torsdag 13. juli 2023

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Re: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juli 2023 kl. 13:16
Til: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg at jeg ønsket å få svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 23. aug. 2022 kl. 15:15 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>:
Hei

Takk for din henvendelse.

Det ble tilbakeført kr 3102,86 til konto 32073011344 den 22.07.2022. Du har ingen andre beløp til gode hos oss som kan tilbakeføres.

Med ønske om fortsatt fin dag.



------------------------------------
Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013647634105241006141
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1304041397303
NB: Oppgi alltid saksnummer 36476341 ved henvendelse til oss.






>Hei,
>
>jeg kan ikke se å ha mottatt noen penger fra dere.
>
>Og det må være fordi at dere har sendt pengene til Nav, kan det virke som.
>
>Som jeg forklarte om, i min forrige mail, så pleier Nav å straffe meg, på sin egen måte (de sendte meg ingen penger i starten av april) når dette 'fenomenet' skjer, at de på grunn av Gremlins (eller hva man skal si) ikke finner mine strøm-regning-brev, og de/jeg derfor får inkasso-varsel.
>
>Jeg tenkte at dere ville sende meg en sjekk, på det nevnte beløpet.
>
>Jeg flyttet fra Liverpool til Sunderland høsten 2011.
>
>Og da sendte BT (British Telecom) meg en sjekk, på nærmere 200 pund, etter at jeg flyttet, husker jeg (de hadde en 'demon' på sin kundeservice-avdeling, som hadde lurt meg til å betale et slags ekstra 'dimmi-skatt-depositum', eller noe i den duren).
>
>Men dere på Lowell er kanskje så unge, at dere ikke har hørt om sjekker.
>
>Og at det skal være en heksekunst, å finne ut hva et beløp fra november var.
>
>Det høres litt drøyt ut, synes jeg.
>
>Så det må jeg klage på.
>
>Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
>
>Skjerpings!
>
>Erik Ribsskog
>
>
>man. 8. aug. 2022 kl. 08:43 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com<mailto:svc.no.nova@lowell.com>>:
>Det ble tilbakeført kr 3102,86 til konto 32073011344 den 22.07.2022. Du har ingen andre beløp til gode hos oss som kan tilbakeføres.
>------------------------------------
>Med vennlig hilsen
>Lowell Norge AS
>Telefonnummer: 23171010
>
>------------------------------------
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013647634105241006141
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1304041397303
>NB: Oppgi alltid saksnummer 36476341 ved henvendelse til oss.
>