tirsdag 1. august 2023

Jeg sendte en e-post til Bank Norwegian

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din henvendelse til Bank Norwegian
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. august 2023 kl. 09:31
Til: "post@banknorwegian.no" <post@banknorwegian.no>
Kopi: post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dette var vel at jeg trengte ny vaskemaskin.

Men det har jeg nå fått meg.

For jeg kjøpte en vaskemaskin på avbetaling, fra Komplett.

Dette var et svært/tungt beist av en vaskemaskin (et tysk merke) som var på tilbud (Komplett pleier ikke å ha så mye lavpris-varer, som Elkjøp osv., men de nekta meg å kjøpe på avbetaling, av en eller annen grunn).

Og så kom budet (fra PostNord vel).

Og dette var i vinter.

Og det var mye snø.

Og jeg hadde bedt om levering til 'curb-side' (heter det vel).

Men budet måtte ha hjelp av meg, til å bære, og budet (som var fra Baltikum eller noe vel) skulle absolutt gå der det var snø (og ikke der jeg hadde fjerna snøen).

Så det var mye tull.

Det hadde vært bedre om dere hadde klart å tilby meg lån hvert år.

(Dere tilbydde meg lån før corona-pandemien.

Men ikke under/etter corona-pandemien.

Av en eller annen grunn).

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet (daglig leder) om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 16. des. 2022 kl. 13:13 skrev post@banknorwegian.no <post@banknorwegian.no>:
Hei,

 

Vi har mottatt en henvendelse fra deg via epost/kontaktskjema på onsdag eller torsdag. På grunn av en systemfeil ser vi dessverre ikke innholdet i eposten.

 

Vi ber deg derfor om å sende oss henvendelsen på nytt.

 

Vi beklager situasjonen og vi vil besvare henvendelsen din så raskt som mulig.

 

Med vennlig hilsen,
Bank Norwegian


 
Bank Norwegian, en filial av Nordax Bank AB (publ)
Postboks 110, 1325 Lysaker, Norge