torsdag 27. juli 2023

Jeg sendte en e-post til PHSO

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Your PHSO Complaint (Case ref: C-2077348)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2023 kl. 01:00
Til: Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no
Hi,

this was just that you got a copy-mail about the situation in your neighbour-country Norway.

The postal-service isn't up and running (it seems).

The grocery-chains (Rema) have replaced the post-offices (except for a few in the capital etc.).

And three times now, the packets I've ordered haven't ended up in my post-case.

The postman is possibly corrupt.

The stuff I ordered was face-masks (from Apotek 1), electric toothbrush (from Teknikkdeler) and power-bank (from Teknikkdeler).

And it seems the postman (who could it else be) has stolen this stuff.

And noone seems interested (here in Norway).

But you (PHSO) only got a copy-email.

So it's seems a bit odd, that you don't understand the setting, from the last email.

This I have to complain about.

It seems you are wasting the tax-payers money here.

Erik Ribsskog


fre. 11. nov. 2022 kl. 10:05 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:
Kjære Erik 


 


Takk for at du kopierte oss til e-posten din angående klagen din.
  


 


Vår rolle 


 


Vi tar endelige avgjørelser om klager som NHS i England, britiske myndigheter og andre britiske offentlige organisasjoner ikke har
løst.  


 


Basert på informasjonen du har gitt oss, har vi bestemt at klagen din ikke er en som kan ses på, så vi vil ikke foreta oss noe mer. 


 


Hvorfor kan du ikke se på klagen min? 


 


Som nevnt ovenfor, har vi bare rettskraft til å
undersøke klager på enkelte organisasjoner. Siden din klage gjelder organisasjonen Teknikkdeler, kan vi ikke hjelpe deg. 


 


Hva kan jeg gjøre videre? 


 


Du kan finne det nyttig å
kontakte ditt lokale borgerrådgivningsbyrå for ytterligere råd. 


 


Jeg beklager at vi ikke kunne se på klagen din. Jeg håper du finner detaljene i denne e-posten nyttige. Hvis du har spørsmål om avgjørelsen vår, vennligst kontakt
oss ved å
bruke detaljene i denne e-posten.   


 


Med vennlig hilsen 


 


 


Rhiannon Thomas  


Inntak Saksbehandler 


 


Parliamentary and Health Service Ombudsman 


T: 0345 015 4033 


E:
phso.enquiries@ombudsman.org.uk 


W:
www.ombudsman.org.uk