mandag 9. januar 2023

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. januar 2023 kl. 18:28
Til: telia-info@telia.se
Kopi: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, admin@ohf.no
Hei,

dette høres ut som et tulle-svar.

At dere ikke har hørt om OneCall (som er deres eget firma) kjøper jeg ikke.

Da er dere veldig nasjonalister (må man vel si).

Da ønsker jeg heller å få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. apr. 2022 kl. 10:26 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej Erik


Jag kan inte svara på vad OneCall är för företag annat än att det är Norskt. Om det har något med Telia att göra behöver ni därför fråga Telia Norge. Besök www.telia.no för att söka kontakt där.


Med vänlig hälsning,

Robin Andersson

Telia


________________________________________


2022-04-17 15:20:50 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

tir. 28. des. 2021 kl. 10:43 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:

 

> Hei :)

> Hvilke nummer er det det gjelder, så skal jeg få ryddet opp i dette her.

> Venter svar, og ønsker deg en fin dag videre!

>

> Vennlig hilsen / Kind regards,

> Mohamed

> Kundekonsulent

> OneCall

> [image: OneCall]

>

>

>

>

> ref:_00D1iUhac._5001io9mWg:ref

>