mandag 16. januar 2023
Og enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din bestilling hos Norsk Helse er mottatt!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2023 kl. 07:56
Til: Norsk Helse <info@norskhelse.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
man. 27. jun. 2022 kl. 13:56 skrev Norsk Helse <info@norskhelse.no>:
Hei
Vi har slettet kundeforholdet.
Du bør gå videre med saken..
Med hilsen
Norsk Helse AS
man. 27. jun. 2022 kl. 05:20 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Helse <no-reply@norskhelse.no>
Date: lør. 25. jun. 2022 kl. 20:58
Subject: Din bestilling hos Norsk Helse er mottatt!
To: <eribsskog+laila@gmail.com>
Takk for ordren din
Hei Laila Monica,
Bare for å informere deg — din ordre #7078 er mottatt, og behandles nå:
Faktura medfølger din ordre
[Ordre #7078] (25. juni 2022)
Produkt Antall Pris
Prostata Med 1 kr 239.00
Glucomannan 1 kr 279.00
Delsum: kr 518.00
Rabatt: -kr 518.00
Frakt: kr 158.00 via Frakt og ekspedisjon
Betalingsmetode: Faktura
Totalt: kr 158.00
Fakturaadresse
Laila Monica Ribsskog Nikolaisen
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
eribsskog+laila@gmail.com
Takk for at du bruker norskhelse.no!
Norsk Helse
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [167317] Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2023 kl. 07:53
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post.no@mer.eco, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Customer support NO | Mer <post.no@mer.eco>
Date: tir. 17. mai 2022 kl. 18:24
Subject: [167317] Takk for din henvendelse!
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hei,
Og takk for henvendelse til Mer!
Vi vil ta kontakt så snart vi kan for å hjelpe deg.
I mellomtiden kan det være at du finner svar på det du lurer på i Ofte stilte spørsmål.
Husk at du kan også logge inn på Min Side for å finne faktura, endre informasjon, legge til betalingskort mm.
Med vennlig hilsen
Alle oss i Mer
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Tilbakemelding på henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2023 kl. 07:44
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: Aisha Rahi <aik@helsetilsynet.no>, Rasmus Vedholm Krog <rav@helsetilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, tilsynsutvalget@domstol.no, Postmottak <Postmottak@domstoladministrasjonen.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, postmottak@helsedir.no, post <post@opo1.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@arbeidstilsynet.no, newsletter@newsletter.tara.no, cecilie@mediafy.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, post <post@finkn.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, postmottak@sivilombudet.no, postkasse@datatilsynet.no, May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, dag.sorsdahl@aller.no, info@aller.dk, eian@eianadvokat.no, mail@retshjaelpen.dk
Hei,
som jeg skrev i den forrige mailen, så ønsker jeg svar fra hu direktør Reinhardt om dette.
Så om dere kan sende dette videre til henne.
Det er det samme problemet, når det gjelder Allergruppen, at de synes at det kjempevanskelig å få dette riktig.
(Med den følge at jeg får hundrevis av tulle-bestillinger/levering fra dere og Allergruppen.
Og mange andre firmaer.
Men dere er værstingene, må jeg si).
Så dette må jeg klage på.
Vennligst send dette til den nevnte direktøren nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 2. mai 2022 kl. 12:17 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,
Takk for din henvendelse.
Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.
Om du vill få reda på vem som har bestillt i ditt namn må du göra en polisanmälan på det. Då kan de isåfall kolla upp från vilken PC som bestillningen är gjord ifrån.
Sedan får kontakta oss med en bild på polisanmälan så kan vi granska ärendet vidare.
Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.
Med vennlig hilsen
Elias Lindström
Kundebehandler
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun May 01 2022 01:14:31 GMT+0200 (centraleuropeisk sommartid)
To: kundeservice@bonnier.no
CC: aik@helsetilsynet.no;rav@helsetilsynet.no;post@akademikerforbundet.no;politikk@hoyre.no;lo@lo.no;post@hoyesterett.no;amnestyis@amnesty.org;tilsynsutvalget@domstol.no;Postmottak@domstoladministrasjonen.no;lbf@lbf.no;postmottak@helsedir.no;post@opo1.no;hrwuk@hrw.org;post@arbeidstilsynet.no;newsletter@newsletter.tara.no;cecilie@mediafy.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;josefin@mediafy.com;post@medietilsynet.no;josefin.reinhard@mediafy.com;kundtjanstbp@bonnier.dk;bonnierpublications@bonnier.dk;moreshopkundeservice@bonnier.no;newsletter@newsletter.moreshop.no;abonnement-no@mail.bonnierpublications.com;post@finkn.no;tr@forbrukertilsynet.no;sfovpost@statsforvalteren.no;abuse@telia.com;postmottak@helsetilsynet.no;postmottak@sivilombudet.no;postkasse@datatilsynet.no
Subject: Re: Re: Tilbakemelding på henvendelse
Hei,
dette er noe som deres direktør Josefin Reinhardt ser på.
Så jeg synes det er rart, at dere vanlige medarbeiderne hos Bonnier svarer.
Det virker som at det bare er kaos hos dere.
Så det må jeg klage på.
Dette begynte med at deres norske avdelingen avdeling Bladkongen ikke klarte/ønsket å svare på mine mailer, (angående trolle-bestillinger i mitt navn), på starten av pandemien.
Så dette er sendt til dere som en oppdatering/klage.
Så dette får du la hu nevnte direktør-dama svare på.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 6. des. 2021 kl. 13:16 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,
Takk for din henvendelse.
Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.
Vi kan dessvärre ikke se filen från förra mailet du skickade till oss.
Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.
Med vennlig hilsen
Pontus Svensson
Kundebehandler
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun Dec 05 2021 10:39:12 GMT+0100 (Central European Standard Time)
To: rav@helsetilsynet.no
Subject: Re: Tilbakemelding på henvendelse
Hei,
som jeg skrev i mailen fra august, så kan dere også så på dette, som en purring, på manglende erstatning, etter urettmessig tvangsinnleggelse, i 2015.
Dette har jeg klaget på mange ganger, i årenes løp.
Men dere har sleipet dere unna å sende erstatning.
Så jeg ønsker derfor at dette sendes til en overordnet hos dere, som en klage.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 17. aug. 2021 kl. 08:57 skrev Rasmus Vedholm Krog <rav@helsetilsynet.no>:
Hei,
Se vedlagt fil
Vennlig hilsen
Statens helsetilsyn
Ikke svar på denne mailen – ny henvendelse rettes til postmottak@helsetilsynet.no
cid:image002.png@01D6B90A.9CFB3A50