lørdag 26. februar 2022

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kansellert kundeforhold
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. februar 2022 kl. 18:23
Til: kundeservice@allente.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, kunde.info@informasjon.canaldigital.no, kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, Matthew.Hooper@nentgroup.com, Post <post@brukerklagenemnda.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 9. nov. 2021 kl. 13:31 skrev <kundeservice@allente.no>:
Hei Erik!

Fikk din sak oversendt, og sender deg en mail for å bekrefte at vi har kansellert hele kundeforholdet.
Det ble opprettet via hjemmesiden vår www.allente.no
Her må man legge inn fullt personnummer for å få bestilt abonnement.

Hele kundeforholdet er slettet, og all kundeinformasjon som var lagt inn hos oss er nå anonymisert.

Mvh
Jeanette
Allente kundeservice
www.allente.no