onsdag 1. mars 2023

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. mars 2023 kl. 06:10
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, sfovpost@statsforvalteren.no, daniel.barhom@telia.no, telia-info@telia.se, lars.setsaa@onecall.no, abuse@telia.com, noss@deloitte.no, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, ellen.scheen@telia.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, tr@forbrukertilsynet.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, finansinspektionen@fi.se, NKOM <firmapost@nkom.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 6. mai 2022 kl. 09:45 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei, og takk for henvendelsen!

Hvis du ikke vedkjenner deg i abonnementet må du fylle ut et skjema jeg sender deg i en separat e-post og sende tilbake til oss slik at vi får behandlet dette.

Ønsker deg en god dag videre.

Vennlig hilsen / Kind regards,
June
Kundekonsulent
OneCall

OneCall



--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 30.04.2022 21:39
To: postkasse@datatilsynet.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; lars.setsaa@onecall.no; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: lør. 30. apr. 2022 kl. 19:33
Subject: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
To: <e.ribsskog@gmail.com>




Takk for at du valgte OneCall

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, og takk for at du valgte OneCall!

Så utrolig hyggelig at du vil være kunde hos oss! Vi er allerede i gang med
å behandle din bestilling på mobilabonnementet FolkePakka FullData
inkludert Fri tale/sms til 479,00 kr/mnd



Du får innen kort tid en ordrebekreftelse på din e-post. Skulle det mot
formodning være noe vi lurer på så hører du selvsagt fra oss. Kjøpte du en
mobiltelefon sammen med abonnementet, vil du motta en separat
ordrebekreftelse på telefonen.

Er du ekstra interessert kan du følge bestillingens gang ved å logge deg
inn på mine sider <https://onecall.no/mine-sider>.

Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp underveis så ikke nøl med å
kontakte oss via chat på kundeservice, eller via telefon 04300. Våre
ordinære åpningstider er 08:00-20:00 på hverdager og 10:00-15:30 på
lørdager. På grunn av Coronasituasjonen er åpningstidene på hverdager
redusert til 08:00-18:00.

Vi ønsker deg en strålende dag!


Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

*Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten*
 



ref:_00D1iUhac._5001itv2QJ:ref