lørdag 21. november 2009

Nå har jeg visst blitt partner med Euroads. Itte dårlig! Så nå blir det nok kanskje noen annonser på bloggen, hvis alt går i orden. Får håpe det er ok






Kjære partner


Vi har hermed godkjent deg som medie hos EuroAds!

Du kan nå logge inn på www.euroads.no og hente kampanjer og grafisk materiale som du ønsker å vise på din website. Du kan også se statistikk over for eksempel din opptjente kommisjon.


Utbetaling skjer alltid 45 dager etter endt måned. Første gang du logger inn i EuroAds-systemet, sjekk da vennligst at dine bankopplysninger er korrekte under ”Min side”, slik at vi kan utbetale kommisjon til deg.


Vi har et intelligent system i EuroAds som gjør det enkelt og effektivt for deg å tjene penger på din website!

Eksempelvis har vi et puljesystem med optimerte puljer. Systemet har en innebygget optimeringsteknologi, som virker slik at du implementerer en kode på din website, og deretter sørger vi for å vise nettopp de bannere som gir deg den beste inntjening. Bannerne vil kjøre i rotasjon i puljen, og etter hvert som de forskjellige bannere blir eksponert, og brukerne klikker på det, sørger optimeringsalgoritmen for å vise nettopp de bannere som gir deg den største inntjening. Vi sørger også for at alle de nyeste kampanjer blir prøvd i puljen, samt at stengte kampanjer blir fjernet fra puljen.

Med puljene kan du også segmentere i forhold til målgruppe, slik at du eksempelvis viser bannere kun til kvinner. Du kan også velge bort kampanjer i en spesiell kategori slik at du for eksempel ikke kommer til å reklamere for webhoteller, hvis du selv selger disse.

Inntjeningen i puljene kan du se under ”Statistikk”. Du kan følge inntjeningen på hver enkelt pulje, og du kan dermed se inntjeningen på forskjellige områder av din website. Har du flere forskjellige websites, kan du også bruke puljene til å se inntjeningen på de enkelte websites.


Vi har også utviklet PNI (Partner Network Integration) som en service til våre medier for å analysere brukeres kjøpshandlinger. Gjennom PNIen kan du få spesifikke opplysninger om dine brukere. Du kan eksempelvis se hvilke av dine brukere som tar imot hvilke tilbud, for eksempel i et nyhetsbrev. Du kan for eksempel se om det er kvinner/menn eller unge/eldre. Slik kan du via PNIen selv hente opplysninger om dine brukere.


Vi ser frem til et godt samarbeid med deg som medie, og håper du får mange fordeler av partnerskapet med EuroAds.

Du er meget velkommen til å kontakte os på nedenstående opplysninger hvis du har spørsmål eller ønsker sparring.



Med vennlig hilsen


EuroAds Norway AS

Berghagan 5

1405 Langhus, Oslo

Telefon: +47 64 86 28 82

Telefax: +47 64 86 28 83

Web: www.euroads.no













PS.

Dette firmaet er jo fra Langhus, hvor jeg er en ganske kjent person, (ihvertfall blant Rimi-kunder forhåpentligvis), siden jeg jo faktisk har vært butikksjef på Rimi Langhus.

Så derfor turte de nok ikke å si nei til meg nei, når jeg ville ha reklamer på bloggen.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg dro jo, (som man kunne se i den forrige bloggposten), til Lørenskog, for å råne.

Så Langhus, for meg, det var skikkelig på bondelandet, (selv om jeg aldri sa det høyt da).

Men jeg hinta litt sånn, at jeg alltid sa 'lurings', og 'tullings' og 'irriterings' og sånn.

Så det er mulig at de skjønte at jeg mente at det var på landet, etterhvert.

Det er mulig.

Hvem vet.

Vi får se.

Så sånn er nok det.