onsdag 2. februar 2022

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Abonnementet kanselleres
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. februar 2022 kl. 01:24
Til: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 09:01 skrev NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>:
 MinSide
 
Hei Erik,

Vi har registrert at bestillingen/abonnementet Trådløst Bredbånd 50 (4G) i (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA skal kanselleres. Dette vil også gjelde dersom du har bestilt TV eller bredbåndstelefoni.

Hvis avbestillingen ble meldt inn etter utløpet av en eventuell angrefrist kan du bli fakturert et avbestillingsgebyr i henhold til gjeldende prisliste.


Retur av utstyr
Hvis du ikke har hentet ut tilsendt utstyr kan du la det gå i retur. Om du ikke har fått tilsendt noe utstyr i forbindelse med bestillingen kan du se bort fra dette.

Eventuelt utstyr som tilhører NextGenTel må returneres til oss når det ikke lenger er i bruk. Dersom utstyret ikke sendes tilbake til oss, vil vi sende deg en faktura for verdien på utstyret (se mer informasjon i våre vilkår, punkt 1b).

Utstyr returneres i forsvarlig forpakning med sporingsnummer (vi anbefaler Norgespakken) til følgende adresse:

NextGenTel
Postens Godssenter Oslo
0062 Oslo

OBS! Pakken må sendes med sporingsnummer for at godssenteret skal kunne behandle forsendelsen. Vi anbefaler deg å ta vare på kvittering med kollinummer på forsendelsen når utstyret returneres.

Eventuelle spørsmål om retur av utstyr kan stilles til vårt kundesenter via MinSide eller app.


Hilsen oss i NextGenTel

 
MinSide    Hjelp    Kundeservice
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev
Viktig informasjon om abonnementet sendes uavhengig av dette valget
Var denne eposten nyttig?
Send oss gjerne din tilbakemelding her.