torsdag 11. oktober 2018

Jeg sendte en e-post til MyHeritage

Erik Ribsskog

Fornyelsesmelding

Erik Ribsskog 11. oktober 2018 kl. 05:12
Til: support@myheritage.com
Hei,

denne har ikke jeg råd ti å betale nå.

Jeg bestilte for et år, og ikke noe abonement.

Dere får sende tilbake disse pengene med en gang jævla jøder.

Erik Ribsskog


10.10.2018 skrev MyHeritage Notification <notification@myheritage.com>:
> Kjære Erik,
>
> Dette er en kort oppdatering om at vi har mottatt din betaling. Vi har
> forlenget ditt Dataabonnement for ett år. Du ble belastet kr1143 (pluss
> moms).4
>
> Du har fortsatt tilgang til alle historiske dokumenter i SuperSearch og alle
> Record Matches. Vi takker for din fortsatte støtte og ønsker deg suksess og
> lykke i din bruk av MyHeritage for og undersøke din familiehistorie. Neste
> betaling vil skje den 10. oktober 2019.
>
> Med vennlig hilsen,
> MyHeritage-teamet
>
>
>                                    Du har mottatt denne service e-posten for
> å forenkle din bruk av MyHeritage.
>
>
>                Hvis du har noen spørsmål, kan du ringe oss gratis på: (+47)
> 800 24 741 (søn-tor 07:00 - 21:00 CET & fre 07:00 - 15:00 CET).
>                                                                       Ha
> ditt konto ID-nummer for hånden når du ringer oss, den er 662117901.
>
>                             Du kan også besøke vårt Hjelpesenter for å få
> svar umiddelbart eller kontakte vår kundeservise.
>
>
>                   Ditt personvern er viktig for oss. Se vår Personvern for
> mer informasjon.
>
>                                   © 2018 MyHeritage (USA) Inc., 2975
> Executive Parkway, Suite 310, Lehi, UT 84043, USA
>
>
>
>