onsdag 8. juni 2022

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 15:02
Til: Lectinect AS <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Helene Østervold <ho@lectinect.no>
Hei,

jeg skjønner at dere sørlendinger er opptatt av å spise reker hele tida, på kontoret.

Og så stokker det seg kanskje fælt for dere.

I min forrige mail (og i den nest-forrige og i den tredje-forrige), så ba jeg om at dette skal sendes, til en overordnet.

Og det kan jeg ikke se at har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 5. jan. 2022 kl. 06:10 skrev Lectinect AS <kundeservice@lectinect.no>:
 
 
Hei Erik
Viser til tidligere mailkorrespondanse og ber deg kontakte politiet for anmeldelse.
Ring 800 40 008
De kan veilede deg om hvordan du kan anmelde.
 
Ønsker deg lykke til og en fin dag videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 04.01.2022 ved 16:24 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, (som for eksempel daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. sep. 2021 kl. 10:24 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Jeg sender deg informasjon om det som er bestilt fra din mail adr i egen mail. 
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 26.09.2021 ved 16:32 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

jeg synes at dere driver og avsporer, i deres mail.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (med andre 'Hvermansen-folk', for å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 8. jun. 2021 kl. 14:24 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har sendt deg all informasjon vi har. Vi har også sperret ditt navn,adr,tlfnr og mailadr. Du skal ikke få noe mer fra Lectinect. Det er kun du som kan anmelde forholde til politiet
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 08.06.2021 ved 14:22 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog
 
 
man. 8. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei Erik
Takk for din henvendelse.
Det som har skjedd er at vi har mottatt en rekke bestillinger i ditt navn, via web.
 
Siden det ikke var deg som bestillte så har vi sperret ditt kundekort men ikke fjernet det, slik at vi kan plukke opp om det kommer en ny bestilling. Systemet vil da varsle oss og bestillingen stoppes.
 
Mer enn så får ikke vi gjort. Om du vil ta saken videre så stiller vi med den informasjon som vi har, for å hjelpe deg så godt vi kan.
 
Det blir dessverre vanligere og vanligere med identitetstyveri. Det er dog ikke vi som har autoritet for å håndtere slikt uten man må anmelde saken for å finne den skyldige.
 
Vi ønsker deg all lykke videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 08.03.2021 ved 05:52 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

ons. 30. des. 2020 kl. 10:57 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har nå sperret deg for all reklame og tlf henvendelser. 
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 29.12.2020 ved 22:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>
Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31
Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren

 

Lectinect Mage er blitt enda bedre!
Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:

– I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.

– De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.

Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.

Les mer
 

Prøv NYE Lectinect Mage gratis*
Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.

Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.

Prøv nå




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.