fredag 25. februar 2022
Oda sitt system for innlevering av pant, virker unødvendig byråkratisk, (må man vel si). De har også brukt bortimot en uke på å svare
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Det er også sånn at man må betale, for de sekkene, som brukes, når man returnerer pant, (og de gnåler også om, (i meldingen overfor), at man kan/må registrere panteposene selv, (på 'russisk' vis), så her legger de kostnader og arbeid over på kundene, må man vel si):
PS 3.
Det er visst sånn, at sjåføren skal registrere panteposen, med en gang.
Og så blir panten telt, et par uker seinere.
(Noe sånt).
Og det skal folk skjønne, at de gjør det sånn.
Da gjør de det unødvendig kronglete.
(Må man vel si).
Og nå har jeg levert pant, en gang.
Og det ble surr.
Så det virker som at dette pante-systemet til Oda, er litt dårlig gjennomtenkt.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 4.
Det var også sånn, at da jeg fikk meg Oda-konto, rett før jul, (da Omikron dukket opp).
Så tasta jeg inn mobil-nummeret mitt.
Og da dukket navnet mitt opp automatisk.
Men vanligvis så bruker jeg ikke Løvenbalk.
(For jeg venter på svar, fra Skatt Sør, på min søknad, om å få bruke Løvenbalk som mellomnavn.
De har visst sent svaret til feil adresse, (til en Kvelde-onkel som shanghaiet meg i 2005), og nekter å sende meg kopi.
For å si det sånn).
Men Oda skjønner ikke, at Løvenbalk, er et mellomnavn.
De tror at det er et fornavn.
Og at jeg heter Erik Løvenbalk.
På samme måte som at andre heter Per Christian, for eksempel.
Så de som lager systemene hos Oda, er fra molboland, (kan det nesten virke som).
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette: