tirsdag 14. mars 2023

Og enda enda en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Gullbrev Re: Re: Din retur!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 12:19
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: post@karasmussen.com, contact@kpmg.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

ikke for å være vanskelig.

Men dette har vi diskutert i detalj tidligere.

Dere sier masse sprøyt som at det er sølv med et tynt gull-lag utenpå.

Og da forklarte jeg, at det nok ikke kunne være riktig, ettersom at denne kronen, har vært i kjeften min, i 13-14 år, uten å bli skadet.

(Det var bare limet som løsnet.

Selve kroner er uskadet).

Og det overfor er bare et eksempel.

Jeg har drevet dere fra skanse til skanse, når det gjelder sludderet deres.

Og så begynner dere på nytt liksom, ved å sende en mail, hvor mail-historien er tatt bort.

Da må jeg nesten kalle dere tatere igjen.

Dere nekter også å sende det til daglig leder/administrerende direktør.

Så det virker som at det er en slags ekkel 'fit-stim' som jobber der (som svenskene sier).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 12:00 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 14, 2023, 12:00 GMT+1

Hei Erik,
 
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.

Som vi tidligere har forklart deg har takstmennene gjort en vurdering av at det du kaller tanngull ikke inneholdt nok gull til å kunne regnes som gull, men mesteparten av vekten var andre metaller som ikke er gull.
 
Hvis varene har blitt verdsatt til 0 kr, er det verdt nøyaktig 0 kr for oss og summen vi betaler ut vil da være 0 kr.
 
Vi håper du forstår og aksepterer dette, vi har bedt våre takstmenn om å gjennomgå taksten din en gang til, og det endret ikke konklusjonen av taksten.
 
Vi forstår at dette kan føles kjedelig, ønsker du retur har du fått betalingsinformasjon for det.

Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 14, 2023, 11:53 GMT+1

Hei,

jeg har ikke bedt om noe retur.

Dette er ran.

For noe tull å sende dette fram og tilbake.

Dette er svindel og ran, må jeg si.

Å behandle folk på denne måten ligner ikke grisen, må jeg si.

Send de helvetes penga for denne tanna.

Hva skal dette tulle bety.

Dere skriver her og der at dere tar imot tann-gull/dental-gull.

Og så får dere plutselig 'mensen' og er jålete fordi at det ikke en kjempestor ting.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 10:13 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik,

Vi kontakter deg fordi du har bedt om retur av gjenstandene dine.
Nedenfor finner du informasjon om betaling for retur gebyren.

Detaljer for betaling:
Bank: DNB
Kontonr: 15032004129
Referens: 75231
Beløp: 99 NOK
Vi må motta betaling senest: 2023-03-27

Vi ønsker deg en fin dag videre!

Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk