søndag 3. april 2022

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:03
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 17:30 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei og takk for din henvendelse.
slik det er å forstå så har du ikke lagt inn bestilling på nummer 92320004, stemmer dette? Dersom du mener dette er identitetstyveri så svar med en bekreftelse her. Gi meg samtidig informasjon om hvem du tror kan ha gjort dette, hvordan de kan ha gjort dette og litt mer info om saken.
så skal vi ta det videre. 

Vennlig hilsen / Kind regards,
Ola
Kundekonsulent
OneCall

OneCall
 



ref:_00D1iUhac._5001iluzJE:ref