mandag 7. november 2022

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. november 2022 kl. 21:11
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: support@proisp.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: PRO ISP <support@proisp.no>
Date: tor. 17. mar. 2022 kl. 19:36
Subject: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


##- Vennligst svar over denne linjen -##
 
PRO ISP
 
Opplever du problemer med ditt webhotell? Følg guiden under for raskest mulig løsning:
Diagnose av webhotell

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse. En av våre medarbeidere vil gi deg et svar så raskt som mulig. Vi har en 24-timers svargaranti for saker sendt inn på hverdager og 48-timers svargaranti for saker sendt inn på en helg- eller helligdag.

Du kan sjekke status eller oppdatere din henvendelse på våre nettsider:
https://www.proisp.no/support-login/HDOT-89955/eribsskog%40gmail.com/

Tilgangskode:

403972



Saksdetaljer:

Tittel:

Mer om nettmobbing

Saksnummer:

HDOT-89955

Avdeling:

Support

Opprettet:

17.03.2022 19:36:50

Informasjon på våre nettsider:

Det meste du skulle behøve hjelp til som kunde hos oss, finner du informasjon om på våre nettsider:

Guider
Les detaljerte guider eller se filmer om hvordan du best benytter våre tjenester:
https://www.proisp.no/guider/

Ofte stilte spørsmål
Finn svaret på spørsmål vi ofte får fra våre kunder:
https://www.proisp.no/oss/

Feilsøking
Feilsøk problemer du måtte ha med våre tjenester (som f.eks. sending/mottak av epost):
https://www.proisp.no/feilsoking/

Driftsmeldinger
Sjekk om ditt problem kan skyldes problemer vi er klar over og har postet driftsmelding for:
https://www.proisp.no/driftsmeldinger/
 

Gjøre endringer eller finne nyttig informasjon via vårt kundesystem

Gjennom vårt kundesystem kan du selv utføre endringer i ditt abonnement. Du kan:

Oppdatere dine kontaktopplysninger
Se oversikt over tjenester du har hos oss
Legge til/endre tjenester
Melde deg av/på maillister som du måtte være interessert i
Se/betale regninger
Du logger deg inn i kundeportalen øverst på høyre side på våre nettsider. Kundenummer og passord som du trenger for å logge deg på har du fått i velkomstmeldingen du fikk da du ble kunde hos oss.

Med vennlig hilsen,
Kundeservice
PRO ISP
https://www.proisp.no

Epost Kontakt oss Facebook Instagram
PRO ISP AS, Welhavens vei 15, 4319 Sandnes, Norway