mandag 1. november 2010

Jeg sendte en ny e-post til Ambassaden i London




Gmail - Bestilling av pass










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bestilling av pass











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Nov 1, 2010 at 6:15 PM




To:
emb.london@mfa.no






Hei,

jeg klarte visst å miste passet mitt(!), en dag jeg var ute på byen og tok noen halvlitere, her i Liverpool, i våres, var det vel.

(Som jeg såvidt skrev om til hun Ambassaderåd Sommerstad vel, når hun sendte meg tilbake den arbeidssaken min, mot Bertelsmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation, som jeg har vært i møte, i lobbyen hos dere i ambassaden i London om, i 2006, var det vel).


Og nå har jeg begynt netthandel, www.godtebutikken.net, og har søkt om forretningskonto, fra RBS.

Men da må jeg visst ha pass, som legitimasjon.


Det koster £45, stod det, på deres hjemmeside.

Jeg må vel nesten ta meg råd til det, selv om jeg er arbeidsledig.

Passene koster vel mye mer i Norge, hvis jeg husker riktig, så da har kanskje til og med jeg råd til nytt pass.


Jeg må vel ta National Express, ned til London, for toget for dyrt for meg.

Jeg har ikke fått meg noe jobb igjen, (annet enn som selvstendig næringsdrivende), etter at jeg jobbet for Arvato.


Men men.

Men, må jeg bestille time da?

Jeg får noen penger, fra Employment Zones, på tirsdag i neste uke, så da kan jeg kanskje dra ned til London.


Men da må dere nesten sende det passet til konsulatet her i Liverpool, siden jeg synes det er ganske dyrt, for meg, som er arbeidsledig, å dra ned til London hele tiden.

Men men.


Bare for å si fra at jeg nok dukker opp der med de to skjemaene, på hjemmesiden deres, men uten gammelt pass, siden jeg nok tok en halvliter eller to for mye her på byen, i Liverpool, for noen måneder siden.


Men men, beklager dette!

Mvh.

Erik Ribsskog