mandag 21. februar 2022

Jeg sendte en e-post til Norgesenergi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. februar 2022 kl. 19:53
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, kundesenter.no@lowell.com, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no
Hei,

jeg viser til en tekstmelding, som jeg fikk fra '2440', i forrige uke, (se vedlegg).

Jeg synes det er rart at jeg får dette per tekstmelding, og ikke per mail.

Er det sånn at dere har noen ungdomsskole-elever utplassert hos dere, for tida, (hadde jeg nær sagt).

Dette må jeg stusse på.

Når det gjelder strømmen, så var den hos Hafslund.

Dette har jeg informert dere om mange ganger.

Og så ble den byttet, av noen nett-troll, til dere hos Norgesenergi.

Og så ble den byttet, (etter et halvt år kanskje), til Glitre.

Og så sa jeg fra at det var feil.

Og ingenting skjedde, (annet enn at et kvinnfolk der ved navn Kjærsti Dælen, eller noe, var veldig frekk og spydig, må jeg si).

Men så sendte jeg kopi til ymse myndigheter og sjefer, (dette var mail-adresser fra Glitre sitt nettsted).

Og så ble det visst sendt tilbake til dere 'fjortissene' hos Norgesenergi.

Men som jeg har sagt til dere før, så er dette egentlig noe med Hafslund.

Men dere har latt dere lure av noen nett-troll.

Skjerpings!

Erik Ribsskog 

PS.

Jeg ønsker fortsatt å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva der akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 2. feb. 2022 kl. 15:24
Subject: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger
To: kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>
Cc: <pal.skjaeggestad@glitreenergi.no>, <tryggstromhandel@dnvgl.com>, <elklage@elklage.no>, <ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <calmquist@eurojuris.no>


Hei,

jeg lurer på om dette er noe med Rundtom-nissen, (som min Berger-onkel fortalte om, på 70/80-tallet).

Jeg ber om at du sender dette til en overordnet.

Og så forfremmer du deg selv, til din sjef, (kan det virke som).

Det blir som noe tusk-aktig, og som at jeg blir holdt for narr, (synes jeg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Jeg har mange rare slektninger i Drammen, (blant annet en bonus-søster, på Konnerud, ved navn Christell, som fyller 50 seinere i år, og en raggar-far, som jeg har en omsorgssvikt-sak mot, og som pleide å fylle såpe i fontena deres, på torget, på 60/70-tallet), så jeg ønsker å ha minst mulig egentlig, med Drammen å gjøre.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 2. feb. 2022 kl. 10:00 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Det er forholdsvis naturlig å informere deg om hva årsaken til oppstarten er her. 
For oss er det ingen problem å reversere denne oppstarten. Denne situasjonen er ikke noe vi har forårsaket, men den eventuelle personen som bestiller i ditt navn. Dette vet vi jo ikke hvem er, men det er tydeligvis noen som har all informasjon på deg og bestiller strøm i ditt navn. Det er tvilsomt en annen leverandør som bestiller strøm til deg fra oss, det ville i så fall hvert stikk motsatt av hva som er naturlig. I dette tilfellet er det nok ikke et nett-troll, men snakk om svindel og da bør du uansett melde dette til riktig instans, som er politiet. Da kan man kanske spore IP-adressen det er bestilt fra osv. 

Det vi får gjort er å reversere oppstarten.


Med vennlig hilsen

Leder kundefront
Kjersti Dæhlen
Glitre Energi Strøm AS


•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 02.02.2022 09:33
Til: "kundeservice@glitreenergi.no" <kundeservice@glitreenergi.no>
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger

Hei,

nå forklarte jeg, i den forrige mailen, at jeg aldri har hatt noe med deres firma å gjøre.

Hva er det som er vanskelig å forstå med det, lurer jeg.

Jeg har også bedt om å få svar, fra en overordnet.

Det kan jeg ikke se at har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Det er noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Det var det samme i sommer, at disse nett-trollene byttet, fra Hafslund til Norgesenergi, i mitt navn.

Og jeg sender til den myndigheten, (RME/NVE), som er ansvarlig, for dette.

Men de gjør ingenting.

Men vennligst send dette til overordnet, som jeg har bedt om tidligere.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skje igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog 


ons. 2. feb. 2022 kl. 08:34 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Hei igjen, 

Årsaken til kontraktens oppstart er en bestilling fra vårt webskjema på nett den 04.01.2022, angivelig av deg. Det er fylt ut et fullverdig skjema fødtselsdato, kontaktinfo, adresse osv. Sier du at dette og denne bestillingen ikke er noe du vedkjenner deg? Målerinfo til (Sladdet av johncons-blogg) er også lagt inn. 

Navnet på personen som har bestilt er jo angivelig den personen so står oppført i skjemaet (Erik Løvenbalk Ribsskog)

Hører fra deg. 


Med vennlig hilsen

Kjersti
Kunderådgiver
Glitre Energi Strøm AS

•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 01.02.2022 21:38
Til: "kundeservice@glitreenergi.no" <kundeservice@glitreenergi.no>
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger

Hei,

jeg har aldri hatt noe med deres firma å gjøre.

Så dette må klage på.

Det virker som at dette er tungt for dere.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 1. feb. 2022 kl. 20:36 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Hei Erik.



Den første SMS'n vi sendte deg var denne:

Fra:        -26166

Til:          4741767056

Dato:     26.01.2022 17:01

Melding: Hei Erik Løvenbalk Ribsskog. Vi har forsøkt å sende deg noe på en e-postadresse som vi får beskjed om er ugyldig. Oppdater e-postadressen din her e-url.no/fpl-7636G0YRL5. OBS! Dersom du har hatt faktura på e-post må du gå inn på Min side og legge inn det på nytt. Mvh Glitre Energi Strøm



Årsaken til at vi sendte deg denne er fordi vi ikke hadde registrert din epostadresse fra før. Nå som du har sendt oss en epost har vi jo det, så takk :)



Den andre SMS'n vi sendte deg var vedr. din strømavtale, som du har prisvarsel på:

Fra:        -26166

Til:          4741767056

Dato:     01.02.2022 16:53

Melding: Hei, prisene på strømbørsen Nord Pool er på vei ned og vi reduserer derfor prisen på Glitre Forutsigbar. Prisen endres til 189 øre/kWh f.o.m 15.02.22. Les mer på glitreenergi.no/strom/min-side. Mvh Glitre Energi Strøm



Det at du har fått to SMS'er såpass tett er en ren tilfeldighet. 

Ønsker deg en fin kveld videre. 



Med vennlig hilsen

Kjersti
Kunderådgiver
Glitre Energi Strøm AS

•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 01.02.2022 18:55
Til: kundeservice@glitreenergi.no
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: [EKSTERN] Tekstmeldinger

Hei,

dere sender meg tekstmeldinger nesten daglig, hvor dere skriver om: 'Min Side', osv.

Hva skal dette bety?

Erik Ribsskog

7 vedlegg
IMG_20220220_143236 paint.jpg
492K
IMG_20220220_143242 paint.jpg
785K
IMG_20220220_143248.jpg
1385K
IMG_20220220_143254.jpg
1190K
IMG_20220220_143300.jpg
1309K
IMG_20220220_143309.jpg
1221K
IMG_20220220_143319.jpg
1572K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20220220_143236 paint

IMG_20220220_143242 paint

IMG_20220220_143248

IMG_20220220_143254

IMG_20220220_143300

IMG_20220220_143309

IMG_20220220_143319

Mer fra Facebook

volker facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

volker 2 2

Jeg sendte en e-post til The Parliamentary and Health Service Ombudsman

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
The Parliamentary and Health Service Ombudsman (UK)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. februar 2022 kl. 13:56
Til: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, tr@forbrukertilsynet.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, polboard <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, "information.rights" <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hi,

my complaint is about the UK postal-service, (like I informed about earlier, on 18/10-21 etc.).

Also, I've contacted the Sivilombudsmannen many times.

When I first started contacting them, (Amnesty advised me to contact them around fifteen years ago).

Then the Sivilombudsman's name was Arne Fliflet.

And now it's Hanne Harlem, (earlier Prime Minister Gro Harlem Brundtland's sister, and possibly a friend of my half-brother Axel's steph-mother Mette Holter, who went to school with Gro Harlem Brundtland etc).

And I think there's also been another one between Arne Fliflet and Hanne Harlem.

But none of them ever do anything.

I've sent them tens of complaints about corrupt bureaucrats, through the years.

But they never do their job.

So this I have to complain about.

Please escalate this to a superior for a second opinion.

Erik Ribsskog


fre. 22. okt. 2021 kl. 10:06 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog,

 

Please find attach a letter which tells you the next step that needs to be taken.

 

Yours sincerely

 

 

 

Sue Ellis

Intake Caseworker

Parliamentary and Health Service Ombudsman

Tel: 0345 015 4033 Email: phso.enquiries@ombudsman.org.uk

Web: www.ombudsman.org.uk

Please note that my working hours are 8:30am to 5:00pm Monday to Thursday

PS.

Her er e-brevet fra The Parliamentary and Health Service Ombudsman:

e-brev phso

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [RebelsMarket] Re: Hello! Not sure if you got my email for a subscrip...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. februar 2022 kl. 13:40
Til: Belle Morte <belle@rebelsmarket.com>
Kopi: RebelsMarket Support <support@rebelsmarket.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

in my last email I wrote that I wanted a superior (like the Managing Director) to reply about this.

I can't see that that has happened.

So that I have to complain about.

Please send this to the Managing Director now.

(I want to know the name of the internet-troll who has written/ordered this in my name.

And I want to know what you plan to do, to avoid that something similar happens again).

Erik Ribsskog


fre. 8. okt. 2021 kl. 03:22 skrev Belle Morte <belle@rebelsmarket.com>:
Erik,

Per my previous emails, in order to assist you appropriately, I need your order number or the email address listed on your account. 

We have to be able to pull up the order to look into this. 

If you do not have that, if you were charged, please provide a screenshot of any charges.

If this was sent to you, and you have not been charged or haven't placed the order, please provide a photo of the label of the package received and any invoice that was placed inside (if there is one)

Please understand that just like any other online retailer, in order to look up an order, we do need additional details.  Unfortunately, your original email, and your follow up email,  did not include enough information so that we can appropriately assist you. 

I would also like to confirm that I am the customer support manager and am more than willing to assist you.  We want to make sure you're taken care of.

I will look forward to hearing back from you with the additional details necessary to assist you appropriately. 

Thank you. 

On Thursday, October 7, 2021, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

like I wrote in my last email, I want a reply from a superior about this.

(I want to know the name of the internet-troll, who has written/ordered this, in my name.

And I want to know, what you plan to do, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


tir. 15. jun. 2021 kl. 17:13 skrev Belle Morte (RebelsMarket Support) <support@rebelsmarket.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Hi Erik

Your request (69607) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Belle Morte (RebelsMarket)

Jun 15, 2021, 8:13 PDT

Erik,

I wanted to reach out to make sure you received my message yesterday? 

Sincerely,

Belle



Belle Morte (RebelsMarket)

Jun 14, 2021, 7:04 PDT

Erik, 

I'm happy to help. May I please get the order number? It will start with an H or RMP. We have to be able to pull up the order to look into this. 

Sincerely, 

Belle 
Erik RIbsskog

Jun 12, 2021, 12:30 PDT

This is a follow-up to your previous request #65705 "Klage/Fwd: [RebelsMarket] R..."

Hi,

I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.

And I also want to know, how your company plan to improve, to avoid that something like this happens again.

I want this complaint to be escalated to higher management.

Erik Ribsskog

man. 8. mar. 2021 kl. 15:11 skrev Belle Morte (RebelsMarket Support) <support@rebelsmarket.com>:

This email is a service from RebelsMarket. Delivered by Zendesk
[EREPV6-67DV]


--
Sincerely, 

Belle Morte (Danielle)
Community Outreach Manager

RebelsMarket - Buy & Sell Fashion for the MisFit.

E: belle@rebelsmarket.com


Lets connect at
http://www.facebook.com/RebelsMarket
http://www.twitter.com/RebelsMarket

Dette er bildet er tatt et steinkast unna Roksvoll, (hvor min slekt hadde trevarefabrikk og bolighus i mange år)

roksvoll

https://www.svelviksposten.no/denne-fritidseiendommen-har-blitt-dobbelt-sa-dyr-pa-to-ar-det-er-det-flere-grunner-til/s/5-74-133170

PS.

Som jeg vel har skrevet om i Min Bok.

(Som finnes på min blogg.

Og som snart kommer på nettstedet mitt og, i en egen fil-utgave).

Så var det sånn, at da min fars lillebror Runar, (som er tannlege), fikk seg Mercedes Gelendewagen, (såkalt børs-traktor), vinteren 1980, (må det vel ha vært).

Så skulle min far kjøre opp til denne hytta, (som da het Birkebeinerhytta).

Og dette var som sagt om vinteren.

Og min far klarte ikke å kjøre helt opp.

Da han var nesten oppe, så begynte bilen å skli nedover, (som en slede).

Så bilen sklei bakover, ned hele bakken, (med halve slekta inni), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og så jobba jeg, som butikksjef, på Rimi Langhus.

(Fra 2001 til 2002).

Og mens jeg jobba der, så ville min lillesøster Pia, at jeg skulle ansatte vår yngre fetter Øistein, (onkel Runar sin yngste sønn).

Og han kom etterhvert kjørende, (fra Son), i en gammel Gelendewagen, da.

Og en gang, så var vel Sierra-en min, på verksted, (eller noe).

Og da spurte Øistein, om jeg ville sitte på, de få hundre meterne, bort til Vevelstad togstasjon.

(Noe sånt).

Men jeg tror ikke at Øistein visste, at jeg hadde sitti i den bilen, allerede før han ble født.

Og også sommeren 1980, så satt jeg i den bilen, nede i Jugoslavia, (husker jeg).

For Runar ville at slekta skulle dra dit, på sommerferie.

(Muligens fordi at han er raddis.

Noe sånt).

Og min far ville at jeg skulle bo litt, hos Runar og dem, (som bodde på en campingplass), der nede.

(Min far, min stemor Haldis, min stesøster Christell og jeg, leide en leilighet der.

For å si det sånn).

Og så skulle vi på dagstur, til Pula.

(Hvor Runar og de ville se et gammelt romersk sirkus.

Noe sånt).

Og da satt jeg på med Runar og dem, (i den Gelendewagen-bilen), fra Rovinj, (var det vel muligens), til Pula.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.