onsdag 18. mai 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: (#13666674): Baron Dåsmer Ribbeskog
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. mai 2022 kl. 20:43
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Martin Olstad <Martin.Olstad@kiwi.no>, Resepsjon Kiwi <resepsjon@kiwi.no>, André Tangerud <Andre.Tangerud@asko.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, admin@ohf.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kiwi@reply.socialboards.com>
Date: fre. 14. jan. 2022 kl. 08:22
Subject: Sv: (#13666674): Baron Dåsmer Ribbeskog
To: <eribsskog@gmail.com>


Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑
KIWISupport sak #13666674
Avatar
Bente J
Jan 14, 08:22
 
Hei!

Takk for din henvendelse.

Hvis du er Trumfkunde så sparer du bonus på vanlig måte , og på lik linje med alle andre kunder. 

Vi har ikke mulighet til å dele ut ekstra bonus til enkelte kunder. 

Ønsker deg en fin dag!

Beste hilsen 
Bente 
Trumf kundeservice 
 
Avatar
Erik Ribsskog
Jan 13, 23:00
 Hei! Mitt navn er Erik Dåsmer Ribbeskog.
Og jeg er Baron fra min danskfødte mormor, og da mener jeg, at jeg fortjener 10.000 Trumf bonus vær måned, og at jeg har alltid 10x trumf bonus hver dag som går.
Jeg er fast bestemt at jeg har rettigheter.