mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 06:58
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

hvis denne saken har vært, hos en overordnet.

Så vil jeg gjerne ha svar fra den nevnte overordnede.

Det virker som at dere sitter og dikter opp røverhistorier.

Dere sender meg bare rundt som en kasteball, mellom kundebehandlerne.

Det er ikke det jeg ber dere om å gjøre.

Dere får sende det opp til administrerende direktør.

Det ba jeg om, i den forrige mailen.

Og så får jeg svar fra kunderådgiver Mia.

Da er det noe tull, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 27. aug. 2020 kl. 13:31 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, igjen Erik

Henvendelsene dine har blitt tatt videre, og du har fått flere gangen samme svar tilbake.
Vi kan ikke hjelpe deg med dette!

Hos oss i likhet med mange andre er det brukt et åpent kontaktskjema, og når du publiserer e-postadressen din på bloggen kan du risikere at den blir misbrukt.
Jeg anbefaler at du henvender deg til politiet.

Ytterlige henvendelser vedrørende dette blir ikke besvart.

Ha en fin dag.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Wed, 26 Aug 2020 21:36:21 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg tror dere får sende dette lenger opp.

For du bruker jo bare fornavn.

Da er det snakk om en lav leder, (må man vel si).

Jeg liker heller ikke at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det blir litt klamt/over-kameratslig, (må man vel si).

Så om dere kan sende dette lenger oppover, til en direktør, eller noe lignende, (med en norsk tittel).

Jeg ønsker å vite hvem som har utgitt seg, for å være meg.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 14:43 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har sett igjennom saken din.

Som du tidligere har blitt fortalt, er dette et kontaktskjema som personer kan fylle ut dersom de ønsker at vi skal kontakte dem.
Hva som fylles ut i skjemaet, kan ikke vi verifisere på noen måte uten å faktisk kontakte vedkommende.

Denne saken anses som avsluttet fra vår side.

Jeg ønsker deg en fin sommer videre.


Vennlig hilsen

Vidar
Teamleder
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Wed, 22 Jul 2020 06:58:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

nå ba jeg vel dere 'grauthuene', om å sende dette, til overordnet.

Kunderådgiver står det at du er.

Er det sånn, at dere liksom driter i, hva kundene skriver, hos dere?

Det virker som at dere har noen fæle nykker, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Nå får dere slutte med tullet deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 14:04 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har undersøkt dette.

Dessverre er det ikke noe får gjort fra vår side.
Dette er ett åpent skjema, og vi kan dessverre ikke styre hva folk fyller inn i dette skjemaet.

Ytterligere henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.

Jeg ønsker deg en fin onsdag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 14 Jul 2020 19:18:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg har en grad i IT.

Så jeg tørr å påstå, at det er deres systemer/rutiner, som er mangelfulle, sånn at troll/jævler/kødder, bruker dere som verktøy, for post/e-post-terror.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få vite navnene, på de som bestilt dritt/kontaktet dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Jeg er også litt lei av å høre på svadaen, fra dere på første linje-kundesupport, så om dere kan sende om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:10 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Min kollega Anne har gitt deg en god forklaring på dette, og det er ikke noe mer vi får gjort.

Dersom e-postadressen din blir misbrukt, kan du vurdere å bytte til en annen e-postadresse.

Vi anser saken som avsluttet.

Ha det fint.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 12 Jun 2020 13:23:40 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 07:09
Subject: Re:(Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13588411 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




4 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K