mandag 6. mars 2023

Jeg sendte en e-post til Telia

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. mars 2023 kl. 21:26
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, allison.kirkby@teliacompany.com, sfovpost@statsforvalteren.no, daniel.barhom@telia.no, telia-info@telia.se, abuse@telia.com, noss@deloitte.no, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no, post <post@finkn.no>, ellen.scheen@telia.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, lars.setsaa@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com, tr@forbrukertilsynet.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, finansinspektionen@fi.se, NKOM <firmapost@nkom.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, eian@eianadvokat.no
Hei, 

jeg viser til Deres brev (uten dato).

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen nett-troll, som bestiller masse 'dritt', i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

IMG_20230306_0001 paint.jpg
656K

PS.

Her er vedlegget: