mandag 16. januar 2023

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Tilbakemelding på henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2023 kl. 07:44
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: Aisha Rahi <aik@helsetilsynet.no>, Rasmus Vedholm Krog <rav@helsetilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, tilsynsutvalget@domstol.no, Postmottak <Postmottak@domstoladministrasjonen.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, postmottak@helsedir.no, post <post@opo1.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@arbeidstilsynet.no, newsletter@newsletter.tara.no, cecilie@mediafy.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, post <post@finkn.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, postmottak@sivilombudet.no, postkasse@datatilsynet.no, May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, dag.sorsdahl@aller.no, info@aller.dk, eian@eianadvokat.no, mail@retshjaelpen.dk
Hei,

som jeg skrev i den forrige mailen, så ønsker jeg svar fra hu direktør Reinhardt om dette.

Så om dere kan sende dette videre til henne.

Det er det samme problemet, når det gjelder Allergruppen, at de synes at det kjempevanskelig å få dette riktig.

(Med den følge at jeg får hundrevis av tulle-bestillinger/levering fra dere og Allergruppen.

Og mange andre firmaer.

Men dere er værstingene, må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til den nevnte direktøren nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 2. mai 2022 kl. 12:17 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Om du vill få reda på vem som har bestillt i ditt namn må du göra en polisanmälan på det. Då kan de isåfall kolla upp från vilken PC som bestillningen är gjord ifrån. 
Sedan får kontakta oss med en bild på polisanmälan så kan vi granska ärendet vidare. 


Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Lindström 
Kundebehandler



From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun May 01 2022 01:14:31 GMT+0200 (centraleuropeisk sommartid)
To: kundeservice@bonnier.no
CC: aik@helsetilsynet.no;rav@helsetilsynet.no;post@akademikerforbundet.no;politikk@hoyre.no;lo@lo.no;post@hoyesterett.no;amnestyis@amnesty.org;tilsynsutvalget@domstol.no;Postmottak@domstoladministrasjonen.no;lbf@lbf.no;postmottak@helsedir.no;post@opo1.no;hrwuk@hrw.org;post@arbeidstilsynet.no;newsletter@newsletter.tara.no;cecilie@mediafy.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;josefin@mediafy.com;post@medietilsynet.no;josefin.reinhard@mediafy.com;kundtjanstbp@bonnier.dk;bonnierpublications@bonnier.dk;moreshopkundeservice@bonnier.no;newsletter@newsletter.moreshop.no;abonnement-no@mail.bonnierpublications.com;post@finkn.no;tr@forbrukertilsynet.no;sfovpost@statsforvalteren.no;abuse@telia.com;postmottak@helsetilsynet.no;postmottak@sivilombudet.no;postkasse@datatilsynet.no
Subject: Re: Re: Tilbakemelding på henvendelse
Hei,

dette er noe som deres direktør Josefin Reinhardt ser på.

Så jeg synes det er rart, at dere vanlige medarbeiderne hos Bonnier svarer.

Det virker som at det bare er kaos hos dere.

Så det må jeg klage på.

Dette begynte med at deres norske avdelingen avdeling Bladkongen ikke klarte/ønsket å svare på mine mailer, (angående trolle-bestillinger i mitt navn), på starten av pandemien.

Så dette er sendt til dere som en oppdatering/klage.

Så dette får du la hu nevnte direktør-dama svare på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 

man. 6. des. 2021 kl. 13:16 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Vi kan dessvärre ikke se filen från förra mailet du skickade till oss.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Pontus Svensson 
Kundebehandler



From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun Dec 05 2021 10:39:12 GMT+0100 (Central European Standard Time)
To: rav@helsetilsynet.no
Subject: Re: Tilbakemelding på henvendelse
Hei,

som jeg skrev i mailen fra august, så kan dere også så på dette, som en purring, på manglende erstatning, etter urettmessig tvangsinnleggelse, i 2015.

Dette har jeg klaget på mange ganger, i årenes løp.

Men dere har sleipet dere unna å sende erstatning.

Så jeg ønsker derfor at dette sendes til en overordnet hos dere, som en klage.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 17. aug. 2021 kl. 08:57 skrev Rasmus Vedholm Krog <rav@helsetilsynet.no>:
Hei,

 

Se vedlagt fil

 

 

Vennlig hilsen

 

Statens helsetilsyn

 

Ikke svar på denne mailen – ny henvendelse rettes til postmottak@helsetilsynet.no

cid:image002.png@01D6B90A.9CFB3A50