mandag 25. juli 2022

Jeg sendte en e-post til Komplett

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(ejTag:2806132) Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. juli 2022 kl. 12:15
Til: kundeservice@komplett.no
Kopi: komplett@komplett.no, post@canica.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, support@porterbuddy.com, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

nå har jeg jobbet mange år med kundeservice selv.

Så den patroniseringen deres vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Den tuskinga deres ligner ikke grisen.

Makan til russer-pakk og dyslektikere skal man se lenge etter, vil jeg si.

Deres får se på de pengene som mitt bidrag til en enveis-billett til Moskva for dere.

Der passer dere bedre, tror jeg.

Jeg har også gått handel og kontor og det ene med det andre.

Og så kommer dere jyplinger med noe som ligner på sovjetisk kunde-service.

Da har landet gått til hundene, kan det virke som.

Dere får ha god tur til Russland, sier jeg.

Dere får hilse Putin, og ta gjerne med dere Rimi-Hagen.

Erik Ribsskog


man. 25. jul. 2022 kl. 09:56 skrev <kundeservice@komplett.no>:
 

Hei,

Takk for mailen, 
Det er fint om vi kan holde denne dialogen saklig. Vi aksepterer ikke diskriminering på noen måte. 

Jeg har opprettet en kreditnota på kr 69,- som tilbakeføres ditt betalingskort. 

Saken blir også videresendt for sletting av kundenummer 11419191, du hører fra oss igjen snart. 

Med vennelig hilsen

Martin
Teamleder
Komplett Kundeservice