onsdag 16. mars 2022

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [71305] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 11:13
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, postkasse@datatilsynet.no, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, testpilot@dinside.no
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 4. nov. 2021 kl. 09:11 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Dessverre så er det ikke så mye vi kan få gjort annet enn å stoppe abonnementet og legge inn en sperre på kunden som er rammet.

I de tilfeller der dette er en pågående sak, anbefaler vi kundene å politianmelde det.

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

November 4th, 2021 02:21

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 13. jul. 2021 kl. 15:14 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei. 

Da er Abonnementet på KK fjernet. Ser at det var lagt inn en bestilling på mineblader.no. Denne er nå fjernet i våre systemer

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<post@aller.no>

July 12th, 2021 08:19


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 11. juli 2021 03:14
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; abo.felles@aller.no; abuse@telia.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; noss@deloitte.no; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; post <post@finkn.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>; Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Info Web <info.web@aller.com>; Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: lør. 10. jul. 2021 kl. 07:30
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395448
To: <eribsskog+penisSuger@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Erik Penissuger, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 395448
Ordredato: lør, 07/10/2021 - 08:22

KK - Helt år (26 utg)

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Erik Penissuger Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Penissuger Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 11:02
Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: T+ <noreply@mg.tpluss.no>
Date: ons. 16. mar. 2022 kl. 08:24
Subject: Takk for din bestilling av T+!
To: <eribsskog+psykose@gmail.com>


Takk for din bestilling av T+!
Hei Erika,

Pakken sendes direkte til din postkasse i nøytral emballasje i løpet av 3-10 dager. I mellomtiden kan du lese mer om kosttilskudd for menn her og mer om effekten av å normalisere testosteronnivået her, sammen med alle de gode effektene du kommer til å oppleve av T+.

For best effekt av T+ anbefaler vi å innta 1 tablett sammen med mat, enten til frokost eller middag. Gjennomsnittlig tar det 2 til 3 mnd. før du vil du merke god effekt av produktet, men dette er selvfølgelig individuelt.

Mvh T+ kundeservice

[Ordre #343135] (mars 16, 2022)
Produkt Antall Pris
T+ halv pris 1 kr349.00
Delsum: kr349.00
Totalt: kr349.00
Leveringsadresse
Erika Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
91587593
eribsskog+psykose@gmail.com
tpluss.no

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kontaktinformation fra Gulesider
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 10:53
Til: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@gulesider.no>
Date: søn. 14. nov. 2021 kl. 11:33
Subject: Kontaktinformation fra Gulesider
To: <e.ribsskog@gmail.com>


https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/11/14/hvorfor-forsvarer-og-stotter-erik-ribsskog-nav-staten-politiet-forsvaret-advokater-med-flere/


---------------------------------------------------------------------
Kontaktinformasjon:


Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen

Christian Krohgs gate 43A, 0186 Oslo

Kurlandstien , 1052 Oslo

915 87 593


Les mer om personen: https://www.gulesider.no/laila+monica+vedumstuen+høibak+nikolaisen+oslo/72798108/person


---------------------------------------------------------------------
Laila Monica (lail-ni@online.no) har sendt deg denne fra gulesider.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nyhetsbrev fra FRI Oslo og Viken - Drammen Pride 2021
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 10:26
Til: Cathrine Schøne <cathrine@foreningenfri.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 18:02 skrev Cathrine Schøne <cathrine@foreningenfri.no>:
Hei,

Takk for henvendelsen din.
Her er det åpenbart noen som kjenner til deg, som driver gjøn.
Du har blitt tulleinnmeldt i FRI før og dette er ikke noe vi gjør.
Vi holder personvern på et høyt nivå. 
Sjekk din omgangskrets for hvem som står bak. 
Legg merke til e-postadressen de meldte deg inn med: eribsskog+ekstremtHomofil-250770(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)Bekkestua@gmail.com

Jeg kan bekrefte at også denne innmeldingen er nå slettet.

Jeg ønsker deg lykke til i å finne den eller de som står bak.

God helg!
 
Med vennlig hilsen/ Kind regards,
Cathrine Schøne
Medlemssekretær/ membership secretary 

Pronomen/pronouns: hun/henne, she/her

FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold

Sentralbord/ Switchboard +47 23 10 39 39

Addresse/ Address: Mariboesgate 13, N-0183 Oslo
www.foreningenfri.no


tor. 11. nov. 2021 kl. 14:19 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FRI Oslo og Viken <foreningenfri@zubarus.com>
Date: tor. 12. aug. 2021 kl. 17:05
Subject: Nyhetsbrev fra FRI Oslo og Viken - Drammen Pride 2021
To: <eribsskog+ekstremtHomofil-250770(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)Bekkestua@gmail.com>


Kjære medlem i FRI Oslo og Viken,

nå er det endelig klart for Drammen Pride! 

13.-15. august er det festival i Drammen, og programmet byr på mye for både store og små.

Få med deg alt fra Regnbuemesse til Pride for ungdom, kink-foredrag og DJ Deadswan på fredagen. 

På lørdagen det klart for regnbuelek for de minste, debatt, skeiv håndarbeidsklubb og den store kulturbegivenheten - Pride Night!


Les mer og kjøp billetter til Drammen Pride Night nå!

Og på søndagen er det klart for Afternoon tea og jazz, piknik i parken og en ungdomsfest. 

Sjekk ut hele PRIDE-programmet i Drammen!



Fredrikstad Pride
16.-22. august er det så klart for Fredrikstad Pride 2021. 
Les mer og følg Fredrikstad Pride på facebook!




Moss Pride
Bli også med på den første Pride-markering i Moss 28. og 29. august 2021.
Les mer --> https://www.mosspride.com/



Son Pride
Save the date! Son Pride 2021 arrangeres lørdag 4. september. Les mer!






Regnbuetelefonen: Bli med som frivillig!




Delta på vårt opplæringskurs 25. august klokken 17.00! 

Regnbuetelefonen er et telefonvenntilbud for voksne og eldre skeive - LHBTI+ personer - som ønsker seg en fast telefonvenn å prate med en til to ganger i uka. 

Tilbudet lages med frivilligkraft. Vil du bli frivillig telefonvenn?

Les mer om opplæringskurset her!



Tusen takk for at du er medlem
Tusen takk for at du støtter det frivillige arbeidet i organisasjonen vår, er med som medlem, står opp for og beskytter rettighetene og livene til de av oss som er ekstra utsatt for diskriminering og utenforskap i samfunnet.

 Alt godt, 

hilsen FRI Oslo og Viken
www.friosloviken.no 

PS! Medlemskontingent for 2021 er sendt ut.
Har du ikke mottatt fakturaen eller har du spørsmål om den? Ta kontakt med medlemssekretær cathrine.schone@foreningenfri.no.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 04:29
Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det synes jeg at var frekt sagt.

Nå har jeg jobbet en mannsalder i dagligvarebransjen.

Og hvis jeg hadde sagt noe lignende til en kunde, så ville jeg nok fått sparken.

Og jeg har også gått handel og kontor, i tre år, og der lærte vi om kundeservice og forbrukernes rettigheter.

Så dette svaret deres ligner ikke grisen, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker heller å få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. nov. 2021 kl. 08:39 skrev T+ <kundeservice@tpluss.no>:
Hei
 
Det er ikke rett du har, men man kan spørre men det er ingen krav om at vi må svare på det dessverre.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Mvh
Puromega


www.tpluss.no
Erik Ribsskog on November 6, 2021 at 3:08am wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog



T+ on July 14, 2021 at 9:49am wrote:

Hei
 
dine fakturaer er slettet hos oss.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Erik Ribsskog on July 14, 2021 at 1:45am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: hwad@gmail.com has sent you a photo ecard.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 03:40
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, ecards@123greetings.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 123Greetings.com <ecards@123greetings.com>
Date: ons. 10. nov. 2021 kl. 03:37
Subject: hwad@gmail.com has sent you a photo ecard.
To: <eribs.skog@gmail.com>


Harry Wad [hwad@gmail.com] just sent you an ecard from 123Greetings.com

You can view it by clicking here:
https://www.123greetings.com/send/view/11109821118137429016

Or if you prefer, you can go to https://www.123greetings.com/ and type your ecard number (11109821118137429016) in the "Search Box" at the top right of the page.

Download our Free Mobile App to send beautiful ecards on the go:
https://www.123greetings.com/usr-bin/to/1?src=rcvr_app

Hey, it's Veteran's Day on Nov 11! It's time to honor the brave soldiers who safeguard our peace and freedom. Share their fearless spirit with our ecards:
https://www.123greetings.com/events/veterans_day/?utm_source=rcvr_event

Forgot to wish your friends on their birthday? It's never too late to send wishes.

Just click on the link below to send a beautiful birthday ecard:
https://www.123greetings.com/birthday/happy_birthday/?utm_source=rcvrbirth

Your ecard is going to be with us for the next 30 days.

Using our new tracking feature, you can now view all the ecards received by you in the last 30 days.

Click on the link below or copy & paste the link into your browser's address bar.
https://www.123greetings.com/connect/track/msg-15

If you need any help in viewing your ecard or any other assistance, please visit our Help/ FAQ section at: https://help.123greetings.com/

We hope you enjoy your ecard,

Your friends at 123Greetings.com
https://www.123greetings.com

We respect your privacy. To view our privacy policy, click on the link below:
https://www.123greetings.com/privacy_policy.html

If you do not want to receive this type of email from 123Greetings.com please click on the following link to unsubscribe:
https://www.123greetings.com/connect/unsub/3b2d427c7a276b6e6d6c5f256262685f116a607349470236392c5e5e5f221c0f

If you have any other problem please contact us by clicking on the following link:
https://help.123greetings.com/contact_us.html

Note: This is an auto generated email. Please do not reply.

This email was sent by 123Greetings.com, Inc., 255 Executive Drive, Suite 400, Plainview, New York, NY - 11803.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 03:20
Til: kundservice@goincharge.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundservice@vattenfall.com
Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket å få svar fra daglig leder om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder/administrerende direktør nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. nov. 2021 kl. 08:25 skrev <kundservice@goincharge.com>:
Hej,

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi förstår din frustration.

 

Det vi kan göra för dig är att radera din användare. Då vi inte kan se vem som har använt beställt i ditt namn.  

 

Ser även att laddbrickan är redan spärrad sen tidigare.

 

Beklagar verkligen för incidenten.

Med vänliga hälsningar
InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.


den 2021-11-06 03:40, Erik Ribsskog skrev:

This e-mail is from an external source - be cautious and only click links or open attachments if you trust the sender.

Hei,

nå har jeg sagt til dere at jeg ønsker å få svar fra en leder.

Har dere møkk i øra, (som man sier).

Dette må man vel kalle en svenskevits.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn).

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også på nettet, at dere holder til like ved ICA, (som jeg har en arbeidssak mot), sitt hovedkontor, i Solna.

Så det er kanskje derfor at dere er vanskelige.

Skjerpings!



fre. 16. jul. 2021 kl. 10:36 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej Erik!

 

Jag förstår att det känns konstigt att det är någon som beställt kort i ditt namn. Och det är på grund av att när man beställer laddkort så fyller man bara i sina uppgifter utan att behöva bekräfta med BankID eller dylikt. Dock så är det aldrig någon fara då det gäller laddkort då det inte kan skada dig ekonomiskt utan vi kan allitd spärra laddkort och ta bort dom. Vi är medvetna om detta och tror bara att det är ett misstag från någon annan beställare.

 

Har otroligt svårt att se att det skulle kunna hända igen och ber om ursäkt om det gjorde dig orolig. Men vi kommer alltid att finnas här och hjälpa dig om det behövs.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Vänliga hälsningar
Viktor

Vattenfall Kundservice AB
kundservice@vattenfall.com 
 

 


den 2021-07-11 03:33, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i mine forrige mailer, så skrev jeg, at jeg ønsker svar, fra en overordnet, om dette.

Da mener jeg administrerende direktør, eller VD som dere vel sier i Sverige.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 30. apr. 2021 kl. 08:19 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,
Som vi skrev tidigare så kan vi inte se vem som gjorde beställningen då allt, felaktigt, har registrerats i ditt namn. Så det är bara dina uppgifter vi får upp. Men kortet som beställts i ditt namn är avaktiverat och som min kollega tidigare skrev rekommenderar vi dig att vända dig till polisen för att undvika att något sådant sker igen.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar
Sarah

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2021-04-29 22:44, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej Erik

 

Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.

Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.

Med vänliga hälsningar
Diana

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 





den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,

 

Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.

 

Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som "egentligen" beställde.

 

Vi ber om ursäkt för besväret.

Med vänliga hälsningar
Benjamin Falk

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 


den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dere skal ikke ta dette internt.

Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?

Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.

 

Vi beklagar att detta inträffat.

 

Med vänliga hälsningar
Wilma Ericson

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Erik Ribsskog





tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/

 

Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.

 

 

En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:

Kundetype

private

Kundeopplysninger

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sladdet av johncons-blogg)

(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

48621954

Personnummer/organisasjonsnummer

250770(Sladdet av johncons-blogg)

E-post

eribsskog@gmail.com 

Bedrift

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

Produkter

Antal kort: 0

Antal brickor: 1

E-faktura Nej tack

Bank

 

Øvrig

Interessert av gode tilbud: Ja

 



Vänliga Hälsningar/Best Regards

Krister Franzén

Energy Advisor

InCharge Kundservice



Tel: 020-52 62 00

Visit: www.goincharge.com 

 

Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 

 


den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: <laddkort@beincharge.se>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
To: <eribsskog@gmail.com>




Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,

 

Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.

Användarnamn: eribsskog@gmail.com 

Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:

Ange lösenord och aktivera tillgång 

 

 

Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:

Skicka en ny aktiveringslänk 

Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.

Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 

Vänliga hälsningar,

inCharge Kundservice

Jeg sendte en e-post til Porsgrunds Dagblad

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Adeler-skifte-dokument 76 - 100/Fwd: Adeler-skifte-dokument 51 - 75/Fwd: Adeler-skifte-dokument 26 - 50/Fwd: Cort Adeler sin 400 års-dag
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2022 kl. 01:33
Til: redaksjon@pd.no
Kopi: brevikhistorielag@gmail.com, mailbox@sa.dk, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>
Hei,

jeg så på 'Bokhylla' noe dere skrev i 1972, angående Cort Adeler sitt 350 års selskap.

Og da stod det at familien Ripskog fra Hurum ble invitert av historielaget.

Men mener dere da min danskfødte mormor Ingeborg Ribsskog som var niese av Magna 'Meme' Adeler f. Nyholm (som var gift med Holger baron Adeler, som var direkte etterkommer av Cort Adeler).

Hvordan kan dere skrive etternavnet så feil?

De bodde på Hurumlandet på den tida, så regner med at det er de som menes.

Men da må jeg sende kopi til PFU som en klage, for etternavnet mitt/vårt staves med 'b' og to 's'-er.

Så her har dere surra fælt, (virker det som).

Og min mormor skrøyt alltid av Maren Gjedde.

(Som var hennes oldemor.

Blir det vel).

Gjedde var en veldig fin slekt, som dro nordover før de andre tyske, pleide hu å si.

De var finere enn Løvenskjold, (pleide hu å si).

Hvis hu ikke mente Løvenbalk, som hu også var etterkommer av.

Men Adeler regnet hu seg ikke for å være direkte etterkommer av.

Men hu var som en venninne av sin tante/moster Magna Adeler, (baron Holger Adeler sin kone).

For Magna Adeler var en attpåklatt, (og Ingeborg sin mor døde ung), så disse var visst i samme venninne-gjeng, (som visst også min mor Karen var med i, på 60-tallet).

Dette må jeg klage på.

Hvor har dere fått disse opplysningene fra, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til den artikkelen, (fra Porsgrunns Dagblad), som jeg mener:

https://www.nb.no/items/e78a177e75198ed89d288b96428e991f?page=11&searchText=ripskog

PS 2.

Jeg har også nylig lest, at PFU var slemme mot Rodney og Anette fra Big Brother.

Og det var vel også sånn, at de krangla med Solskjær, i sin tid.

Og meg har de vært frekke/ufordragelige mot, når jeg ringte de, fra England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og de har ikke formelt behandlet en eneste av mine klager, (som det begynner å bli en del av nå).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>
Date: søn. 6. mar. 2022 kl. 23:22
Subject: Re: Adeler-skifte-dokument 76 - 100/Fwd: Adeler-skifte-dokument 51 - 75/Fwd: Adeler-skifte-dokument 26 - 50/Fwd: Cort Adeler sin 400 års-dag
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Cc: <brevikhistorielag@gmail.com>, <mailbox@sa.dk>


Takk for dokument.
Det vil ikke bli sendt ut noen offisiell invitasjon til andre enn noen ambassadører samt ordføreren i Porsgrunn. Arrangementene er åpne for alle.

Mvh,



     Rune Engen-Glug
+47 95962020

On 6 Mar 2022, at 20:39, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,

her kommer Adeler-skifte-dokument 76 - 100.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg skrev i den første mailen at Magna Adeler f. Nyholm jobbet _som_ kammeradvokat.

Men det riktige skal være _hos_ kammeradvokat.

(Som kontordame vel).

Sa han Erling Fin Poulsen, (som var hennes nevø), rundt 2013.

(Da jeg ringte om slektsforskning fra England).

Han Poulsen sa også at Magna Adeler og min mormor Ingeborg var som venninner, (for Magna Adeler, (som var min mormors tante), var en attpåklatt da).

Og Poulsen sin mor var også med i venninne-gjengen, (samt delvis min mor Karen), sa han vel.

(Noe sånt).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 6. mar. 2022 kl. 18:17
Subject: Adeler-skifte-dokument 51 - 75/Fwd: Adeler-skifte-dokument 26 - 50/Fwd: Cort Adeler sin 400 års-dag
To: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>
Cc: <brevikhistorielag@gmail.com>, <mailbox@sa.dk>


Hei,

her kommer Adeler-skifte-dokument 51 - 75.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 6. mar. 2022 kl. 17:22
Subject: Adeler-skifte-dokument 26 - 50/Fwd: Cort Adeler sin 400 års-dag
To: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>
Cc: <brevikhistorielag@gmail.com>, Nils G. Bartholdy <ngb@ra.sa.dk>, <mailbox@sa.dk>


Hei,

her kommer Adeler-skifte-dokument 26 - 50.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 6. mar. 2022 kl. 16:31
Subject: Re: Cort Adeler sin 400 års-dag
To: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>
Cc: <brevikhistorielag@gmail.com>, Nils G. Bartholdy <ngb@ra.sa.dk>, <mailbox@sa.dk>


Hei,

når det gjelder de skifte-dokumentene etter Magna og Holger Adeler så er det snakk om 271 dokumenter.

Og så har jeg også noen adelsbrev.

For han Bartholdy hos danske myndigheter/riksarkiver sendte meg et par Adeler-adelsbrev da jeg bodde i Liverpool sentrum (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Men en liten lokal domstol klikka helt og heiv meg ut av leiligheten høsten 2011, og da ble de adelsbrev-kopiene liggende.

(For britiske myndigheter ga meg bare ti minutter eller noe, på å flytte).

Og de adels-brevene var for store for scanneren min, på den tida.

For de var i A3-format eller noe.

Så når scanneren bare var i A4-format, så fikk jeg ikke scannet disse dokumentene helt.

Men det er mulig at danskene kan sende de på nytt.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

I 1972 så var det visst en sånt stivt middags-selskap hvor sikkert ordføreren var, osv.

(Virka det som fra Porsgrunns Dagblad:

https://www.nb.no/items/e78a177e75198ed89d288b96428e991f?page=11&searchText="ripskog").

Hvor folk satt i smoking, osv.

Man skulle kanskje tro at 400 års-jubileet var enda større enn 350 års-jubileet.

Så kanskje litt rart hvis dere kutter ned på sånne 'snobbe-greier'.

Jeg prøver å sende 25 av de nevnte skifte-dokumentene av gangen.

Så blir det spennende å se om det funker, (eller om det blir for mye, for mail-servere osv.).

For å si det sånn.


søn. 6. mar. 2022 kl. 09:40 skrev Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>:
Hei Erik Ribsskog.
Du kan se litt om etterkommere etter Cort Adeler på vår hjemmeside cortadelerselskabet.no og selskabet har medlemmer som både er etterkommere og andre interesserte. Det er mange arrangement i jubileums året. Det viktigste er den 18 Juni der Marinemusikken vil spille i Brevik.

Vi har mye stoff (invitasjoner etc) fra 300-års jubileet i 1922, men jeg har ikke sett noe fra 350-års jubileet. Du må gjerne scanne og maile meg det du evt. har. 

Mvh,

<BBRUK 2.jpg>


     Rune Engen-Glug
+47 95962020

On 5 Mar 2022, at 23:50, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,

jeg har i dag chattet med min mors tremenning Bjørg på Facebook, om dette.

For jeg har lest i Porsgrunds Dagblad, (på 'Bokhylla'), at: 'Familien Ripskog fra Hurum' var invitert til Cort Adeler sin 350 års-dag, i 1972.

Og da var jeg bare to år.

Så det husker ikke jeg noe av.

Og det er vanlig, at Ribsskog-navnet blir feilstavet.

Så det er vel det som har skjedd her og, tenker jeg.

Min mors foreldre Ingeborg f. Heegaard og Johannes bodde ihvertfall på Hurumlandet, på 60/70-tallet, husker jeg.

(Jeg bodde noen ganger hos de, på Grytnesfeltet i Sætre, når min mor Karen og stefar Arne Thormod var på charter-ferie, til Syden.

Og min mor holdt 17. mai-tale, på 60-tallet, i Filtvet, var det vel.

Og min morfar Johannes jobba som kontorsjef i Hurum kommune, fra midten av 60-tallet til midten av 70-tallet.

Og de bodde på Klokkarstua og Holmsbu, før de fikk seg eget hus, på Sætre).

Min mormors tante/moster var Magna Adeler f. Nyholm, (datter av den danske forsvarssjef Anders Gjedde Nyholm).

Og hun var gift med Holger Adeler.

Min mor sa bare 'Meme'.

Jeg har snakket med Magna Adeler sin nevø Erling Fin Poulsen fra Klampenborg, på telefon, da jeg bodde i England.

Og han fortalte at hu Magna Adeler ikke klarte å si Magna som barn, men at hu sa 'Meme' og så ble hu seinere kalt dette.

Hu hadde jobbet som kammeradvokat, (sa Poulsen).

Og hu møtte Holger Adeler på lokaltoget, (inn til København), i godt voksen alder, (etter at hu Magna Adeler ikke kunne få barn lenger).

De var begge veldig gammeldagse, når det gjaldt oppførsel: 'Very old style', (sa Poulsen).

(Noe sånt).

Jeg har også fått sendt skifte-papirene etter Magna og Holger Adeler fra et statsarkiv i Danmark.

(Dette var for rundt ti år siden.

For jeg begynte med slektsforskning etter at min mormor døde).

Så dette kan jeg eventuelt printe ut, eller maile, hvis dere er interessert i det.

(Jeg har også tenkt til å hive dette opp på mitt nettsted igjen.

Og da passer det kanskje å gjøre dette i år, siden at det er Adeler-jubileum).

For nå er min mormor Ingeborg død, og min morfar Johannes død.

Og min mor Karen er død, og min mors søster Ellen er død.

Og min mors lillebror Martin er ikke så glad i sånne konforme/snobbete ting, husker jeg at han sa, i 2005.

Så jeg lurte på om det er meninga at vi i Ribsskog-slekten skal være med på Adeler-jubileum denne gangen også.

Jeg kan ta med de nevnte papirene, (til deres museum), hvis ikke dere har de fra før.

Og min mors tremenning Bjørn Ribsskog Kjendlie oppe i Trøndelag, har hatt lyst til å møte meg, (sa hu ihvertfall for noen måneder siden).

Så da kanskje hu kunne fått en billett til dette, så kunne vi skravla om slektsforskning også, innimellom Adeler-greiene, tenkte jeg.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

<076.jpg><077.jpg><078.jpg><079.jpg><080.jpg><081.jpg><082.jpg><083.jpg><084.jpg><085.jpg><086.jpg><087.jpg><088.jpg><089.jpg><090.jpg><091.jpg><092.jpg><093.jpg><094.jpg><095.jpg><096.jpg><097.jpg><098.jpg><099.jpg><100.jpg>