tirsdag 29. mars 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 10:16
Til: Bitpro Helpdesk <helpdesk@bitpro.no>
Kopi: NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. nov. 2021 kl. 13:45 skrev Bitpro Helpdesk <helpdesk@bitpro.no>:
Hei, Erik.

Denne saken er avsluttet, eller det har gått for lang tid til at den kan gjenåpnes.
Vennligst send en ny henvendelse til helpdesk@bitpro.no for å åpne en ny sak.

Med vennlig hilsen  
Bitpro helpdesk
+47 47 91 71 00 | helpdesk@bitpro.no
Web: www.bitpro.no 

——

Emne: Klage/Fwd: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: fre. 30. apr. 2021 kl. 13:00
Subject: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371650269 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371650269. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269

 
Link til sak: https://bitpro.freshdesk.com/helpdesk/tickets/15444