onsdag 16. mars 2022

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [71305] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 11:13
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, postkasse@datatilsynet.no, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, testpilot@dinside.no
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 4. nov. 2021 kl. 09:11 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Dessverre så er det ikke så mye vi kan få gjort annet enn å stoppe abonnementet og legge inn en sperre på kunden som er rammet.

I de tilfeller der dette er en pågående sak, anbefaler vi kundene å politianmelde det.

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

November 4th, 2021 02:21

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 13. jul. 2021 kl. 15:14 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei. 

Da er Abonnementet på KK fjernet. Ser at det var lagt inn en bestilling på mineblader.no. Denne er nå fjernet i våre systemer

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<post@aller.no>

July 12th, 2021 08:19


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 11. juli 2021 03:14
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; abo.felles@aller.no; abuse@telia.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; noss@deloitte.no; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; post <post@finkn.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>; Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Info Web <info.web@aller.com>; Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: lør. 10. jul. 2021 kl. 07:30
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448
To: <eribsskog+penisSuger@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Erik Penissuger, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 395448
Ordredato: lør, 07/10/2021 - 08:22

KK - Helt år (26 utg)

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Erik Penissuger Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Penissuger Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.