fredag 11. desember 2009

Ringte RBS igjen

Nå ringte jeg RBS Digital Banking igjen, (på 0845 600 8212).

Og sa at jeg hadde fått beskjed, tidligere idag, at e-poster ikke var 'safe'.

Og at jeg ikke hadde fått e-posten adressen deres.

Så sa jeg, at jeg har en grad i data, så jeg har kjennskap til e-poster.

Så lurte jeg på, om jeg kunne få e-post adressen deres.

(Deres 'general enquiery e-mail address').

Så måtte jeg vente litt.

Sasha het hun jeg prata med, tror jeg.

Eller Satcha.

Noe sånt.

Så sa hun, at jeg måtte logge på nettstedet deres, for å sende et sånt online skjema da.

Så forklarte jeg, at det var derfor jeg ville ha den vanlige e-post adressen deres.

For jeg hadde hatt problem med manglende svar fra dem, når jeg har brukt det online skjema.

Så fikk jeg til svar, at de ikke hadde en e-post adresse, 'as such'.

Og da sa jeg at jeg syntes det var rart, at en stor bank ikke hadde en e-post adresse.

Men jeg hadde ikke lyst til å krangle med henne om det, så jeg bare avsluttet samtalen.

Så 'møkkabank', hadde vel vært en bra norsk betegnelse å bruke.

Noe sånt.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog