fredag 15. april 2022

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV - 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. april 2022 kl. 15:18
Til: kundeoppfolging@rikstv.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, kundeservice@rikstv.no
Hei,

at det ikke er noe historie som er kuttet ut?`

Da er du ikke med, må jeg si.

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 6. des. 2021 kl. 20:06 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:
Hei, Erik. 
 
Det er såfremt undertegnede vet ingen historie som er kuttet ut. Vi har ingenting å skjule. 
 
Vi har etter min menig ikke gjort noen fantestreker, men forklar gjerne litt mer i dybden hva du mener med dette. 
 
Når det kommer til ditt ønsker om å få høre fra våre administrerende direktør så er det dessverre lite trolig at vi får til det. Men vi kan forsikre deg som at avdelingen du snaker med jobber direkte for administrerende direktør, så vi har samme mandat som han. Så da lurer vi på hva det er du ønsker å høre fra administrerende direktør? Hva er det du ønsker h*n skal gjøre for deg?  
 
Vi også ønsker å vite hvem det er som har bestilt dette om det ikke er deg. Men det gjør vi altså ikke. 
 
Når det kommer til tiltak for å forhindre at noe slikt skjer igjen, så har vi tekniske systemer og rutiner som forhåpentligvis vil forhindre lignende hendelser.
 
 
Ha en fin dag. 
 
Med vennlig hilsen 
Joachim Glad
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS 
Telefon: 210 10 210 
www.rikstv.no/kontakt 
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv 
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten. 
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Dec 03 2021 15:20:33 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
To: kundeoppfolging@rikstv.no
Subject: Re: RiksTV - 30292363
Hei,

her har du kuttet ut historien, fra mailen.

Så her lukter det fantestreker, må jeg si.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder/administrerende direktør, om dette.

Istedet for denne svadaen, (må jeg kalle det).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 5. aug. 2021 kl. 08:54 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:
Hei, Erik
 
Viser til dialog med oss hvor du forteller at du er utsatt for ID-tyveri. Du ønsker informasjon om hvem som har bestilt abonnement og utstyr i ditt navn, og hvorfor det ikke blir stoppet av oss.
 
Abonnementet og utstyret er bestilt via våre nettsider. Vi har dessverre derfor ingen mulighet til å vite hvem som har gjort dette når de har benyttet din kontaktinformasjon. Det er åpenbart at dette er noen som har tilgang til dine opplysninger. 

Du forteller at det er blitt bestilt ting hos flere aktører i ditt navn, uten at du har kjennskap til dette. Dette er derfor en så alvorlig sak at vi på det sterkeste anbefaler deg å anmelde saken. Så er det opp til polititet å eventuelt etterforske saken, og finne ut av hvem som benytter din identitet. Vi har dessverre ikke anledning til dette.

Som du tidligere har blitt fortalt fanger systemet vårt kun opp bestillinger med kontaktinformasjon som er benyttet fra tidligere. Disse bestillingene må behandles manuelt. Bestillinger som blir gjort med kontaktinformasjon som ikke er registrert hos oss, behandles automatisk. Derfor vil en eventuelt ny bestilling som blir gjort med din kontaktinformasjon behandlet manuelt og ikke registrert med tanke på dialogen du har hatt med oss.

Bestillingen av abonnementet som ble gjort 21.03.2021 er som nevnt tidligere kansellert og alle krav rettet til deg er slettet. 

Jeg vil legge til at vi har full forståelse for at det er en stor påkjenning at du har blitt utsatt for ID-tyveri og håper derfor at du får stoppet dette. Og at politiet eventuelt etterforsker saken og finner ut av hvem dette er.
 
Ta gjerne kontakt med oss igjen ved å besvare denne e-posten dersom du har spørsmål.
 
Ønsker deg en fin dag. 
 
Med vennlig hilsen 
Silje Olsen
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS 
Telefon: 210 10 210 
www.rikstv.no/kontakt 
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv 
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten. 
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.