søndag 13. februar 2022

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2022 kl. 22:53
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg synes det virker litt som, at dere ikke tar dette helt på alvor.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 15:21 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Sabrina (Billetto)

18. okt. 2021, 15:21 CEST

Hej Erik

Vi en skrev en dybde gående email til dig tilbage i Juni måned og i april har min kollega også skrevet en email til dig. Sagen her er håndteret af os og behandlet og din email besvaret flere gange over de sidste 6 måneder.

Sagen er lukket og håndteret og din profil er slettet.
Rigtig god dag ha det godt.
Sig endelig til hvis der ellers er noget jeg kan hjælpe med / Please let me know if there is anything else I can help with

Ha en god dag / Have a nice day

Med Venlig Hilsen/ Best Regards / Mit freundlichen Grüssen

Sabrina
Customer Relations Manager
Billetto Denmark

Erik Ribsskog

16. okt. 2021, 15:05 CEST

This is a follow-up to your previous request #165171 "Klage/Fwd: The Billetto Org..."

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

ons. 30. jun. 2021 kl. 11:01 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:

Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.