søndag 20. mars 2022

Jeg sendte en e-post til Farmasiet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. mars 2022 kl. 12:06
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: support@porterbuddy.com, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

nå heiv jeg den tannpastaen som jeg fikk fra dere i går.

For det ekle pakkis-budet deres, (hvis det er lov å være ærlig om hva man synes), hadde grisa med varene, (virka det som).

Tannpastaen hadde glidd ut av esken, og det var et lite hull, øverst i konvolutten deres.

Så den gikk nå i søpla.

For det ble jeg kvalm av.

(Må jeg si).

Hva f*en skal dette bety.

Hvorfor skal pakkis-budet deres, (som var godt voksent/middelaldrende), absolutt grise med, (eller om man skal si klå på), mine varer, (etter å fikla med esken, og åpnet denne, inni konvolutten/pakken, virker det som).

Jeg blir kvalm.

Erik Ribsskog

3 vedlegg
IMG_20220319_182737.jpg
1467K
IMG_20220319_182844.jpg
1910K
IMG_20220320_114632.jpg
2017K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20220319_182737

IMG_20220319_182844

IMG_20220320_114632