søndag 12. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke ko...
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:13
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette virker som ansvarsfraskrivelse.

Når dere tydeligvis samarbeider med Klarna, så må jeg nesten be dere, (som har en stor organisasjon), om å ta dette med de.

Dette er problemer som har oppstått fordi at dere har dårlige rutiner/systemer, kan det virke som.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at dere finner ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 16:12 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (381862) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 15. jun. 2020, 16:12:21 CEST:
Hei Erik,

Har slettet denne ordren nå.

Denne ordren er opprettet med Klarna konto og personnummer.

Dette betyr at ditt personnummer er på avveie. Du må sporenstreks kontakte Klarna og sperre kontoen din der. Du må også anmelde dette til politiet.

Vi har dessverre ikke mulighet å gjøre dette på dine vegne.

Klarna håndterer alle våre betalinger, både kort og faktura.

Du kontakter dem her: https://klarna.com/no/support

Eller per telefon: 21 01 89 91

Ta gjerne kontakt igjen om det er noe annet vi kan hjelpe til med.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 12. jun. 2020, 15:36:32 CEST:
Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 08:08
Subject: Angående din ordre hos Platekompaniet.no
To:

Forsinket fra leverandør

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Angående din ordre W-4458880

Sputnik - Hjemkomsten Til Johanne (CD)

Vi beklager å måtte informere om at vi ikke klarer å overholde den oppgitte leveringstiden på denne varen, da den dessverre er forsinket fra leverandør. Forhåpentligvis er den ikke langt unna.

Vi sender den selvfølgelig så snart den kommer på lager og du vil få en leveringsbekreftelse på e-post så fort varen er pakket og sendt.

Husk at du foreløpig ikke har blitt belastet for denne varen. Det blir du først når vi sender den ut herfra.

Beklager forsinkelsen.

Dersom det er noe du lurer på, les mer her (https://goo.gl/YicXJR) .