søndag 17. april 2022

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:11004007) Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. april 2022 kl. 15:56
Til: telia-info@telia.se
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette synes jeg at blir for dumt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. des. 2021 kl. 09:36 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej Erik och tack för ditt meddelande!


Om det är utdrag av noteringar, uppgifter med mera enligt GDPR som du önskar att få skickat till dig så beställer du det via Mitt Telia.
Du loggar in med BankID på telia.se, alternativt skickar in ett brev till oss med underskrift till adressen:


Telia Sverige AB

Box 50077

973 22 Luleå


Ha en fortsatt fin dag och god fortsättning!


Med vänlig hälsning


Johanna Andersson, Telia


________________________________________


2021-12-27 05:24:56 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

man. 13. sep. 2021 kl. 12:53 skrev <kundeservice@onecall.no>:

 

> Hei

>

> Jeg er også litt usikker på hva saken gjelder her siden du har sendt til

> så mange.

>

> Om du ønsker å sperre deg for registrering hos Telia/Mycall/Onecall kan

> du sende ferdig utfylt skjema i retur til oss på ks@onecall.no

>

> Skjema finner du vedlagt denne eposten her.

>

> Ønsker deg en fin dag

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

>

> *Sasa*

> Kundekonsulent

>

>

> *Fra:* Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> *Dato:* Tue, 7 Sep 2021 17:56:27 +0200

> *Til:* juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

> *Kopi:* noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no,

> allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com,

> irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no,"inger.lise.blyverket" <

> inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,

> post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no,abuse@telia.com, Telia

> Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se,

> finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <

> hrwuk@hrw.org>,Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no,

> tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, din-henvendelse@telia.no

> *Emne:* Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?

>

> Hei,

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

> Vennligst rydd opp!

>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> PS.

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

> jeg).

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

> Fra: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>

> Date: søn. 30. mai 2021 kl. 12:48

> Subject: RE: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?

> To: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>

>

> Heisann Erik! Takk for din henvendelse.

>

> Nå ble jeg usikker på hva du mener her, kunne du forklart hva du mener

> litt nærmere? For ordens skyld er det også flott om du legger ved din

> fødselsdato (Ddmmåå) og adresse her for oss, slik at vi er sikre på at vi

> prater med riktig person :)

>

> For raskere hjelp kan vi nås på telefon 92405050 eller via chat på

> www.telia.no/kontakt-oss.

>

> Ha en fin dag videre!

>

> *Simen T.*

> Customer Care Representative | B2C

> [image: Telia logo]

>

> Telia Norge

> Tlf: +47 92405050

> E-post: kundekontakt-privat@telia.no

> Chat: www.telia.no/kontakt-oss

> www.telia.no

> Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

>

> Telia Norge AS 981 929 055

>

>

>

> --------------- Original Message ---------------

> From: [eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com]

> Sent: 28.05.2021 06:35

> To: mobil-support@telia.no

> Subject: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?

>

> Navn: Erik Prompefjert Ribsskog

> E-post: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com

> Mobilnummer: 91587593

>

>

> Henvendelse:

> Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?

>

> ref:_00D1iUhac._5001idzYoe:ref

>

>