torsdag 14. april 2022

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kjøp gavekort til medlemspriser 🎁
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:44
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: hei@squeeze.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Squeeze – din beste vane <hei@squeeze.no>
Date: tor. 23. des. 2021 kl. 20:15
Subject: Kjøp gavekort til medlemspriser 🎁
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>



Kjøp gavekort til medlemspriser 🎁
Gi bort massasje til jul – opptil 200 kr avslag
Perfekt til foreldre, kjæreste, besteforeldre, søsken og egentlig hvem som helst. Alle trenger litt selvpleie og egentid 🎄

I tillegg til enkeltimer på 25 og 50 minutter massasje, kan du gi bort et medlemskap på enten 6 eller 12 måneder. Les mer om det her.

Gavekort fra Squeeze 🤶
• Velg mellom enkeltime eller medlemskap
• To års gyldighet på alle gavekortene
• Skriv ut eller send på e-post
• Velg når gavekortet skal sendes
• Fysiske gavekort kan hentes i alle klinikkene

Klikk her for medlemspriser

Ønsker du ikke lenger å motta slike e-poster? Meld deg av e-postlisten.
Squeeze AS | Parkveien 12, 0350 Oslo

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Kontant
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:38
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 26. des. 2021 kl. 10:07
Subject: Bestillingsbekreftelse OneCall Kontant
To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for at du valgte OneCall

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, og takk for at du valgte OneCall!


Så utrolig hyggelig at du vil være kunde hos oss! Vi er allerede i gang med å behandle din bestilling på mobilabonnementet Kontant til 0,00 kr/mnd



Du får innen kort tid en ordrebekreftelse på din e-post. Skulle det mot formodning være noe vi lurer på så hører du selvsagt fra oss. Kjøpte du en mobiltelefon sammen med abonnementet, vil du motta en separat ordrebekreftelse på telefonen.

Er du ekstra interessert kan du følge bestillingens gang ved å logge deg inn på mine sider.

Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp underveis så ikke nøl med å kontakte oss via chat på kundeservice, eller via telefon 04300. Våre ordinære åpningstider er 08:00-20:00 på hverdager og 10:00-15:30 på lørdager. På grunn av Coronasituasjonen er åpningstidene på hverdager redusert til 08:00-18:00.

Vi ønsker deg en strålende dag!



Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [87094] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:30
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, bente.klemetsdal@aller.com, ali.jeng@aller.com, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, postkasse@datatilsynet.no, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, testpilot@dinside.no
Hei,

det er en ting, at abonnementet er avsluttet.

Men det virker litt sånn dårlig presentert, når dere sier at dere undersøker saken nå.

Svaret deres er litt vagt, når det gjelder hva dere har tenkt å foreta dere, (angående å rydde opp etter nett-trollene), må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 28. des. 2021 kl. 08:09 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei!





Vi undersøker saken akkurat nå .





Abonnement er avsluttet .





Ha en fin dag!





Mvh

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

December 27th, 2021 05:38

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. sep. 2021 kl. 14:44 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei,



Takk for din henvendelse. Vi beklager så mye for dette.

Vi har registrert en sperre mot navnet ditt og epostadressen. Men siden de registrerer med nytt navn eller epostadresse klarer ikke systemet vårt å fange opp dette.

Men som vi nevnte ifjor, må du kansellere bankkortet ditt og bestille et nytt. Da vi behøver dette på vår nettbutikk for å verifisere deg.



Du vil få en del blader og fakturaer, men du kan se bort ifra alle disse. Da vi har strøket alle. Vi beklager så mye for dette og skal prøve å få satt en stopper på dette.



Med vennlig hilsen

Kim

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<post@aller.no>

September 28th, 2021 11:58


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 28. september 2021 11:55
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; Info Web <info@aller.dk>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>; noss@deloitte.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@mediaconnect.no; gisle.hovik@mediaconnect.no; tr@forbrukertilsynet.no; sfovpost@statsforvalteren.no
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: man. 27. sep. 2021 kl. 05:33
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
To: <eribsskog+tante@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Tante Erik, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 406016
Ordredato: man, 09/27/2021 - 06:29

KK - Helt år (26 utg)

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Slik forbedrer du lånesituasjonen din
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:16
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@sambla.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sambla <kundeservice@sambla.no>
Date: tir. 28. des. 2021 kl. 10:33
Subject: Slik forbedrer du lånesituasjonen din
To: <eribsskog@gmail.com>



Slik forbedrer du lånesituasjonen din

Vi samordner låneforslagene – du binder deg ikke til noe

Se lånetilbudene dine her
Sambla er spesialister på å forbedre privatpersoners lånesituasjon. Vi sammenligner over 20 långivere for at du skal få en rask, trygg og enkel måte å låne penger til bedre vilkår.

 

Hvis du allerede har et stort lån kan det være lurt p å foreta en sammenligning etter at det har gått noen måneder. Gjeldsregistrene oppdateres månedlig, og da vil ikke de gamle kredittene dine vises der. 

 

Fyll ut søknaden – det er helt kostnadsfritt

Vi samordner låneforslagene – du binder deg ikke til noe

Pengene betales ut i løpet av et par dager

Sammenlign gratis og uforpliktende

Få lavere månedlige kostnader

Telle med ulike renter

Hva kan du låne til?


Noen av bankene vi sammenligner


Arbins gate 2, 0243, Oslo
Strandvägen 5, 111 46, Stockholm
Lilla fiskaregatan 5, 222 22, Lund

Want to change how you receive these emails?
Read our personvernerklæring or unsubscribe from this list.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Påmelding til nyhetsbrev
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:10
Til: Outland AS <support+id9974@outlandas.zendesk.com>
Kopi: kundeservice@outland.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. des. 2021 kl. 13:19 skrev Outland Kundeservice (Outland AS) <support@outlandas.zendesk.com>:
Forespørselen din (9974) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

Outland Kundeservice (Outland AS)

29. des. 2021, 13:19 CET

Hei igjen, 
så rart at dette skjer hele tiden! 
Men som vi nevnte i en mailtråd fra september er det dessverre lite vi kan få gjort om noen har fått tak i privatinformasjonen din. 
Vi anbefaler deg å foreta en politianmeldelse, så får politiet deretter kontakte oss om å forsøke å hente ut slik informasjon, hvis nødvendig.

Her er en lenke til politiets egne sider, med informasjon om identitetstyveri, og hvordan du bør gå frem både for å forhindre, begrense skade hvis det først er skjedd, og saksforfølgelse: https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg anbefaler deg å følge deres råd.

Lykke til! 
Med vennlig hilsen
Outland kundeservice
www.outland.no
21 68 85 26

Erik Ribsskog

24. des. 2021, 06:48 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Outland Kundeservice <kundeservice@outland.no>
Date: tor. 16. sep. 2021 kl. 07:26
Subject: Påmelding til nyhetsbrev
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Outland
Du er nå påmeldt vårt nyhetsbrev.

Takk for at du handlet hos Outland!

Denne e-posten er en tjeneste fra Outland AS. Leveres av Zendesk

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sv: (#13454945): Klage/Fwd: (#11900849): Brilletype
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 12:05
Til: r-13454945~brilleland@reply.socialboards.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. des. 2021 kl. 12:42 skrev Brilleland kundeservice <brilleland@reply.socialboards.com>:
Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑
BrillelandSupport sak #13454945
Avatar
Soma - Leder kundeservice
Dec 29, 12:42
 
Hei igjen Erik,

Det er leit å høre at noen har brukt e-post adressen din. Dette er allerede meldt inn hos oss, og jeg ser du har gitt oss beskjed tidligere. Jeg har notert det hos oss på sak nummer 11900849. Jeg kan bekrefte at e-postadressen din ikke er registrert i noen av våre andre systemer.

Vennlig hilsen Soma Melissa
 
Avatar
Erik Ribsskog
Dec 28, 12:03
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Brilleland kundeservice <brilleland@reply.socialboards.com>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 11:13
Subject: Sv: (#11900849): Brilletype
To: <eribsskog@gmail.com>


Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑





Brilleland



Support sak #11900849







Avatar


Maane - Kundeservicerådgiver


Sep 28, 11:13

Hei Erik,

For veiledning av hvilken brilletype som vil passe ditt ansikt må jeg henvise deg til en av våre butikker.
Der vil du få god veiledning.
Legger her ved oversikt over butikkene våre: Finn butikk (brilleland.no)

Vennlig hilsen Maane 









Avatar


Erik Ribsskog


Sep 27, 17:02

Hva slags briller burde jeg gå med for å finne en ung kone? Jeg er 50 år og vil ikke ha mongo unger, som man får med en kone over 40.












 

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 11:55
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 26. des. 2021 kl. 10:11
Subject: Ordrebekreftelse fra OneCall
To: <eribsskog@gmail.com>



 


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi takker for din bestilling på mobilnummer 91587593.

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Abonnement: Kontant
Følg bestillingen din på Mine Sider.

Praktisk informasjon
Ved overføring av mobilnummer fra annen operatør:
Når din nåværende operatør har godkjent nummeroverføringen vil du motta en SMS og e-post fra oss som bekrefter aktiveringsdatoen din. Dette forutsetter at nummeret er aktivt og tilhører deg. Ved eventuelle problemer med overføringen holder vi deg informert.

Ved bestilling av nytt mobilnummer:
Du vil snart motta en e-post fra oss med informasjon om aktiveringsdato. SIM-kortet kommer i posten i løpet av få dager.

Angrerett, vilkår og personvernerklæring
I tråd med Angrerettloven har du 14 dagers ubetinget angrerett på din bestilling. Benytt vårt angrerettskjema som du finner her. Gjeldende priser vilkår for ditt abonnement og personvernerklæringen finnes til enhver tid på onecall.no.


Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Har du glemt profilen din?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 11:34
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: betanyhetsbrev@nrk.no, NRK <info@nrk.no>, siss.vik@nrk.no, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postmottak@sivilombudet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging <info@nrk.no>
Date: ons. 29. des. 2021 kl. 10:02
Subject: Har du glemt profilen din?
To: <eribsskog+namnam@gmail.com>


Hei Sveis!
 
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog, som spiser sin egen bæsj til middag og sin egen sæd til dessert!
For en stund siden opprettet du en profil hos NRK, men det ser ut som du har glemt den? E-postadressen du registrerte deg med er: eribsskog+namnam@gmail.com

Du kan bruke NRK på nett og mobil uten å være innlogget, men ved å logge inn, får det beste ut av NRK. Det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker – helt gratis.

Vi har ikke lov til å lagre opplysninger lenger enn nødvendig, og profilen din blir slettet hvis du ikke benytter den de neste 3 ukene.

Dersom du vil beholde profilen, kan du trykke her:

Behold profil

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: (Sladdet av johncons-blogg)

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Har du glemt profilen din?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 11:30
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: betanyhetsbrev@nrk.no, NRK <info@nrk.no>, siss.vik@nrk.no, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postmottak@sivilombudet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging <info@nrk.no>
Date: tor. 30. des. 2021 kl. 10:01
Subject: Har du glemt profilen din?
To: <eribsskog+seltzer@gmail.com>


Hei Sveis!
 
Hei, Erik Sædslurper Ribsskog som er forelsket i Thomas Seltzer!
For en stund siden opprettet du en profil hos NRK, men det ser ut som du har glemt den? E-postadressen du registrerte deg med er: eribsskog+seltzer@gmail.com

Du kan bruke NRK på nett og mobil uten å være innlogget, men ved å logge inn, får det beste ut av NRK. Det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker – helt gratis.

Vi har ikke lov til å lagre opplysninger lenger enn nødvendig, og profilen din blir slettet hvis du ikke benytter den de neste 3 ukene.

Dersom du vil beholde profilen, kan du trykke her:

Behold profil

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: (Sladdet av johncons-blogg)

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2957792]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 11:22
Til: "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Kopi: info@computersalg.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, order@email.cdon.com, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, post@kghav.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, post <post@finkn.no>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 5. des. 2021 kl. 21:41 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:
Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Hvis du har blitt utsatt for identitets tyveri må vi igjen be deg kontakte politiet, slik at de kan opprette en sak på dette.

Vi kan kun utlevere opplysninger til politiet.



Det samme gjelder uansett om bestillingen har blitt direkte utført på vår nettside eller via CDON markedsplass.





Ha en god aften.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sat 4 Dec 21 13:51:57 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; postkasse@datatilsynet.no
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: www.computersalg.no <salg@computersalg.no>
Date: tir. 14. sep. 2021 kl. 23:17
Subject: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
To: <eribsskog+sperhomofil@gmail.com>


Kjære Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog

Brukernavn: SuperHomofil
Passord: (Sladdet av johncons-blogg)

Velkommen til www.computersalg.no.
Du har nå mulighet til å logge inn og benytte de forskjellige funksjonene.

Under “Min konto” finner du en lang rekke funksjoner som du kan benytte. Formålet med disse er å gjøre det enklere for deg å handle på www.computersalg.no.

Om du har spørsmål om bruken av din konto kan du bare svare på denne mailen, eller ringe vårt kundesenter på
21 95 94 06.

Under "min side" kan passordet endres.

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

Jeg sendte en e-post til PayPal

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Your automatic payment status has changed
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 10:47
Til: service@paypal.com
Kopi: support@shellprox.net, post <post@finkn.no>
Hi,

like I've explained in my emails from February 2nd and March 4th.

This company haven't given me log-in-information for the shell I ordered.

And they also haven't replied to my mentioned emails (that I've sent them copies of).

So I wonder if these guys have died, or something, (from Corona etc.).

They owe me payments from around new-year.

Something like four payments of $5.

Also PayPay haven't replied to my emails.

Erik Ribsskog

PS.

Also when I try to use my PayPal-accounts, (I used to run a webshop from 2010 to 2014, and then I had one PayPal-account for each webshop).

Then I can't get logged on to these old PayPal-accounts, because you send verification-codes to my old phone-numbers, (I've since 2014 moved back to Norway, so I have new phone-number(s), and some internet-trolls have 'portert' my Norwegian mobile-number(s)).

So I also want to complain about that I can't use these old PayPal-accounts any longer.

Even if I have access to the email-accounts that I used to registered these PayPal-accounts.

You've become obsessed with mobile-phone-verification it seems.

This I have to complain about.


---------- Forwarded message ---------
Fra: service@paypal.com <service@paypal.com>
Date: ons. 13. apr. 2022 kl. 12:19
Subject: Your automatic payment status has changed
To: <eribsskog@gmail.com>


Hello Erik Ribsskog,

PayPal

Your automatic payment is no longer active

You’ll need to contact ShellProX Hosting Services for more details or to reactivate your automatic payments. Here are the details:

To: ShellProX Hosting Services
For: Basic Eggdrop Account
Automatic payment ID: I-546Y3CBD9NE7
Customer service URL: http://shellprox.net
Customer service email support@shellprox.net
Note from seller:
Automatic payment details

Billing cycle starts: Jan 3, 2022
Total cycles:
Remaining cycles: of
Amount paid each time: $5.00 USD
Outstanding balance: $5.00 USD
Payment method: XXXX-XXXX-XXXX-(Sladdet av johncons-blogg)


PayPal
Help & Contact | Security | Apps
Twitter Instagram Facebook LinkedIn
 
PayPal is committed to preventing fraudulent emails. Emails from PayPal will always contain your full name. Learn to identify phishing

Please don't reply to this email. To get in touch with us, click Help & Contact.

Not sure why you received this email? Learn more

Copyright © 1999-2022 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT000076:en_US(en-NO):1.0.0:ed5a161f51b13

Jeg sendte en e-post til BN Bank

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kassakreditt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 06:59
Til: BN Bank <post@bnbank.no>
Kopi: kundeservice@sbanken.no, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, skattsor@skatteetaten.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

jeg driver og går gjennom posten fra i går.

Og så stusser jeg litt, over det røde Visa-kortet deres.

Det står: 'Erik Løven Ribsskog'.

Og det er feil.

Jeg heter egentlig Erik Ribsskog.

Og så søkte jeg, om å bytte til Erik Løvenbalk Ribsskog, rundt 2010.

Og det var etter at jeg begynte med slektsforskning, og fant ut, at min danskfødte mormor, delvis hadde arvet baron Adeler, og at hu var etterkommer av adelslektene Gjedde og Løvenbalk.

Da tenkte jeg, at dette burde jeg kanskje vise litt, ved å ta et av disse fine navnene, som et mellomnavn.

Men søknaden havnet hos Skatt Sør.

(Jeg var hjemme på en slags ferie, i Norge, (hos en onkel i Kvelde), det første året jeg bodde i England, hvor jeg bodde fra 2004 til 2014.

Og han shanghai-et meg liksom, og fikk meg til å endre adresse til Kvelde.

Og de sorterer visst skattemessig under Skatt Sør.

For å si det sånn).

Og da har de sendt svaret på søknaden, til min Kvelde-onkel.

Og så har jeg purret, og bedt om kopi av svar-brev.

Men de nekter å sende.

Så jeg har ikke begynt å bruke Løvenbalk som mellomnavn selv, (før jeg får det nevnte dokumentet).

Men staten har begynt med dette.

Men Løven er ihvertfall helt feil.

Så det må jeg klage på.

Da lurer jeg på hva dere driver med.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 9. apr. 2022 kl. 18:58
Subject: Re: Kassakreditt
To: BN Bank <post@bnbank.no>
Cc: <kundeservice@sbanken.no>, post <post@finkn.no>


Hei,

jeg er sosial-klient for tida.

Men det var jeg i England og, under finanskrisen.

Og da fikk jeg et kredittkort, fra et firma, som het Vanquis, (eller noe), i 2014, (var det vel).

Så jeg tenkte jeg kunne prøve her og, siden at vaskemaskinen har gått i stykker.

Hvis jeg kun søker om 5.000, så er det kanskje høyere sjanse.

(Selv om 10.000 hadde vært bra det og.

For jeg trenger også en ny sofa, blant annet.

Siden at den gamle røk).

Jeg får husbank-støtte den tjuende, så den datoen passer bra.

(Eller kanskje den tjuefemte.

For da har jeg noen dager til å sende pengene).

Jeg er ungkar.

Jeg leier og husleia er 10.400, men den betaler Nav, (og de betaler også strøm).

Jeg får cirka 6.500 netto hver måned, i livsopphold-støtte, og noen måneder så får jeg også strøm-støtte, så man kan godt plusse på en tusenlapp, for å si det sånn.

Jeg har gjeld fra før, (fra 90-tallet, (da jeg jobbet som Rimi-butikksjef), før jeg flytta til England, i 2004).

Men jeg har en avtale, med kreditorene, om at jeg skal begynne å betale de, når jeg får en ny jobb.

Så dette nye kredittkortet får første-prioritet.

Mvh.

Erik Ribsskog


fre. 8. apr. 2022 kl. 08:19 skrev BN Bank <post@bnbank.no>:
Hei.

 

Hehe artig melding!

 

Vi kan søke om kredittkort for deg, da behøver vi svar på følgende:

 

Ønsket kredittgrense: (Beløp: 5000-75000)

Ønsket forfallsdato: (01, 10, 15 eller 20)

Sivilstatus: (Gift, samboer, ugift, etc)

Boforhold: (Selveier, aksjeleilighet, borettslag, leier, etc)

Evt. egen andel felleskostnader/leiekostnader pr mnd (Beløp)

Inntektsgrunnlag: (Fast ansatt, pensjonist, vikar, ufør, etc)

Årsinntekt før skatt: (Beløp)

Arbeidsgiver: (Navn)

Totalt utbetalt pr mnd etter skatt: (Beløp)

Andre inntekter i løpet av et år: (Leieinntekter, kapitalinntekter, etc)

Egen andel av bolig-/hyttelån: (Beløp)

Studielån: (Beløp)

Lån til bil/båt/MC: (Beløp):

 

Hører fra deg.

 



Vennlig hilsen Jørgen Heggen
Kundekonsulent
Telefon 73892000 • www.bnbank.no

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Thursday, April 7, 2022 8:54 AM
To: BN Bank <post@bnbank.no>
Cc: kundeservice@sbanken.no; post <post@finkn.no>
Subject: Re: Kassakreditt

 

Skjønner,

men det jeg tenkte på, var at det bank-kortet deres, så skrekkelig stygt ut, med sine signal-røde fremtoning.

Så om jeg kunne ha fått et sånt svart kort også, (sånn credit-kort vel).

Så kunne jeg har brukt det, i nattklubben, på Kiel-ferja, osv.

For der er det så ampert fra før, (med 'pingvin-kledde' folk osv., som går ned andre osv.).

Så jeg er litt redd for hva som vil skje, hvis jeg har et rødt bankkort, som jeg betaler med, i baren der.

Da smeller det vel, tenker jeg.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

tor. 7. apr. 2022 kl. 08:17 skrev BN Bank <post@bnbank.no>:

Hei.

 

Beklager. Vi tilbyr dessverre ikke kassakreditt i BN Bank pr i dag.

 

Ønsker deg en god dag.

 


Vennlig hilsen Jørgen Heggen
Kundekonsulent
Telefon 73892000 • www.bnbank.no

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Wednesday, April 6, 2022 6:37 PM
To: BN Bank <post@bnbank.no>
Cc: kundeservice@sbanken.no
Subject: Fwd: Kassakreditt

 

Hei,

jeg sender om det samme til dere.

Jeg har tenkt til å bytte 'hoved-bank' fra Nordea, (som jeg er misfornøyd med, etter mange år).

Men da skulle jeg gjerne hatt en liten kassakreditt, eller lån, fram til den tjuende.

For Nav har lurt meg litt, med et vedtak.

Jeg trodde jeg skulle få penger, den første april.

Men det skjedde ikke, (og de svarer ikke på klagen).

Husker at jeg hadde en sånn kassakreditt, på cirka 3.000, hos Kredittkassen, på midten/slutten av 90-tallet.

(Før jeg ble butikksjef, (på Rimi Nylænde), og bytta til DNB og hadde billån, stor kassakreditt og Mastercard osv., hos dem.

Så måtte jeg flytte/flykte til England, i 2004, og så bodde jeg der i ti år).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 22:29
Subject: Kassakreditt
To: <kundeservice@sbanken.no>

 

Hei,

jeg har hatt brukskonto hos Nordea siden 2014 (da jeg flytta tilbake fra England).

Men selv om jeg er en lojal kunde hos de, så har de nekta meg kassakreditt.

Nav har nemlig surra med et vedtak (og svarer ikke på klage).

Så jeg får ikke penger (til mat/husholdning) før jeg får bostøtten den tjuende.

Og vaskemaskinen har også røket.

Så jeg trenger egentlig en kassakreditt på cirka 2.000 til mat/husholdning, (fram til 20. april).

Pluss cirka 3.000 til ny vaskemaskin.

Og så overfører jeg da Husbanken-støtte og Nav-støtte gradvis til denne brukskontoen.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 02:59
Til: post <post@spesialenheten.no>
Kopi: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>, post <post@opo1.no>, post <post@finkn.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

jeg er jo en akademiker/tidligere data-student, og en tidligere butikksjef som er vant til å jobbe skift.

Så jeg er vant til å sitte oppe om natta, (og drive med programmering osv.).

Så jeg hadde bare sovet en time, (eller noe), når hu politidama kom og dundra, på døra mi, (den 4. april, var det vel).

Så det blir jo som nazistene under krigen.

De dro jødene ut av boligene sine, om natta.

Og så sende de dem til konsentrasjonleir.

(Dette fortalte min farfar meg, rundt 1980.

Så det er jo sånt som jeg lærte om for kjempelenge siden.

Så det blir som noe veldig kjedelig for meg.

Bare å skrive om dette).

Så det er jo fullstendig nazistisk, at de trakasserer folk, på den måten.

Og det _etter_ at jeg har sendt saken til Spesialenheten.

Da må Spesialenheten si fra til Politiet om, at de Spesialenheten har fått den saken.

Og be politiet om å holde seg på matta.

Når politiet da likevel kommer og dundrer på døra mi, (foran naboer og det som er).

Da lurer jeg på hva dere hos Spesialenheten driver med.

Har dere sagt fra til hu politidama, men så er hu så vårkåt at hu absolutt skal dundre på døra mi, og herje med meg.

Det virka som at disse apet min far og stesøster Christell, (de to sivil-politifolka som var på døra).

Så dette var muligens noe teater, tenker jeg.

De fløy også rundt i hagen min, som noen apekatter.

Før jeg rakk fram til døra.

Selv om jeg har vært i infanteriet, (under førstegangstjenesten), og kom meg på beina med en gang, (for i infanteriet så var det ofte alarm om natta, så vi måtte våkne på null komma null).

Det med Oda, var også på grunn av nett-trollene.

Noen hadde opprettet en konto, i mitt navn, på denne mail-adressen, (eribsskog@gmail.com, en e-post-adresse jeg har hatt, siden Gmail var nytt, i 2004 eller 2005).

Og så har jeg klaget på dette, til Oda.

(Jeg får flere hundre sånne mailer, hvor folk har bestilt dritt, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner, hver måned.

Jeg sender dette da til Datatilsynet, (siden at politiet tvangsinnla meg, i 2015, (de lot seg muligens lure av noen nett-troll eller nazister til å gjøre dette), og å ta noe med de, etter det som skjedde da, virker som noe som byr meg i mot, så jeg tar dette med Datatilsynet.

Uten at de gjør jobben sin, på noen måte.

Det er nå snakk om flere tusen saker, hvor noen nett-troll har begått identitetstyveri mot meg.

Og ingen gjør noe).

Men Oda ryddet ikke opp.

Og budet deres har gått gjennom hagen til neger-naboen, de har satt varene mine hos en random nabo/sambygding, de har ringt meg, sånn at jeg må traske rundt i borettslaget, for å finne de.

Og jeg har til og med prøvd å kontakte deres eier Munthe-Kaas på Facebook.

Men han har ikke svart.

Og nå har nazistene der, (de lo kanskje av meg, siden at jeg ikke kjøpte kjempemye varer, for Nav har lurt meg for støtte denne måneden).

De har nå slettet mitt kundeforhold.

Så de nett-trollene ler seg nok skakke av, at politiet, (og firmaer som Oda), er tjukke i huet, og ikke forstå ståa.

Så det må jeg klage på.

Det med trusler er også fullstendig absurd.

Hva skal dette bety.

Her er det de nett-trollene, som har fritidsproblemer, (det finnes noe som heter Kiwi Farms, som ikke gir seg, før de på nazi-vis har fått bloggere osv., til å ta selvmord), som har slått til igjen.

Og så hengen ikke politiet med i svingene.

Men jeg har forklart om dette, til politiet, for kjempemange år siden, (dette med nett-trollene).

Så at de nå ikke skjønner det.

Det er en skandale, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Da tuller politiet, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 14. apr. 2022 kl. 02:14
Subject: Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>, post <post@opo1.no>


Hei,

nå har jeg fått et brev, i posten, fra politiet.

Og det gir ingen mening for meg.

Det er antagelig fra hu politidama, som var på døra mi.

Den mailen, (fra 4. april), har dere ikke svart på, (såvidt jeg kan se).

Og jeg har også sendt dere flerfoldige klager tidligere, (siden 2010 deromkring), uten at dere har virka noe særlig opptatt, av å gjøre jobben deres.

Jeg har aldri vært i Christian Kroghs gate engang.

Jeg vet ikke nøyaktig hvor den gata ligger.

Og så skal jeg liksom ha vært der, og drevet med: 'Bedrageri'.

Det er jo fullstendig absurd, på alle måter.

Det virker som at politiet tar inn folk som er tilbakestående.

Det var det samme da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Der hadde de politifolk som var noen slags gorillaer, (med mer muskler enn hjerne).

Og de lot seg non-stop lure av noen nett-troll, som daglig/ukentlig sendte tulle-e-poster, i mitt navn, til en Jobcenter-funksjonær-dame.

Med det samme resultatet, hver dag.

Politiet kom å dundra på døra, (opptil flere ganger hver dag), og de slo inn døra, og dro meg med, på politistasjonen.

Fullstendig uten grunn hver dag.

Med det resultatet, at jeg måtte være i varetekt, og så fikk jeg gå noen timer seinere.

Det var egentlig ikke sak.

Det var bare tull og tøys.

Man kanskje lure på om den ignoransen for folks rettigheter, som dere og politiet viser, (spesialenheten i England, nekta etterhvert å ta imot mine mange klager, på nett-troll/identitetstyveri).

Kan det være den nazifiseringen, som Putin sier at han prøver å rydde opp i, i Ukraina?

Man må vel nesten si at Putin er en helt når han slåss mot dette.

Dere hos norske myndigheter gir Putin en slags blanko-fullmakt til å gå videre, når dere kommer med det nazismen deres overfor meg, fordi at jeg går på sosialen, (eller hva grunnen kan være), og nekter å tjene meg.

Det er kanskje fordi at jeg ikke er muslim, at dere nekter å tjene meg.

Dette med islamiseringen av Norge, har gått for langt, må jeg si.

Hu politidame forfølger meg virker det som.

Ei som virka like rødruss-aktig som henne, (hu vekte meg en dag, i lag med en kollega, selv om jeg tar dette med Spesialenheten, noe dere da må si fra om til politiet, vil jeg si), har sletta meg, som kunde, hos Oda.

Så dette lurer jeg på.

Om dette hos Oda egentlig er forfølgelse fra politiet.

Jeg er over 50 år og noe lignende har ikke skjedd meg før, (at noen nekter meg å handle), må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også fått enda et brev fra politiet.

Som er like absurd.

Der sier de at jeg har drevet med trusler.

Det gir ingen mening for meg, det heller.

Dette er nok dumskap/dårskap fra politiet.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 4. apr. 2022 kl. 10:37
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>


Hei,

nå vekte to politifolk meg.

(En voksen mann og en voksen dame).

De kjørte i en sølvfarget bil.

De var i sivil, og de viste meg politiskilt.

Disse banka på døra, og når jeg gikk for se, så hadde de gått inn i hagen.

Og så kom til tilbake til inngangsdøra.

Dama sa hu at det var henne som hadde sendt meg mailer.

Disse vekte meg.

Jeg er vant til å jobbe skift, (fra da jeg jobba som butikksjef osv.), så jeg har ikke noe fast døgnrytme, (jeg pleide å jobbe seinvakter, hvis jeg fikk det til).

Så jeg hadde bare sovet en time eller to.

Så jeg var litt i ørska, (av å ikke få nok søvn).

Og jeg forklarte politiet, (som stod utafor kjøkkenvinduet mitt).

At jeg tar dette med Spesialenheten, og det ønsket jeg å fortsette med.

Det har jeg forklart til gud og hvermann.

Så hva som feiler politiet, det lurer jeg på.

De dukker opp hjemme hos meg, uten av avtale, og vekker meg, og trasker rundt i hagen, osv.

Så det må jeg klage på.

Som butikksjef osv., så er jeg vant til å prøve se representativ ut.

Så jeg pleier å bruke sånn rynkekrem i trynet, osv.

Og jeg sjekka i speilet.

Men når jeg er i ørska, så er det ikke alltid jeg ser, om det er noen rester etter rynkekrem i trynet, om morgan.

Så det er ydmykende.

At dere/de ikke har noen respekt for privatlivets fred.

Og at dere ignorerer det jeg skriver, (om at jeg ønsker å klage, til Spesialenheten).

Og bare hersjer med folk, istedet.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 4. jan. 2022 kl. 12:33
Subject: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>


Hei,

jeg viser til min mail fra 12. november, (som også er om samme politidame), som dere ikke har svart på.

Og nå får jeg noe tull om VG?

Dette gir ingen mening for meg.

At politiet skal kaste bort tida til folk, på ting, som åpenbart er tull og tøys.

Det må jeg klage på.

Dere må også få ræva i gir, (som folk sier), når det gjelder å etterforske mine klage-saker, fra da jeg bodde i England osv., (noe jeg gjorde fra 2004 til 2014).

Jeg vet at han sjefen deres Presthus er død, (for jeg leser nettaviser som nettopp VG).

Men det er ingen unnskyldning, for at dere skal nekte å gjøre jobben deres, vil jeg si.

Og så får dere be hu tøysete politidama om å ta seg sammen, og slutte med det åndssvake maset sitt, (må jeg kalle det).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Politiet snur på en sak her.

Det er jeg som har anmeldt VG til PFU, osv.

For de kansellerte meg, på sitt debattforum VGD, mens jeg bodde i England.

Uten noen åpenbar grunn, må jeg si.

(Jeg hadde da vært en aktiv debattant, på VG, i mange år.

Det var en som ble kalt SirSirSir, (en Olafsen), på irc-kanalen #quiz-show, (hvor vi begge var op-er), som hypet VGD, i sin tid).

Og en VG-ansatt ved navn Torry Pedersen, (var det vel antagelig, det var ihvertfall han som da var sjef for VGD), slettet noen debatt-tråder, hvor jeg forklarte om tull fra hovedkontor-sjefene, fra min tid som butikksjef i Rimi, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002).

Så VG/VGD har trakassert meg, (som Nettavisen, Aftenposten og Dagbladet sine debatt-forum), så dette gir ingen mening for meg.

Det er egentlig omvendt, for jeg har liksom 'anmeldt' VG/VGD til PFU, (for å si det sånn).

Så dette virker som noen slags apestreker, (fra VG og politiet), må jeg nesten si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Trine Rydstrøm <Trine.Rydstrom@politiet.no>
Date: tir. 4. jan. 2022 kl. 11:42
Subject: Avtale tid for avhør
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei igjen,

Politiet ønsker din forklaring i en sak hvor du er anmeldt av VG.

Som mistenkt har du ikke plikt til å forklare deg, men det er fint hvis du tar kontakt for å bekrefte at du evt. ikke ønsker å forklare deg.

 

Håper på å høre fra deg.

 

Mvh.

Trine Rydstrøm

Politibetjent

 

Oslo politidistrikt

ENV – Avsnitt 2 for lokal etterforskning

 

Telefon: 45879351

E-post: trine.rydstrom@politiet.no

www.politiet.no

 


IMG_20220414_0002 paint.jpg
536K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220414_0002 paint

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. april 2022 kl. 02:14
Til: post <post@spesialenheten.no>
Kopi: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>, post <post@opo1.no>
Hei,

nå har jeg fått et brev, i posten, fra politiet.

Og det gir ingen mening for meg.

Det er antagelig fra hu politidama, som var på døra mi.

Den mailen, (fra 4. april), har dere ikke svart på, (såvidt jeg kan se).

Og jeg har også sendt dere flerfoldige klager tidligere, (siden 2010 deromkring), uten at dere har virka noe særlig opptatt, av å gjøre jobben deres.

Jeg har aldri vært i Christian Kroghs gate engang.

Jeg vet ikke nøyaktig hvor den gata ligger.

Og så skal jeg liksom ha vært der, og drevet med: 'Bedrageri'.

Det er jo fullstendig absurd, på alle måter.

Det virker som at politiet tar inn folk som er tilbakestående.

Det var det samme da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Der hadde de politifolk som var noen slags gorillaer, (med mer muskler enn hjerne).

Og de lot seg non-stop lure av noen nett-troll, som daglig/ukentlig sendte tulle-e-poster, i mitt navn, til en Jobcenter-funksjonær-dame.

Med det samme resultatet, hver dag.

Politiet kom å dundra på døra, (opptil flere ganger hver dag), og de slo inn døra, og dro meg med, på politistasjonen.

Fullstendig uten grunn hver dag.

Med det resultatet, at jeg måtte være i varetekt, og så fikk jeg gå noen timer seinere.

Det var egentlig ikke sak.

Det var bare tull og tøys.

Man kanskje lure på om den ignoransen for folks rettigheter, som dere og politiet viser, (spesialenheten i England, nekta etterhvert å ta imot mine mange klager, på nett-troll/identitetstyveri).

Kan det være den nazifiseringen, som Putin sier at han prøver å rydde opp i, i Ukraina?

Man må vel nesten si at Putin er en helt når han slåss mot dette.

Dere hos norske myndigheter gir Putin en slags blanko-fullmakt til å gå videre, når dere kommer med det nazismen deres overfor meg, fordi at jeg går på sosialen, (eller hva grunnen kan være), og nekter å tjene meg.

Det er kanskje fordi at jeg ikke er muslim, at dere nekter å tjene meg.

Dette med islamiseringen av Norge, har gått for langt, må jeg si.

Hu politidame forfølger meg virker det som.

Ei som virka like rødruss-aktig som henne, (hu vekte meg en dag, i lag med en kollega, selv om jeg tar dette med Spesialenheten, noe dere da må si fra om til politiet, vil jeg si), har sletta meg, som kunde, hos Oda.

Så dette lurer jeg på.

Om dette hos Oda egentlig er forfølgelse fra politiet.

Jeg er over 50 år og noe lignende har ikke skjedd meg før, (at noen nekter meg å handle), må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også fått enda et brev fra politiet.

Som er like absurd.

Der sier de at jeg har drevet med trusler.

Det gir ingen mening for meg, det heller.

Dette er nok dumskap/dårskap fra politiet.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 4. apr. 2022 kl. 10:37
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Postmottak DHP Riksadvokaten <postmottak.riks@riksadvokaten.no>


Hei,

nå vekte to politifolk meg.

(En voksen mann og en voksen dame).

De kjørte i en sølvfarget bil.

De var i sivil, og de viste meg politiskilt.

Disse banka på døra, og når jeg gikk for se, så hadde de gått inn i hagen.

Og så kom til tilbake til inngangsdøra.

Dama sa hu at det var henne som hadde sendt meg mailer.

Disse vekte meg.

Jeg er vant til å jobbe skift, (fra da jeg jobba som butikksjef osv.), så jeg har ikke noe fast døgnrytme, (jeg pleide å jobbe seinvakter, hvis jeg fikk det til).

Så jeg hadde bare sovet en time eller to.

Så jeg var litt i ørska, (av å ikke få nok søvn).

Og jeg forklarte politiet, (som stod utafor kjøkkenvinduet mitt).

At jeg tar dette med Spesialenheten, og det ønsket jeg å fortsette med.

Det har jeg forklart til gud og hvermann.

Så hva som feiler politiet, det lurer jeg på.

De dukker opp hjemme hos meg, uten av avtale, og vekker meg, og trasker rundt i hagen, osv.

Så det må jeg klage på.

Som butikksjef osv., så er jeg vant til å prøve se representativ ut.

Så jeg pleier å bruke sånn rynkekrem i trynet, osv.

Og jeg sjekka i speilet.

Men når jeg er i ørska, så er det ikke alltid jeg ser, om det er noen rester etter rynkekrem i trynet, om morgan.

Så det er ydmykende.

At dere/de ikke har noen respekt for privatlivets fred.

Og at dere ignorerer det jeg skriver, (om at jeg ønsker å klage, til Spesialenheten).

Og bare hersjer med folk, istedet.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 4. jan. 2022 kl. 12:33
Subject: Klage/Fwd: Avtale tid for avhør
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak <postmottak@riksadvokaten.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>


Hei,

jeg viser til min mail fra 12. november, (som også er om samme politidame), som dere ikke har svart på.

Og nå får jeg noe tull om VG?

Dette gir ingen mening for meg.

At politiet skal kaste bort tida til folk, på ting, som åpenbart er tull og tøys.

Det må jeg klage på.

Dere må også få ræva i gir, (som folk sier), når det gjelder å etterforske mine klage-saker, fra da jeg bodde i England osv., (noe jeg gjorde fra 2004 til 2014).

Jeg vet at han sjefen deres Presthus er død, (for jeg leser nettaviser som nettopp VG).

Men det er ingen unnskyldning, for at dere skal nekte å gjøre jobben deres, vil jeg si.

Og så får dere be hu tøysete politidama om å ta seg sammen, og slutte med det åndssvake maset sitt, (må jeg kalle det).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Politiet snur på en sak her.

Det er jeg som har anmeldt VG til PFU, osv.

For de kansellerte meg, på sitt debattforum VGD, mens jeg bodde i England.

Uten noen åpenbar grunn, må jeg si.

(Jeg hadde da vært en aktiv debattant, på VG, i mange år.

Det var en som ble kalt SirSirSir, (en Olafsen), på irc-kanalen #quiz-show, (hvor vi begge var op-er), som hypet VGD, i sin tid).

Og en VG-ansatt ved navn Torry Pedersen, (var det vel antagelig, det var ihvertfall han som da var sjef for VGD), slettet noen debatt-tråder, hvor jeg forklarte om tull fra hovedkontor-sjefene, fra min tid som butikksjef i Rimi, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002).

Så VG/VGD har trakassert meg, (som Nettavisen, Aftenposten og Dagbladet sine debatt-forum), så dette gir ingen mening for meg.

Det er egentlig omvendt, for jeg har liksom 'anmeldt' VG/VGD til PFU, (for å si det sånn).

Så dette virker som noen slags apestreker, (fra VG og politiet), må jeg nesten si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Trine Rydstrøm <Trine.Rydstrom@politiet.no>
Date: tir. 4. jan. 2022 kl. 11:42
Subject: Avtale tid for avhør
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei igjen,

Politiet ønsker din forklaring i en sak hvor du er anmeldt av VG.

Som mistenkt har du ikke plikt til å forklare deg, men det er fint hvis du tar kontakt for å bekrefte at du evt. ikke ønsker å forklare deg.

 

Håper på å høre fra deg.

 

Mvh.

Trine Rydstrøm

Politibetjent

 

Oslo politidistrikt

ENV – Avsnitt 2 for lokal etterforskning

 

Telefon: 45879351

E-post: trine.rydstrom@politiet.no

www.politiet.no

 


IMG_20220414_0001 paint.jpg
523K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220414_0001 paint