lørdag 4. juli 2020

Jeg sendte en e-post til Telio

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio

Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 04:28

Til: Telio kundeservice

Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no

Hei,

jeg har også fått et brev fra Dere, (se vedlegg).

Og jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg så også i mitt e-post-program at jeg har fått 57 mailer fra dere.

Selv om jeg aldri har bestilt noe fra Telio.

Jeg har bredbånd fra Nextgentel, fra cirka 2000 til 2004.

Og da måtte jeg sende routeren til Bergen, da jeg sa opp abonnementet, (for jeg skulle flytte til England).

Og det stusset jeg over, (husker jeg).

Det er vel sånn, at når man blir abonnement, så følger routeren med, som en slags velkomstgave, skulle man vel tro.

(For eksempel så abonnerte jeg på et tysk film-magasin, på 80-tallet, (etter å ha besøkt en tante, som hadde emigrert til Sveits).

Og da fulgte det med en gratis walkman, (som jeg fikk i posten), husker jeg.

Og det var også noe lignende, da jeg ble med i en plateklubb, på slutten av 70-tallet.

Og det var ikke sånn, at det tyske film-magasinet, skulle ha walkmannen tilbake, når jeg slutta å abonnere.

Eller at plateklubben skulle ha gratis/velkomst-platene tilbake, da jeg slutta å abonnere, på månedens LP.

For å si det sånn).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 3. apr. 2018 kl. 00:06
Subject: Klage/Fwd: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Dato: 11. oktober 2017 kl. 09:20
Emne: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio
Til: eribsskog@gmail.com



Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 37858270 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Mobil
Priser
Din melding:
Hallo i steinrøysa.
Jeg er superhomofil. Kan jeg få superbillig mobilabonnement da?
Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.
Vi får se. Men men.
Så sånn er det. Men men.
Med superhomofil hilsen,
Erik Ribsskog
Sendt 10/11/2017 fra kontaktskjema på "Mobilabonnement".


Saksnummer: 37858270



Engelsk tekst:

In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 37858270. Please, find your message enclosed below.

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Mobil
Priser
Din melding:
Hallo i steinrøysa.
Jeg er superhomofil. Kan jeg få superbillig mobilabonnement da?
Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.
Vi får se. Men men.
Så sånn er det. Men men.
Med superhomofil hilsen,
Erik Ribsskog
Sendt 10/11/2017 fra kontaktskjema på "Mobilabonnement".


Saksnummer: 37858270


3 vedlegg
IMG_20200704_0001 paint.jpg
633K
IMG_20200704_0002.jpg
591K
IMG_20200704_0003.jpg
371K

PS.

Her er vedleggene: