lørdag 4. juli 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Saksnummer:13640880) Teknisk support - Driftsinformasjon
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 05:48
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 12:14
Subject: (Saksnummer:13640880) Teknisk support - Driftsinformasjon
To:


Hei, Frøken

Takk for at du tar kontakt med oss.

Ja, det er viktig å få handlet mat! Håper du fikk tak i noe du likte spesielt godt:)
Er du kunde hos oss fra før? Hvis ikke, så kan jeg ordne et godt tilbud til deg.

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 29 Jun 2020 22:57:30 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Driftsinformasjon

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Driftsinformasjon

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På tirsdag 26. mai, så dro jeg ned til Oslo, for å handle mat, osv.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Frøken Ribsskog