Hei,
denne har ikke jeg råd ti å betale nå.
Jeg bestilte for et år, og ikke noe abonement.
Dere får sende tilbake disse pengene med en gang jævla jøder.
Erik Ribsskog
10.10.2018 skrev MyHeritage Notification <notification@myheritage.com>: > Kjære Erik, > > Dette er en kort oppdatering om at vi har mottatt din betaling. Vi har > forlenget ditt Dataabonnement for ett år. Du ble belastet kr1143 (pluss > moms).4 > > Du har fortsatt tilgang til alle historiske dokumenter i SuperSearch og alle > Record Matches. Vi takker for din fortsatte støtte og ønsker deg suksess og > lykke i din bruk av MyHeritage for og undersøke din familiehistorie. Neste > betaling vil skje den 10. oktober 2019. > > Med vennlig hilsen, > MyHeritage-teamet > > > Du har mottatt denne service e-posten for > å forenkle din bruk av MyHeritage. > > > Hvis du har noen spørsmål, kan du ringe oss gratis på: (+47) > 800 24 741 (søn-tor 07:00 - 21:00 CET & fre 07:00 - 15:00 CET). > Ha > ditt konto ID-nummer for hånden når du ringer oss, den er 662117901. > > Du kan også besøke vårt Hjelpesenter for å få > svar umiddelbart eller kontakte vår kundeservise. > > > Ditt personvern er viktig for oss. Se vår Personvern for > mer informasjon. > > © 2018 MyHeritage (USA) Inc., 2975 > Executive Parkway, Suite 310, Lehi, UT 84043, USA > > > >
|
|