torsdag 19. januar 2023

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Din strømbestilling CRM:0406001073
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 19. januar 2023 kl. 05:30
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, trond.skjellerud@elvia.no, nve@nve.no, kundeservice@fortum.com, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette har jeg tidligere forklart om til dine kollega Vilde, blant annet.

(Bærum kommune hadde et samarbeid med dere, på den tida jeg fornyet min husleie-kontrakt hos dem.

Og når noen nett-troll da 'porterte' mitt strøm-abonnement til Norgesenergi (som også holder til på Sørlandet) så kontaktet jeg vel dere om dette, ettersom at Bærum kommune hadde 'hypet' dere).

Så dette veit dere om fra før.

(Må jeg si).

Du svarer også på en kopi-mail.

Og jeg har bedt om å få svar fra en overordnet hos dere.

Så at jeg bare får svar fra nyansatte osv., det virker litt dumt, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 8. apr. 2022 kl. 15:12 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Du har nok sendt mail til feil adresse. Sjekket for ordens skyld opp navnet ditt mot vårt system, og finner ingenting hos oss (LOS).

 

Ps: Om jeg var deg ville jeg nok kontaktet politiet dersom du er utsatt for ID-tyveri.

 

Ønsker deg en riktig god helg.


Vennlig hilsen 
Benjamin | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Wed Apr 06 2022 02:09:19 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: postkasse@datatilsynet.no;
Kopi: Arva AS (tidligere Nordlandsnett) <kunde@bodoenergi.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; calmquist@eurojuris.no; politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no; runcornoffice@taroe.org; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com; Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no; elklage@elklage.no; tryggstromhandel@dnvgl.com; pal.skjaeggestad@glitreenergi.no; kundeservice@glitreenergi.no; kundeservice@norgesenergi.no; post@elhub.no;
Emne: Klage/Fwd: Din strømbestilling

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <post@ustekveikja.no>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 18:01
Subject: Din strømbestilling
To: <eribsskog+homofil@gmail.com>
 

 
For å lese e-post i nettleser,klikk her
 
Din strømavtale
 
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi behandler nå din bestilling. Så snart den er ferdig behandlet vil du motta en bekreftelse på ditt kundeforhold.

Vi har registrert følgende;

Bestillingsdato: 05.04.2022
Kunde: Erik Løvenbalk Ribsskog
Fødselsdato: 25.07.1970
Adresse: (Sladdet av johncons-blogg) , (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post adresse: eribsskog+homofil@gmail.com
Telefon nr: 91587593

Bestillingen gjelder;
Adresse: (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
Målerpunkt ID: (Sladdet av johncons-blogg)
Målernr: (Sladdet av johncons-blogg)
Forventet leveringsstart: 21.04.2022

Din strømavtale er Ustekveikja Spotpris.

Ustekveikja Spotpris

Fakta om avtalen;
- Med Ustekveikja Spotpris betaler du spotpris time for time for strømmen pluss påslag på 5,25 øre/kWh inkl. mva og elsertifikater.
- Månedlig fastbeløp: Kr 59,-/mnd
- Avregning av strømforbruk skjer normalt hver måned
- Har ingen bindingstid
- Nettleie fra det lokale nettselskap kommer i tillegg. Du vil motta strøm og nettleie på én og samme faktura fra oss der vi har avtale med ditt nettselskap.

Generelt gjelder betingelsene gitt i standard leveringsavtale fremforhandlet av Energi Norge og Forbrukerombudet. I tillegg gjeldersærvilkår for strømavtalen mellom Ustekveikja Energi som leverandør og kontraktskunde. Særvilkår vil komme foran vilkårene i "standard kraftleveringsavtale". Vilkårene er akseptert ved avtaleinngåelse og lenke til vilkårene sendes sammen med bekreftelse for avtaleinngåelsen på e-post. Du har 14 dagers angrerett på bestillingen. Skjema forangrerett.

Velkommen til oss - Gode forhold lønner seg!

Med vennlig hilsen
Ustekveikja Energi AS

 
 

 
www.ustekveikja.no | tlf: 32 08 70 00 | post@ustekveikja.no