mandag 8. november 2021

Min stekusine Isa har visst flytta til New York. Noe sånt

isa i new york

https://www.picuki.com/profile/isa_ingebrigtsen

PS.

Hu skriver også, (under bildet øverst til venstre), at hu har hatt 'the flue'.

(Noe sånt).

Jeg vet ikke om det er slang for corona, (siden at hu syter så fælt).

Eller om det som menes er, at hu liksom forbanner corona-pandemien, fordi at hu ikke kan ha like mye skøy lenger, som i gamle dager.

Eller om hu 'bare' mener at hu har hatt influensa, (og at den tok på fælt).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om at Isa har flytta til New York:

mer om isa i new york linkedin

Nå har jeg laget en nettside for Min Bok 2, på johncons.net

side for min bok 2 johncons.net

https://johncons.net/minbok2.html

PS.

Jeg har også oppdatert 'Bøker'-siden:

bøker siden 2

https://johncons.net/boeker.html

PS 2.

Når det gjelder webdesign/bøker/nettsted-oppdatering framover.

Så skal mobil-nettstedene også få den nye nettsiden, (om Min Bok 2), osv.

Og nå kan man bare laste ned den boken som DOC-fil, for øyeblikket.

Og som jeg har nevnt tidligere, så har jeg lovt Warming, (fra førstegangstjenesten), at jeg skal prøve å bli ferdig med Min Bok 3, (som er om militæret), innen nyttår.

Så da tror jeg at jeg først lager Min Bok 3 som DOC-fil.

Og så lager jeg PDF-utgaver, (av Min Bok 2 og Min Bok 3), etter det igjen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Nå kikka jeg litt på Min Bok 2, (jubileumsutgaven), igjen.

Og den har fått litt stor linjeavstand, mellom kapittel-overskriftene og 'brødteksten'.

Så det er mulig at jeg også lager Min Bok 2 på nytt, (eller endrer på den versjonen som jeg nettopp har laget).

(I tillegg til at jeg også skal lage Min Bok på nytt.

Noe jeg har blogget om tidligere).

Etter at jeg er ferdig med Min Bok 3, osv.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

feil med bok

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Informasjon om ditt nye mobilnummer
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 09:08
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice <noreply@ice.no>
Date: tor. 29. jul. 2021 kl. 11:02
Subject: Informasjon om ditt nye mobilnummer
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>




Velkommen til ice!
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

SIM-kort, Tvilling-SIM og Data-SIM er nå på vei til din folkeregistrerte adresse, med mindre du har gitt beskjed om noe annet.

Ditt nye mobilnummer er: 929 74 068

For at du skal komme godt i gang med ditt nye mobilabonnement, anbefaler vi at du titter innom ice.no/komigang. Der har vi samlet nyttig informasjon slik at du kommer i gang på 1-2-3!

Få full oversikt på Min Side
På minside.ice.no får du full oversikt over dataforbruk og fakturaer. Her kan du også sjekke at vi har riktig kontaktinformasjon på deg, slik at du ikke går glipp av nyttig informasjon og viktige driftsmeldinger.

Dine samtykker og reservasjoner
Ingen kunder er helt lik deg. Derfor ønsker vi å kunne tilpasse informasjonen du får av oss, slik at den er så relevant som mulig. Trykk her for å registrere og administrere dine preferanser. Du kan når som helst endre dette på Min Side. Du kan lese mer om hvordan vi behandler dine personopplysninger her.

Lurer du på noe?
Du finner svar på det meste på våre nettsider ice.no/kundeservice, men du er selvsagt alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema.

Vi skal gjøre vårt beste for at du får en god opplevelse som ice-kunde og vi håper at du blir fornøyd med ditt abonnement.

Hilsen ice


Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371654727] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: fre. 23. jul. 2021 kl. 16:20
Subject: [Ticket#371654727] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371654727 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
På tirsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nede i lia der.

Så var det sånn, at et middelaldrende/eldre 'nazi-ektepar'.

De gikk meg ned, (må jeg si).

Dette var i et 'gangvei-kryss'.

Og disse liksom treiga seg, (i/ved en undergang), uten å markere, hvilken vei
de skulle gå.

(Det var tre mulige veier, som de kunne gå.

Til venstre, høyre eller rett fram.

Men de ble bare stående, (og glane), må jeg si.

Uten å liksom flyte, (i trafikken), da.

For å si det sånn).

Og disse, (ihvertfall dama), var i trynet på meg, (må jeg si, at det virka
som).

Så dette var en merkelig opplevelse, (må jeg si).

Og litt rart, at man liksom skal bli gått ned, når man skal i butikken.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Sendt 07/23/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654727


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371654727. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
På tirsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nede i lia der.

Så var det sånn, at et middelaldrende/eldre 'nazi-ektepar'.

De gikk meg ned, (må jeg si).

Dette var i et 'gangvei-kryss'.

Og disse liksom treiga seg, (i/ved en undergang), uten å markere, hvilken vei
de skulle gå.

(Det var tre mulige veier, som de kunne gå.

Til venstre, høyre eller rett fram.

Men de ble bare stående, (og glane), må jeg si.

Uten å liksom flyte, (i trafikken), da.

For å si det sånn).

Og disse, (ihvertfall dama), var i trynet på meg, (må jeg si, at det virka
som).

Så dette var en merkelig opplevelse, (må jeg si).

Og litt rart, at man liksom skal bli gått ned, når man skal i butikken.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Sendt 07/23/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654727

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for ditt bidrag BIFF 2021
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:54
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: andreas@biff.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Andreas Tystad <andreas@biff.no>
Date: tor. 5. aug. 2021 kl. 12:11
Subject: Takk for ditt bidrag BIFF 2021
To:


Kjære filmskaper,

 

Bergen internasjonale filmfestival takker for ditt innsendte bidrag til årets festival!

 

Påmeldingen er nå stengt og programkomiteen skal bli enige om det endelige utvalget.

 

Alle filmer vil få en tilbakemelding innen utgangen av august.

 

Beste hilsen BIFF-staben

 

Andreas Tystad
Materialkoordinator og kortfilmprogrammerer
Bergen internasjonale filmfestival

Georgernes Verft 12 | 5011 Bergen | Norge

 

Festivaldato: 20–28 Oktober 2021

Tel.: (+47) 55 30 08 40 | Mob.: (+47) 45 41 47 32

 

A picture containing graphical user interface
Description automatically generated

 

 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:47
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: tor. 29. jul. 2021 kl. 06:21
Subject: Viktig informasjon om din bestilling
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



 

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi kan dessverre ikke godkjenne bestillingen din av FolkePakka 25 GB på nummer 92320004.

Ta kontakt med oss på ( 47) 479 44 444 dersom du har spørsmål til avslag ved bestilling.


Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:37
Til: Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at en overordnet skulle svare, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 21. jul. 2021 kl. 21:03 skrev Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>:
Hei Erik, 

Takk for din mail



Som min kollega tidligere har skrevet må vi desværre ikke videregive disse oplysninger grundet den nye GDPR datalovgivning. 



Så frem at du mener at der er tale om en svindelsag vil vi anbefale dig at tage fat i politiet og melde det til dem, da de vil kunne få de nødvendige informationer fra vores svindelafdeling.





 

Vennlig hilsen,

Monique

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 21 Jul 21 2:39:49 PM GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
 
Hei,

ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.

Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).

Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:
Hei Erik,

Takk for din mail



Det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.



Ønsker deg en fin dag.

 

Vennlig hilsen,

Camilla J

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:
Hei Erik 

Takk for din mail



Jeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre - den gik dog ikke igennem. 



Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere - alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette. 



Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/

 

Vennlig hilsen,

Nana

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47
Subject: Velkommen til Coolshop
To: <eribsskog@gmail.com>




Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.

Din e-post: eribsskog@gmail.com

Før du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.

For mer informasjon

Logg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.

Med vennlig hilsen
Coolshop



Trenger du hjelp?

Besøk vår kundeservice



Prisgaranti

Gratis frakt

Tjen rabattpoints

Jeg sendte en e-post til the Parliamentary and Health Service Ombudsman

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Regarding your complaint at the Parliamentary and Health Service Ombudsman - C-2040066
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:26
Til: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, tr@forbrukertilsynet.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hi,

I've also quite recently gotten a reply from your colleague Stephen Reilly about this.

And I don't think it's right that you should waste my time with using a lot of case-workers.

It should be enough with one, I think.

So this I have to complain about.

So if you normal staff there could please escalate this to a superior.

Erik Ribsskog


man. 12. jul. 2021 kl. 19:23 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog

Thank you for your recent emails.

As advised in my previous correspondence, we are unable to consider your complaints as we do not have the legal power to investigate them.


I hope you are able to resolve your concerns with the correct organisation within your jurisdiction.


Kind Regards,

 

Samaira Ali

Intake Caseworker

Parliamentary and Health Service Ombudsman

T: 0345 015 4033

E: phso.enquiries@ombudsman.org.uk

W: www.ombudsman.org.uk

Jeg sendte en e-post til LOS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling CRM:0343000908
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 04:30
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Hei,

dette har jeg tatt med din kollega Hege, i slutten av september.

Bærum kommune skrev på den nye husleie-kontrakten, at de muligens skulle bytte strøm-firma til LOS, i mitt navn.

Så når noen nett-troll byttet til Norgesenergi i mitt navn, så gikk jeg ut fra at det var kommunen, (og at de hadde blanda LOS og Norgesenergi, siden at begge holder til på Sørlandet).

For kommunen pleier å være litt uprofesjonelle/surrete når det gjelder sånt, (for eksempel når de bytta dørlås her, (av en eller annen grunn), på begynnelsen av Corona-en), må jeg si.

(Og det er bare toppen av isfjellet.

For å si det sånn).

Og så svarer du nå på en kopi, som jeg har sendt dere, for å oppdatere dere, om hva som egentlig har foregått.

Så du får høre med hu Hege der eventuelt.

Istedet for å drive å kaste bort tida til folk, og det som verre er.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 6. nov. 2021 kl. 15:24 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik ,
Takk for at du tar kontakt med oss.

Jeg er litt usikker på hva vi kan hjelpe deg med. Det ser ikke ut som denne bestillingen er til LOS. Gjerne utdyp problemet ditt slik vi kan hjelpe deg.

Er du kunde hos LOS, gjerne send oss kundenummer, navn på person som eier kundeforholdet, mobilnummer og/eller fødselsdato.

Hører fra deg.
Ønsker deg en riktig fin dag!

Vennlig hilsen 
Vilde | Kundebehandler
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Sun Oct 31 2021 23:37:26 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: juridisk@datatilsynet.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; svc.no.nova@lowell.com; postkasse@datatilsynet.no; runcornoffice@taroe.org; postmottak@asd.dep.no; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundesenter.no@lowell.com; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; strom.no@lowell.com; kundeservice@norgesenergi.no; kundeservice@renroros.no;
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@renroros.no>
Date: søn. 31. okt. 2021 kl. 09:13
Subject: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling
To: <eribsskog+LailaMonica@gmail.com>
 
 

Form: Produktbestilling
Time delivered: 31.10.2021 09:11
your reference no.: 53354

Produkt Spotpris timemålt
Mobiltelefon 99424084
E-post eribsskog+LailaMonica@gmail.com
Fornavn Laila Monica
Etternavn Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Postnummer 0186 OSLO
Adresse Christian Krohgs gate 43A
Anleggsadresse Christian Krohgs gate 43A
Postnummer 0186 OSLO
Skal faktura sendes til annen adresse? NO
Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Confirmed
Oppgi e-postadresse eribsskog+LailaMonica@gmail.com