torsdag 14. april 2022

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 11:55
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 26. des. 2021 kl. 10:11
Subject: Ordrebekreftelse fra OneCall
To: <eribsskog@gmail.com>



 


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi takker for din bestilling på mobilnummer 91587593.

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Abonnement: Kontant
Følg bestillingen din på Mine Sider.

Praktisk informasjon
Ved overføring av mobilnummer fra annen operatør:
Når din nåværende operatør har godkjent nummeroverføringen vil du motta en SMS og e-post fra oss som bekrefter aktiveringsdatoen din. Dette forutsetter at nummeret er aktivt og tilhører deg. Ved eventuelle problemer med overføringen holder vi deg informert.

Ved bestilling av nytt mobilnummer:
Du vil snart motta en e-post fra oss med informasjon om aktiveringsdato. SIM-kortet kommer i posten i løpet av få dager.

Angrerett, vilkår og personvernerklæring
I tråd med Angrerettloven har du 14 dagers ubetinget angrerett på din bestilling. Benytt vårt angrerettskjema som du finner her. Gjeldende priser vilkår for ditt abonnement og personvernerklæringen finnes til enhver tid på onecall.no.


Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten