tirsdag 4. januar 2022

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. januar 2022 kl. 16:09
Til: Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>
Kopi: svar@girlit.no, kundeservice@fyrklovern.no, "Janna Myerscough Aarvik (NO)" <janna.aarvik@pwc.com>, "Johanne Njølstad (NO)" <johanne.njolstad@pwc.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, ludvigsen@mailpack.no, post@girlit.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

ettersom jeg har skjønt, (jeg søkte litt på nettet siden at jeg fikk den aktuelle svindel-regningen), så har dere samme adresse, (Ångbåtsbron 1), som Girl IT/Stabenfelt/Cydonia, i Malmø.

Så det er vel sånn, at dere har samme eier.

Hvis ikke så kan dere kanskje be de om å skjerpe seg, (hvis dere møter dem i heisen/trappeoppgangen, for eksempel).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. sep. 2021 kl. 08:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik.
Denne mailen har du sendt til feil firma.
Vi er Fyrklövern.


Vi ønsker deg en fin dag videre! 

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn

Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


tor. 23. sep. 2021 kl. 01:04 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg viser til Deres betalingspåminnelse, uten dato.

(Se vedlegg).

Dette er det ikke jeg som har bestilt.

Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg sender all dritten tilbake, så dette skal dere ha fått i retur.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog