søndag 12. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22247236]
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:06
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:10 skrev Telia Kundeservice :
Hei Eirik,

Dersom dette gjelder en annen sak du har hos oss så får vi dessverre ikke opp historikken for denne her. Jeg vil derfor anbefale deg å fortsette dialogen i den andre saken med oss slik at vi får opp full historikk der.

Morten K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.06.2020 13:47
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no >
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 08:52
Subject: RE: [eID:22247236]
To: eribsskog@gmail.com >



Hei Erik :-)

Nå kjenner jeg ikke saken din her da jeg ikke kan se at dette er svar knyttet til en tidligere henvendelse, hvis dette er ett svar til en tidligere sendt epost så kan det være lurt å svare direkte på den slik at vi får sett hva det handler om og hva du har sendt tidligere.

Hvis dette er en ny henvendelse så må du gjerne utdype hvis det er noe du ønsker at vi i Telia skal hjelpe deg med vedrørende abonnement hos oss.

Ønsker deg en fin dag videre! :-)


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,

Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[[image]]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 01 June 2020 19:55
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22247236]

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com

Henvendelse: Mer nettmobbing. Dette har ikke jeg skrevet. Det er sikkert skrevet av en av de titusenvis som jeg har lagt ut navn/adresse/osv til på bloggen min uten tillatelse. Så sånn er nok det. Men men.

ref:_00D1iUhac._5001iP8dlq:ref