fredag 9. desember 2022

Jeg sendte en e-post til Bank Norwegian

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(BN#:7807812) Fwd: Påminnelse fra Bank Norwegian, referanse: 10691463
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. desember 2022 kl. 10:46
Til: post@banknorwegian.no
Kopi: lonnsdok@banknorwegian.no, post <post@finkn.no>, database@no.experian.com, dnbeu-resepsjonen@dnb.com, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

nå ser jeg at dere har tatt bort det jeg skrev forrige gang (fra deres mail).

Så det var litt sleipt, synes jeg.

Så det må jeg klage på.

Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet om dette.

Som jeg har forklart tidligere, så er det noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Og når jeg da forklarer dere om dette, så burde dere vel kanskje prøve å bruke litt sunn fornuft/dømmekraft, i forbindelse med at dere skriver svar.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. apr. 2022 kl. 19:59 skrev <post@banknorwegian.no>:
Hei,

Viser til deres henvendelse.

Avslaget er gitt etter en total vurdering av saken.

Beklager men avslaget er endelig.


Med hilsen
Bank Norwegian

Christian

E-post: kreditt@banknorwegian.no




P.O.Box 110, 1325 Lysaker