mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [#582719] Kundehenvendelse: Annet (91587593)
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 06:51
Til: Talkmore Kundesenter
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg bedt dere på gølvet, om å sende dette opp, til en overordnet.

Og istedet så blir jeg bare sendt rundt, som en kasteball, mellom dere kundebehandlerne.

Så jeg må igjen be dere, om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Og slutte med den h*lvetes kveminga deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 27. aug. 2020 kl. 14:10 skrev Talkmore Kundesenter :
Hei Erik.
Takk for din henvendelse!

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til. Hvis du mistenker et identitets-tyveri, anbefaler vi som sagt å kontakte politiet. Jeg kan se at det er et mobilt bredbånd hos oss registrert på ditt navn og nummer. Dette ble opprettet i februar. Er det dette du tenker på som du aldri har bestilt eller kontaktet oss om?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Emilie
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving

On Thu, 27 Aug ved 12:19 AM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg må også klage på, at dere patroniserer.

Dere lager politistat, når det bare vil si, hvem trollene er, til politiet.

Så det må jeg klage på.

Det blir også som en avsporing, at dere begynner, å 'preke', (som de sier).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet, (som kan informere meg, om hva det aktuelle trollet heter).

Skjerpings!


man. 20. jul. 2020 kl. 16:40 skrev Talkmore Kundesenter :
Hei,

Hvis du mistenker identitetstyveri er det viktig at dette anmeldes.

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Mailin
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving

On Tue, 14 Jul at 4:14 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore Kundesenter
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 12:45
Subject: Re: [#582719] Kundehenvendelse: Annet (91587593)
To:


Hei!

Vi gjør dessverre ikke hjemmebesøk, eller renhold hos oss.
Anbefaler å ta kontakt med noen som spesialiserer seg litt mer på dette feltet enn en mobiloperatør :)



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Didrik
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image
Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving