tirsdag 12. september 2023

Jeg sendte en e-post til Intrum

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Saksnummer 36136379
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. september 2023 kl. 12:42
Til: Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>
Kopi: rolf.barmen@elmeragroup.no, Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>, elklage@elklage.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no, post@forbrukerombudet.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, postmottak <postmottak@aid.dep.no>, "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>
Hei,

jeg logga inn på min Fjordkraft-side nå.

Og det står fortsatt at den aktuelle fakturaen ikke er betalt.

Men det må være feil (vil jeg si).

Den har jeg levert hos Nav og den har jeg også fått Trumf-poeng for.

(For å si det sånn).

Så hva som foregår, det lurer jeg på.

Og det var også surr med Trumf-poengene fra Fjordkraft, i sommer.

Jeg sendte til og med til deres direktør/tidligere direktør Barmen, om dette.

Og han har ikke svart.

Men det var som at Fjordkraft plutselig hadde satt opp
Trumf-bonus-prosenten fra 1% til 10%.

Men det var feil, og så tok de pengene tilbake igjen (sånn at jeg fikk
minus på Trumf-kontoen, for da hadde jeg allerede overført disse
grunkene til bank-kontoen min).

Så det må jeg klage på, at det er mye surr.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også at Fjordkraft burde hatt den tjuende som forfalls-dato.

Det er da min husleie-faktura (som også leverer til Nav) forfaller.

Så da passer det best, med strøm-regning som forfaller den tjuende.

Og det har Norgesenergi.

Og derfor har jeg bytta til de nå (for da fikk jeg også et gavekort fra Elkjøp).

Men det var etter at noen nett-troll bytta til Norgesenergi, i mitt
navn, for et par år tilbake.

Og da ville ingen av 'Supperådene' i strømbransjen rydde opp (og
nett-trollene tagget også mail-adressen min, på en stygg/ekkel/pervers
måte).

Skjerpings!


12.09.2023 skrev Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>:
> Takk for din e-post.
>
> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>
> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>
> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>
>
> Vennlig hilsen
> __________________________________
>
> Kundesenter
> Intrum, Skandinavia
>
> E-post: kundesenter@intrum.com<mailto:kundesenter@intrum.com>
> Telefon: (+47) 23 21 10 00
> intrum.no<https://intrum.no>
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal<https://minesider.intrum.no/>
> Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> __________________________________
>
> Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
> inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
> mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
> innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller kopiere
> informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.
>
> Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
> Informasjon om hvordan vi behandler
> personopplysninger<https://www.intrum.no/personvern>
>
> ------------------------------------
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Sendt: 2023-09-11 07:49
> Til: kundesenter@intrum.com
> Emne: Saksnummer 36136379/Fwd: Trumf-poeng
>
>
> Hei,
> jeg viser til inkassovarsel fra 5. september.
> (Se vedlegg).
> Det foreligger vedtak om at Nav betaler mine strøm-regninger (siden at jeg
> er sosial-klient).
> Og jeg kan se på min Trumf-konto (for Nav sender ikke kvitteringer) at den
> regningen er betalt.
> (For jeg fikk ni kroner og noe, i Trumf-bonus, for den regningen.
> Og den ble registrert 30. august (hos Trumf).
> For å si det sånn).
> Så at jeg da får en regning fra Fjordkraft, den 5. september.
> Da lurer jeg på hva de driver med.
> De tulla også med Trumf-poengene i sommer.
> Da fikk jeg over hundre kroner i Trumf-poeng.
> Og det skjønte jeg, at var for mye.
> Så jeg sendte en mail til Fjordkraft (eller om han nå jobber for
> eier-selskapet) sin direktør Barmen.
> Men han svarte ikke.
> Og så trakk de Trumf-poengene igjen, etter at jeg hadde overført de til
> kontoen min (for jeg venta på Trumf-poeng fra Fabel osv., som betalte folk
> masse Trumf-poeng for å kjøpe gratis-abonnement).
> Og så ble det minus på Trumf-kontoen.
> Så her tuller Fjordkraft hele tida, kan det virke som.
> Det er kanskje en slags degenerering (eller forfall) som har startet i
> samfunnet, etter pandemien.
> Dette må jeg klage på.
> Skjerpings!
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: Erik Ribsskog
> Date: man. 31. juli 2023 kl. 21:56
> Subject: Trumf-poeng
> To:
> Cc: Elhub Markedstøtte , , post <
> post@forbrukertilsynet.no>, Post , post <
> post@finkn.no>, amnestyis , HRW UK ,
> Lisa Eian ,
> Hei,
> jeg har fått mer enn hundre kroner i Trumf-poeng fra dere denne måneden.
> Men vanligvis så får jeg bare en tier eller to.
> Har dere satt opp Trumf-satsen?
> Hva skal dette bety, lurer jeg.
> Jeg finner ikke noe om økt Trumf-prosent, hverken på nettstedet til
> Fjordkraft, eller på Fjordkraft-appen eller på Fjordkraft sin
> Facebook-side.
> Skjerpings!
> Erik Ribsskog
> PS.
> Jeg prøvde å finne en 'vanlig' mail-adresse for Fjordkraft, på deres
> nettsted.
> Men det fant jeg ikke.
> Men jeg fant din mail-adresse (på eier-firmaet Elmera sitt nettsted).
> Og du er visst direktør for Fjordkraft og (ifølge Wikipedia).
> Jeg synes at 'web-mail' (som jeg kaller det) er litt lunefullt.
> For man vet ikke om man noen gang ser mailen igjen, etter at man har
> trykket på 'send'-knappen.
> Så derfor sender jeg heller vanlig mail.
> (Da kan man også sender kopi-mailer.
> Til ymse 'supperåd'.
> Eller hva man skal kalle de).
> Skjerpings!
> PS 2.
> Når jeg gikk inn på Fjordkraft sitt nettsted.
> Så så jeg at jeg hadde fått en Fjordkraft-melding (om endring i
> papir-faktura-gebyr fra 79 kroner til 49 kroner).
> Og det blir som noe svett, må man vel si.
> Mail-adressen min stod på den samme nettsiden.
> Men hvorfor sender dere da 'intern-melding' istedet for å sende vanlig
> mail.
> Det ble svett, må jeg si.
> Skjerpings!
>