Nå ringte jeg RBS Digital Banking igjen, (på 0845 600 8212).
Og sa at jeg hadde fått beskjed, tidligere idag, at e-poster ikke var 'safe'.
Og at jeg ikke hadde fått e-posten adressen deres.
Så sa jeg, at jeg har en grad i data, så jeg har kjennskap til e-poster.
Så lurte jeg på, om jeg kunne få e-post adressen deres.
(Deres 'general enquiery e-mail address').
Så måtte jeg vente litt.
Sasha het hun jeg prata med, tror jeg.
Eller Satcha.
Noe sånt.
Så sa hun, at jeg måtte logge på nettstedet deres, for å sende et sånt online skjema da.
Så forklarte jeg, at det var derfor jeg ville ha den vanlige e-post adressen deres.
For jeg hadde hatt problem med manglende svar fra dem, når jeg har brukt det online skjema.
Så fikk jeg til svar, at de ikke hadde en e-post adresse, 'as such'.
Og da sa jeg at jeg syntes det var rart, at en stor bank ikke hadde en e-post adresse.
Men jeg hadde ikke lyst til å krangle med henne om det, så jeg bare avsluttet samtalen.
Så 'møkkabank', hadde vel vært en bra norsk betegnelse å bruke.
Noe sånt.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog