onsdag 8. juni 2022

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:15
Til: kundesenter <kundesenter@bluestep.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "Lendo, Kundeservice" <kundeservice@lendo.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 26. jan. 2022 kl. 13:39 skrev kundesenter <kundesenter@bluestep.no>:
Hei Erik,

 

Søknaden er avsluttet fra vår side med bakgrunn i det du informerer oss om i din mail.

 

Vi mottok søknaden via vår samarbeidspartner Lendo, så vi anbefaler deg å ta kontakt med de videre for å be de slette informasjon om deg i deres systemer også: kundeservice@lendo.no

 

 

Med vennlig hilsen,

 

Charlotte Berg Johnsen
Team coach & Depositansvarlig


E-post Charlotte.BergJohnsen@bluestep.no

Bluestep Bank
Sentralbord 21 30 52 00 
Faks 21 30 52 11
Adresse Postboks 641 Sentrum, 0106 Oslo
Besøk oss Skippergata 31

Web: bluestep.no
Facebook: facebook.com/BlueStepNorge
YouTube: youtube.com/bluestepnorge

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 23. januar 2022 11:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundesenter <kundesenter@bluestep.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: kundesenter@bluestep.no <kundesenter@bluestep.no>
Date: tir. 12. okt. 2021 kl. 10:58
Subject: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
To: eribsskog@gmail.com (eribsskog@gmail.com) <eribsskog@gmail.com>

 

 

Hei,

Vi har forsøkt å nå deg for å gå gjennom lånesøknaden du sendte inn via vår hjemmeside.

Vi vil ta kontakt med deg igjen for å se på mulighetene til å hjelpe deg med et lån.

Vi i Bluestep Bank tilbyr lån til de som av ulike årsaker får avslag i tradisjonelle banker.

 

Ta gjerne kontakt på tlfnr: 21 30 52 10 eller besvar denne e-posten.

Våre åpningstider er mandag – torsdag 09.00 -18.00, og fredag 09.00 – 16.00.

Hører fra deg.

Vh,

BlueStep Bank

Hos BlueStep Bank gir vi flere sjansen til å få boliglån. Også du som har betalingsanmerkninger, gjeld hos kemner eller namsfogden, uregelmessig inntekt eller annet som i henhold til de tradisjonelle bankene klassifiseres som avvikende. Hvis du allerede eier en bolig eller en fritidsbolig, innvilger vi også lån til andre formål enn boligkjøp. Da bruker du boligen som sikkerhet for lånet, noe som innebærer at du som regel får en lavere rente enn om du for eksempel tar et forbrukslån eller benytter kreditter. Du kan også belåne boligen din for å løse dyrere lån, betalingsanmerkninger og annen gjeld hvis du ønsker å redusere dine månedlige kostnader.