torsdag 3. september 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
happybytes abonnement
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:41
Til: Lars Jensen
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, (med meg eller andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.

Jeg har bodd mange år, i England, og der skrev de 'Mr. Ribsskog'.

Det blir klamt, når dere skal være så dus/personlige/kameratslige, synes jeg.

Skjerpings!


ons. 2. sep. 2020 kl. 12:10 skrev Lars Jensen :
Hei Erik



Vi har fått simkortet ditt i retur med beskjed om at du ikke har bestilt noe abonnement, stemmer dette ?







Med vennlig hilsen,

Lars Jensen





Leder Kundeoperasjoner / Head of Customer Operations