidligere denne måneden, (se
> vedlegg).
>
>
> > Og dette må være, at de har hatt sommervikarer, hos Narverud.
>
> > For da jeg flytta, tilbake til Norge, (fra Danmark), ifjor sommer.
>
> > Så hadde jeg ikke noen penger, for Nav ville ikke sende støtte til
>
> > København, enda man har lest om, i avisene, (for en del år tilbake
>
> > riktignok), om at det er mulig, å få Nav-støtte sendt, i tre måneder,
>
> > innen
>
> > EU.
>
> > Og derfor, så plasserte Nav Sandvika meg, på en folkehøyskole, som er
>
> > herberge, i sommerferien.
>
> > Og når det begynte, å nærme seg skolestart.
>
> > Så fikk jeg et tilbud, om rom, her på Narverud, (tidligere Thon hotell
>
> > Høvik).
>
> > Men haken var, at Narverud ville ha leien, direkte fra Nav.
>
> > Jeg gikk med på dette, siden at dette var for et drøyt år siden, (i
> august
>
>
> > ifjor), og jeg hadde flyttet mye, fra herberge til herberge, osv.
>
> > Og det var sånn, at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen folkehøyskole.
>
> > Og derfor, så godtok jeg det, at Narverud fikk leia direkte, fra Nav.
>
> > Siden at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen, og var litt lei, av å
> flytte
>
> > 'hele tida', da.
>
> > Så her er det surr, mellom Nav og Narverud.
>
> > Og det må antagelig ha vært, fordi at Narverud har hatt noen nye
>
> > ferievikarer, (eller lignende), i sommerferien, som har 'surra' litt,
> da.
>
> > Noe sånt.
>
> > Han Greftegreff, (som vanligvis 'styrer' her), har sagt at han ikke vil
> ha
>
>
> > fler e-poster fra meg, (for noen har sendt falske e-poster til han, i
> midt
>
>
> > navn, og han klager på at han har en tjukk mappe, som det står mitt navn
>
> > på, (eller noe i den duren), når jeg er innom, for å kjøpe 'poletter',
> til
>
>
> > vaskekjelleren).
>
> > Så dette er nok Greftegreff sin sommervika, som har surra fælt, (vil jeg
>
> > tippe på).
>
> > Så dette må dere ta kontakt med Narverud om, sånn at han sjefen der, kan
>
> > rydde opp i dette, når han er tilbake, fra ferie.
>
> > Så regner jeg med, at dette da, blir 'årnings', (for å si det sånn).
>
> > Så det er fint, hvis dere kan slutte, å plage, med disse 'surre-brevene'
>
> > deres, (må man vel kalle det).
>
> > For det er ikke sånn, at jeg har fått min pensjonsbeholdning enda, fra
>
> > Nav,
>
> > (noe jeg bestilte, en gang, på 00-tallet, og fremdeles venter på).
>
> > Så her er det bare surr, både hos Nav og Narverud.
>
> > Det er helt sikkert.
>
> > Så her får dere bare kontakte, disse 'surrebukkene', og prøve å få de,
> til
>
>
> > å slutte, med denne surringen, (for å si det sånn).
>
> > Med hilsen
>
> > Erik Ribsskog
>
> > 2016-08-24 11:01 GMT:00 Lindorff Kundesenter :
>
> > > Hei,
>
> > >
>
> > > Vi vil forholde oss til dom i saken inntil det eventuelt foreligger en
>
>
> > > kjennelse fra en høyere rettsinstans.
>
> > >
>
> > >
>
> > >
>
> > > *Obligations Trondheim*
>
> > >
>
> > > *Tel:* 73542220 *Fax:* 73542239
>
> > >
>
> > > *E-post:* kundesenter@lindorff.com
>
>
> > >
>
> > > Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
> > >
>
> > >
>
> > >
>
> > >
>
> > > *LINDORFF *
>
> > >
>
> > > Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> > >
>
> > > *Tel:*() 23 21 10 00 *Fax:*() 23 21 11 00
>
> > >
>
> > > www.lindorff.no /
> www.lindorff.com
>
> > >
>
> > > ** This message including any attachments may contain confidential
>
> > and/or
>
> > > privileged information
>
> > > intended only for the person or entity to which it is addressed. If
> you
>
>
> > > are not the intended recipient
>
> > > you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
> > >
>
> > >
>
> > > ------------------------------------
>
> > > Fra: kundesenter@lindorff.com
>
>
> > > Sendt: 23.08.2016
>
> > > Til: kundesenter@lindorff.com
>
>
> > > Emne: 12214394
>
> > >
>
> > >
>
> > > -----Original Message-----
>
> > > From: eribsskog@gmail.com
> [mailto:eribsskog@gmail.com]
>
>
> > > Sent: Tuesday, August 23, 2016 6:10 AM
>
> > > To: Kundesenter-uidentifisert
>
> > > Subject:
>
> > >
>
> >
> =?UTF-8?Q?Oppdatering=2FFwd=3A_Klage_p=C3=A5_Namsfogden=2FFwd=3A_Saksnumme3D_=3D?UTF-8?Q?r=3D3A=5f?=
>
>
>
> >
>
> > >
>
> > >
>
> >
> 1224072_mellom_RIBSSKOG_ERIK_L=C3=98VENBALK_og_ENTERCARD_NORG3D_E_AS_med_ref_nr_:285752?=
>
>
>
> >
>
> > >
>
> > > Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com
> til manuel behandling
>
> > > ---------------------------
>
> > > Hei,
>
> > > nå kan jeg ikke se, å ha fått noe, fra dere, om denne saken.
>
> > > Men jeg fikk et brev, fra Namsfogden i Asker og BÃÃÿrum, (om denne
>
>
> > saken),
>
> > > for noen
>
> > > dager siden, (se vedlegg).
>
> > > Nå er noe av innholdet i det nevnte brevet, litt 'gresk', for meg.
>
> > > Men det står noe om at dette ble sendt til min folkeregister-adresse.
>
>
> > > Men jeg har bodd ti år i England, og der melder man
> adresse-forranding,
>
>
> > > til banken,
>
> > > når man flytter.
>
> > > Og ikke til staten.
>
> > > (Sånn som jeg husker det).
>
> > > Så dette med folkeregister, er kanskje noe sovjetisk/ÃÃøstlige
> 'greier',
>
>
> > som
>
> > > det blir
>
> > > mindre og mindre av, dess lenger vest, i verden, som man
> reiser/flykter.
>
>
> > > (Noe sånt).
>
> > > Det var også sånn, at hvis man skulle melde adresseforranding, (i
>
> > Norge),
>
> > > til England,
>
> > > så måtte man vite, når man skulle returnere, til Norge.
>
> > > Og det visste jeg ikke, for det var avhengig av, når jeg fikk mine
>
> > > rettigheter,
>
> > > i en 'Lillyhammer-sak', med mere.
>
> > > Og jeg ringte mine kreditorer, fra 'accomodation', ved University of
>
> > > Sunderland,
>
> > > hÃÃøsten 2004.
>
> > > Så det var kjent, at jeg bodde, i England, (vil jeg si).
>
> > > Og jeg ringte også Kripos, fra Liverpool, sommeren 2005.
>
> > > Så det var ikke sånn, at norske myndigheter ikke visste, at jeg
> opphold
>
>
> > > meg, i utlandet.
>
> > > Likevel så sender de masse 'tulle-post', (må jeg si), til min norske
>
> > > 'sovjetstat-adresse'.
>
> > > Og der, (på min folkeregister/sovjetstat-adresse), så bodde min mors
>
> > > lillebror (Johan)
>
> > > Martin Ribsskog.
>
> > > Og han har ikke sendt noe brev videre.
>
> > > (Jeg ble forsÃÃøkt myrdet der, sommeren 2005, etter å ha ryddet hele
>
>
> > gården
>
> > > gratis,
>
> > > fra påsken, det året).
>
> > > Så her stiller jeg med tvilende, når det gjelder dÃÃømmekraften, til
>
>
> > denne
>
> > > tingretten.
>
> > > De har tidligere fått meg opp i stry, ved å sende en
>
> > identitetstyveri-sak,
>
> > > gjennom
>
> > > hele 'mÃÃølla'.
>
> > > Etter at en islandsk kar, hos et Kolsås-inkassobyrå, nekta å erkjenne,
>
>
> > at
>
> > > jeg hadde
>
> > > informert han om, at en regning, var for en tjeneste, som jeg ikke
> hadde
>
>
> > > bestilt.
>
> > > Og det er også et poeng her, at disse kravene, (fra 90/00-tallet), kan
>
>
> > > vÃÃÿre foreldede.
>
> > > For det fikk jeg vite, at Entercard-gjelden, (fra 90-tallet), var.
>
> > > Intrum-Justitia opplyste om dette, for en del måneder siden.
>
> > > Så sånne brev som dette, er for folk, som har gått tom for dopapir, og
>
>
> > som
>
> > > trenger
>
> > > noe 'dritt', å bruke istedet, hadde jeg nÃÃÿr sagt.
>
> > > Så dette må jeg klage på.
>
> > > For noe tull!
>
> > > Erik Ribsskog
>
> > > ---------- Forwarded message ----------
>
> > > From: Erik Ribsskog
>
> > > Date: 2016-02-24 18:43 GMT:00
>
> > > Subject: Klage på Namsfogden/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG
>
>
> > ERIK
>
> > > LÃÃèVENBALK
>
> > > og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
>
> > > To: tilsynsutvalget@domstol.no
>
>
> > > Cc: "post@inkassoklagenemnda.no"
> , Intrum Justitia Nova
>
> > > , IE Intrum_Justitia <
> target="_blank">Intrum_justitia@ie.intrum.com
> >,
> target="_blank">sianpost@sismo.no ,
>
> >
>
> > > post@forbrukerradet.no,
> post@forbrukerombudet.no,
> "sande.vgs" ,
>
> > > Politikk HÃÃøyre < politikk@hoyre.no>,
> Akademikerforbundet ,
>
> > > post , juridisk , Lindorff Kundesenter
>
> > > Hei, i dette brevet så står det at jeg har blitt sendt
>
> > > til Oslo Forliksråd, i 2006.
>
> > > Jeg bodde i England, fra juli 2005 til september 2014.
>
> > > Og var ikke et sekund, i Norge, i den tida.
>
> > > Og fikk ikke et eneste brev, om dette, til England.
>
> > > I forkant, av at jeg flykta til England, i 2005.
>
> > > (Fra mordforsÃÃøk på LÃÃøvås gård).
>
> > > Så flykta jeg til England, og University of Sunderland, hÃÃøsten
> 2004.
>
>
> > > (Etter å ha overhÃÃørt at jeg var forfulgt, av 'mafian', på Rimi
>
> > BjÃÃørndal,
>
> > > (hvor jeg
>
> > > jobbet som leder, ved siden av leder-jobb på Rimi Langhus og
>
> > > heltids-studier ved
>
> > > ingeniÃÃørhÃÃøyskolen), i desember 2003).
>
> > > Det ble veldig krÃÃøll med lånekassa, og jeg havnet tilslutt på
> gården
>
>
> > til
>
> > > onkel Martin
>
> > > og dem, i Kvelde, i påsken 2005.
>
> > > Jeg innkalte min sÃÃøster Pia og halvbror Axel til slektsråd.
>
> > > Jeg foreslo at vi skulle flykte til Canada, siden jeg hadde
> overhÃÃørt
>
>
> > dette
>
> > > med 'mafian'.
>
> > > De ville ikke, men Pia ville styre med mine smålån, siden at hu hadde
>
>
> > > drevet med
>
> > > lignende da min mor dÃÃøde.
>
> > > (Dette sa Pia på vei til eller fra togstasjonen i Larvik.
>
> > > I min onkels bil.
>
> > > Mens jeg tenkte på dette med Canada og 'mafian', da).
>
> > > Og min onkel Martin tulla også.
>
> > > Han lurte meg til psykolog.
>
> > > Og Pia gjorde ikke det hun hadde tatt på seg, (å kontakte DNB osv.),
> på
>
>
> > > _eget inisjativ_.
>
> > > Så Martin og psykologen fikk meg til å få en sosionom fra Sandefjord,
>
>
> > til
>
> > > å ta over
>
> > > Pia sin 'jobb', (jeg selv hadde ikke bra kontormuligheter på LÃÃøvås
>
>
> > gård,
>
> > > for jeg
>
> > > bodde, i et slags skjul, må jeg si).
>
> > > Så Pia har ikke hatt noe med mine lån å gjÃÃøre, siden dette, (som
> var
>
> > > våren/sommeren
>
> > > 2005).
>
> > > Så hvorfor står det da Pia sitt navn (og også hennes adresse), på en
>
> > kopi
>
> > > fra Oslo
>
> > > Forliksråd, i 2006, (en kopi som fulgte med brevet fra Namsmannen, se
>
>
> > > vedlegg).
>
> > > Nei, har Pia vÃÃÿrt som ei rotte her, og prÃÃøvd å tulle med mine
>
>
> > > penger/verdier, lurer
>
> > > jeg.
>
> > > Jeg får heller ikke Drammen tingrett til å opplÃÃøse et sameie for
> meg,
>
> > (ei
>
> > > dommer
>
> > > HÃÃøysÃÃÿter der, har nekta å gjÃÃøre dette, siden rundt 2011).
>
>
> > > Og City Self Storage sier at de har gitt alle mine verdifulle
>
> > antikviteter
>
> > > osv.,
>
> > > (fra fÃÃør jeg flytta til Sunderland i 2004), til HV, (som jeg er i).
>
>
> > > Men kanskje Pia har vÃÃÿrt rotte hos Selvåg/City Self-Storage og, og
> de
>
> > bare
>
> > > sier
>
> > > noe, tenker jeg.
>
> > > Dette er en skandale, vil jeg si.
>
> > > Jeg fikk heller ikke noe arv, eller bÃÃøker/gamle brev, fra bestemor
>
>
> > > Ingeborg, da
>
> > > hu dÃÃøde, i 2009, (enda min mor dÃÃøde i 1999).
>
> > > Så jeg har blitt tulla med i nesten uendelig mange saker, må jeg si.
>
> > > NRK hadde i sitt program Tweet 4 Tweet, en sekvens om meg, i 2012,
> hvor
>
>
> > de
>
> > > forklarte
>
> > > at jeg bodde i eksil i Enlgand, og skrev memoarer mm.
>
> > > Og jeg har skrevet fram til hÃÃøsten 2005, i mine memoarer, (så jeg
> har
>
> > > forklart om
>
> > > alt som skjedde på LÃÃøvås, (i Min Bok 8)).
>
> > > Jeg kjenner også Andre StÃÃøylen, (som var i nyhetene, her om dagen,
> som
>
> > > DNB-direktÃÃør,
>
> > > som har kjÃÃøpt A-pressen).
>
> > > Vi var på et mÃÃøte sammen, hos Unge HÃÃøyre, i 1991.
>
> > > Min russe-kamerat Magne Winnem dro meg med.
>
> > > Og Jan Tore Sanner ble så imponert over mine kunnskaper i politikk, at
>
>
> > han
>
> > > dro med
>
> > > Winnem og meg, til et mÃÃøte, om Unge HÃÃøyre sitt program, fÃÃør
>
>
> > > kommune/skole-valget,
>
> > > i 1991.
>
> > > Og da var det jeg som sa mest, (må jeg si).
>
> > > Og jeg luket bort noe 'nazistiske' greier, fra Unge
> HÃÃøyre-programmet.
>
>
> > > Det er mulig at det var StÃÃøylen sin 'nazisme'.
>
> > > Hva vet jeg.
>
> > > Og jeg har også sendt alle disse Lindorff/DNB-sakene til
>
> > > Inkassoklagenemda.
>
> > > For et lignende lån, (fra fÃÃør jeg flyttet til Sunderland), er visst
>
>
> > > foreldet, har
>
> > > Intrum Justitia sagt, (se den videresendte e-posten).
>
> > > Så jeg ÃÃønsker at Inkassoklagenemnda skal se på, om ikke også
> DNB-lånene
>
>
> > er
>
> > > foreldet.
>
> > > Dette skal Namsfogden ha fått kopi-eposter om.
>
> > > Men de bare overkjÃÃører.
>
> > > Så det må jeg klage på.
>
> > > Jeg får bare til livsopphold dessuten, fra Nav, så det er ikke sånn,
> at
>
>
> > > jeg har
>
> > > noen penger/eiendeler verdt å nevne, (som det fremkommer av
> vedleggene,
>
>
> > > til Intrum
>
> > > Justitia/Entercard-saken, som jeg sendte om i går).
>
> > > Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i
>
>
> > > Liverpool,
>
> > > så kontaktet jeg Larvik kommune, om disse lånene.
>
> > > Og ble enig med gjeldsrådgiver der om at jeg skulle vente til jeg fikk
>
>
> > meg
>
> > > en jobb,
>
> > > og så samarbeide med gjeldsrådgiver der, om tilbakebetalingen av
> lånene.
>
>
> > > Men dessverre, så har det vÃÃÿrt finanskrise, og jeg har fortsatt
> ikke
>
>
> > fått
>
> > > jobb,
>
> > > (hverken i Norge eller England).
>
> > > Så dette har jeg min egen måte, å hanskes med, men jeg har her, blitt
>
>
> > helt
>
> > > overkjÃÃørt,
>
> > > av Lindorff/Namsfogden.
>
> > > Som velger å på tullete vis, (må jeg kalle det), slÃÃøse bort det
>
> > offentlige
>
> > > sine
>
> > > penger, på disse tulle-sakene.
>
> > > Så dette må jeg klage på.
>
> > > Erik Ribsskog
>
> > > PS.
>
> > > Så også, at datoen på et av 'tulle-brevene', var 24. desember.
>
> > > Så her er det noen galninger, som bare mobber meg, og hater meg så
> mye,
>
>
> > at
>
> > > de heller
>
> > > driver med å forfÃÃølge meg, på julaften, enn å ferie denne
> hÃÃøytiden,
>
>
> > > (virker det
>
> > > som).
>
> > > Så her må man lure, mener jeg.
>
> > > Her er det så mye tull og tÃÃøys, så har må noen rydde opp, mener
> jeg.
>
>
> > > På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> > > ---------- Forwarded message ----------
>
> > > From: Erik Ribsskog
>
> > > Date: 2016-02-24 1:49 GMT:00
>
> > > Subject: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LÃÃèVENBALK
> og
>
> > > ENTERCARD NORGE
>
> > > AS med ref nr :285752
>
> > > To: tilsynsutvalget@domstol.no
>
>
> > > Cc: "post@inkassoklagenemnda.no"
> , Intrum Justitia Nova
>
> > > , IE Intrum_Justitia , sianpost@sismo.no,
>
>
> > > post@forbrukerradet.no,
> post@forbrukerombudet.no,
> "sande.vgs"
>
> > > , Politikk HÃÃøyre , Akademikerforbundet ,
>
> > > post , juridisk , Lindorff Kundesenter
>
> > > Hei, jeg viser til brev fra uklar etat, (må jeg kalle
>
> > > det).
>
> > > På konvolutten står det: 'Politiet', og på brevpapiret, så står det:
>
> > > 'Namsfogden'.
>
> > > Det virker som et sammensurium, uten like, så det må jeg klage på.
>
> > > Dessuten, (se videresendt e-post), så har Intrium Justitia forklart
> for
>
>
> > > meg, i fjor
>
> > > hÃÃøst, at denne gjelden er slettet, (grunnet foreldelse).
>
> > > Så her er det mye rot, (det er helt sikkert).
>
> > > Og på toppen av dette, så har jeg ikke fått noe brev, om et sånt
> mÃÃøte
>
>
> > hos
>
> > > Namsfogden.
>
> > > (Ikke som jeg kan se, ihvertfall).
>
> > > Så her er det toppen av kransekaka i rot, vil jeg si.
>
> > > Så det må jeg klage på.
>
> > > Det er også sånn, at jeg har fått mye brev, om lignende saker, fra
>
> > > Lindorff og et
>
> > > annet firma, som holdet til på Kolsås, men som jeg har glemt navnet på
>
>
> > nå.
>
> > > Men jeg kan ikke se å ha fått noe fra Intrum Justitia.
>
> > > Jeg jobbet på vegne av Intrum Justitia under oppveksten.
>
> > > Vårt slektsfirma StrÃÃømm Trevare hadde Intrum Justitia som
> inkassofirma,
>
>
> > og
>
> > > vi hadde
>
> > > stempel fra Justititia liggende, på kontoret til den bedriften, i
> huset
>
>
> > > til min
>
> > > farmor, (og jeg brukte det, en gang, som jeg hadde returnert et
>
> > keyboard,
>
> > > som var
>
> > > som en leke, må jeg si, og som jeg ble skuffet over, da jeg fikk den,
>
>
> > som
>
> > > ungdomsskole-elev,
>
> > > var det vel).
>
> > > Så dette blir feil, at jeg blir sendt på hemmelig vis til retten av
> noen
>
>
> > > slags kolleger,
>
> > > (må jeg vel kalle dem).
>
> > > Datatilsynet kjenner også til, at jeg, har blitt utsatt, for veldig
>
> > mange
>
> > > identitetstyveri-saker.
>
> > > Og derfor er det vanskelig for meg, å huske alle inkasso-sakene,
>
> > (ettersom
>
> > > at firma
>
> > > sender til inkasso, enda jeg forklarer om at det er snakk om
>
> > > identitetstyveri-saker
>
> > > og returnerer all 'dritten', som kommer, i postkassa).
>
> > > Det var sånn, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til
>
> > 2014),
>
> > > at de
>
> > > i Larvik, fikk noe lignende dom/tull, på meg.
>
> > > Men da fikk jeg heller ikke brev, for min onkel i Norge, sendte ikke
> min
>
>
> > > post videre
>
> > > til meg, etter et drapsforsÃÃøk på gården, som var grunn til, at jeg
>
>
> > flykta
>
> > > til England.
>
> > > Så dette er ikke fÃÃørste gang heller, for å si det sånn.
>
> > > Så dette må jeg klage på.
>
> > > Erik Ribsskog
>
> > > ---------- Forwarded message ----------
>
> > > From: Intrum Justitia Nova
>
> > > Date: 2015-10-30 14:54 GMT:00
>
> > > Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LÃÃèVENBALK og
>
> > ENTERCARD
>
> > > NORGE AS
>
> > > med ref nr :285752
>
> > > To: "eribsskog@gmail.com"
> Hei, Viser til deres henvendelse
>
> > > vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).
>
> > > Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som
> foreldet.
>
>
> > > Dette til din orientering.
>
> > > Med hilsen
>
> > > Saksbehandler :Team Bank
>
> > > Telefon :23 17 11 10
>
> > > Intrum Justitia AS
>
> > > IBAN: NO1563180520351
>
> > > BIC : NDEANOKK
>
> > > ------------------------------------
>
> > > KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143 KUN TIL INTERN BRUK:
>
> > > X0Z1300661895360
>
> > > NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.
>
> > >
>
> >
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Reklamasjon
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2021 kl. 23:43
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>
Date: ons. 7. jul. 2021 kl. 12:32
Subject: Re: Reklamasjon
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du kontakter oss.

Vi svarer på din henvendelse så fort vi kan i vår åpningstid som er 8-18.
Det er stor pågang inn til oss nå, og det kan oppleves noe lenger svartid. Takk for tålmodigheten.

Kanskje du finner svar på ditt spørsmål på våre tjenestesider: https://www.maxbo.no/servicetjenester
Ditt saksnummer hos oss er N8AIV8. Oppgi dette om du trenger å ta kontakt med oss angående henvendelsen.

Ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen Maxbo Kundeservice


2021-07-07 11:32 GMT+01:00 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Maxbo
Hva gjelder henvendelsen: Reklamasjon
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587593
Velg varehus: Maxbo Ålesund
Ordrenummer:
Din henvendelse:
Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Maxbo, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

MAXBO | www.maxbo.no | Org.nr. 980079872

Jeg sendte en e-post til Norgesenergi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev/inkassovarsel fra 18. oktober/Fwd: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 675812]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2021 kl. 20:18
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Hei,

jeg viser til Deres brev/inkassovarsel fra 18. oktober.

(Se vedlegg).

Dette har jeg forklart dere om tidligere.

Som dere har fått tilsendt dokumentasjon om tidligere, så er det Nav Bærum, som har forpliktet seg til å betale mine løpende strøm-regninger, ifølge ymse vedtak.

Så det som har skjedd, må kalles avtale-brudd, fra Nav.

Jeg har derfor begynt å sende om dette, til Nav sin moder-organisasjon, som er Arbeids og Sosial-departementet.

Og som jeg har forklart til Hafslund/Lowell, så kan firmaer får penger rett fra Nav.

Så dere kan kontakte Nav Bærum for å få disse pengene.

Og jeg ønsker fortsatt å vite navnet, på det nett-trollet, som har 'portert' mitt strøm-abonnement, fra Hafslund til dere.

Dette er nok på grunn av, at dere hos Norgesenergi, har et dårlig system, som er lett å lure, for nett-troll.

Så jeg ønsker også å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Dette har jeg også bedt om å få vite tidligere.

Så dette må jeg klage på, (at dere sender fæle inkasso-brev, (selv om jeg har forklart hvordan ståa er), og feier problemene angående tulle-byttingen, under teppet).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 29. okt. 2021 kl. 15:13
Subject: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 675812]
To: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Cc: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <post@sivilombudsmannen.no>, <amnestyis@amnesty.org>, <hrwuk@hrw.org>, <lbf@lbf.no>, <post@finkn.no>, <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, <juridisk@datatilsynet.no>, <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

i min forrige mail så ba jeg om å få svar fra en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Dette er åpenbart ikke en A4-sak for dere, (siden at det er Nav som egentlig skal betale, selv om det er mitt navn på regningen).

Så jeg vil gjerne at noen litt mer kvalifiserte folk svarer om dette.

Sånn at det ikke bare blir tull, mener jeg.

(Jeg har også sendt om dette til Arbeids og Sosial-departementet nå.

Sånn at de kan få Nav til skjerpe seg.

Siden at Nav driver med avtale-brudd og denslags fantestreker.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det blir også som noe mas hvis hver eneste avdeling hos Lowell skal svare.

Jeg skjønner at dere muligens får akkord-lønn, eller noe lignende.

Men det er likevel ikke riktig at dere skal mase høl i huet på folk, må jeg si.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 28. okt. 2021 kl. 19:39 skrev Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>:
Hei,

Vi viser til ubetalt krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med saksnr.36300514. Dersom du mener at  NAV skal betale for denne saken ber vi om at du tar den med til de og sjekker opp om hvorfor den ikke er betalt. Saken står juridisk registrert på deg og videre saksgang vil påvirke deg. 

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Saldo : 2 963,80
KID : 0136068872052410068
Kontonummer : 63180520351

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Rest sum : 1 790,26
KID Nummer : 0136300514052410064
Kontonummer : 63180520351

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Saldo : 3 015,43
KID : 0136169524052410063
Kontonummer : 63180520351

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK

------------------------------------
Med vennlig hilsen
Soleman
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010



From: eribsskog@gmail.com
Sent: 28.10.21 18:16
To: svc.no.nova@lowell.com
Cc: strom.no@lowell.com;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@norgesenergi.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;kundesenter@los.no;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;lbf@lbf.no;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;phso.enquiries@ombudsman.org.uk;juridisk@datatilsynet.no;info@tpas.org.uk;postmottak@asd.dep.no;runcornoffice@taroe.org;postkasse@datatilsynet.no
Subject: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1

Hei,

dette har jeg nettopp forklart om.

'Strøm avtalen', (som dere skriver), er i mitt navn.

Men Nav har forpliktet seg til å betale.

(Noe jeg har sendt dere dokumentasjon om).

Dette virker som at dette er noe sludder, som dere bare har skrevet, for å få akkord-lønnen deres, eller noe lignende.

Så jeg vil gjerne heller ha svar fra en overordnet om dette.

Som jeg også har opplyst, så er jeg også sosial-klient, og eier ikke nåla i veggen.

Jeg får kun til livsopphold.

Så dette blir som en vits.

Når Narverud klarer å få Nav til å betale dem direkte, så burde dere også klare det, vil jeg si.

Her er dere unødvendig vrange.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Erik Ribsskog


tor. 28. okt. 2021 kl. 10:34 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>:
Hei,

Da strøm avtalen står i ditt navn, så er du selv ansvarlig for å betale regningene du mottar. Hvis NAV skal betale regningene dine, så må du levere til dem, eller bli enige med dem om at de skal bli tilsendt faktura direkte fra leverandør.

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Rest sum : 3 015,43
KID Nummer : 0136169524052410063
Kontonummer : 63180520351

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK

------------------------------------
Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010

------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013616952405241006144
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1303447085371
NB: Oppgi alltid saksnummer 36169524 ved henvendelse til oss.


2 vedlegg
IMG_20211030_0001 paint 2.jpg
626K
IMG_20211030_0002.jpg
420K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20211030_0001 paint 2

IMG_20211030_0002