fredag 30. desember 2022

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2022 kl. 13:58
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, HELP Forsikring AS <post@help.no>, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 16. apr. 2022 kl. 12:47 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.
Jeg er litt usikker på hva du mener og hva du ønsker at vi skal gjøre.
Har du mulighet til å utdype her?

Ha en fin dag og en god påske!

Med vennlig hilsen
Alexander
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

På Fri, 15 Apr ved 2:37 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: fre. 17. des. 2021 kl. 19:36
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.
I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.
Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.
Registrert kontaktinformasjon:
Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
 
Din henvendelse:
Har der sett hva Laila Monica skriver om meg? Dette vil jeg klage på!

Her kan dere se:
https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/12/14/navn-pa-de-som-vil-lyver-om-meg-vil-odelegge-mitt-liv-med-mer/


Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore Kundesenter

690751:53240