tirsdag 29. november 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Klingel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2022 kl. 20:57
Til: service@klingel.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, service@klingel.de, katrin.bohnenberger@klingel.de, natalie.kuba@klingel.de, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg er ikke helt fornøyd med dette svaret.

Dette virker som noe slags unnasluntring, synes jeg.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 14:01 skrev <service@klingel.no>:









Ditt kundenummer: 031983630

Hei, Erik!

Vennligst se forrige e-poster fra 18/12/2021 og 26/02/2022 hvor det informeres om at kundekontoen har blitt sperret og alle gebyrer har blitt kreditert tilbake.

Vi anser nå denne saken som avsluttet.

Ha en fin uke!
 

Vennlig hilsen

KLINGEL kundeservice
Cato


Tlf: 815 12032
www.klingel.no
service@klingel.no

På Facebook og på Instagram finner du masse moteinspirasjon, tips og spennende konkurranser!
På Pinterest finner du enda mer inspirasjon!

Klingel Norge A/S, Postadresse: Klingel, Postboks 3501, 3007 Drammen.
Org.nr. 986 487 387. Nordea kontonr: 6021.05.05450.